Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

اشتباهات رایج لینک سازی و نحوه رفع آنها

ایجاد و توزیع linkbait یک تکنیک محبوب لینک سازی است.

زمانی که Linkbait به درستی انجام شود، می تواند قدرت شما را افزایش دهد، پیوندهای مرتبط را جذب کند و دید آنلاین شما را افزایش دهد. اگرچه ایجاد linkbait می تواند حضور آنلاین شما را تقویت کند، اما اگر مراقب نباشید می تواند به برند شما آسیب برساند. در اینجا به برخی از رایج‌ترین اشتباهات پیوند و نحوه رفع آنها اشاره شده است.

درک نکردن چشم انداز رسانه های اجتماعی
درک نکردن چشم انداز رسانه های اجتماعی

ایجاد لینک طعمه بدون برنامه تبلیغاتی

منتظر بمانید تا پس از اتمام ایجاد پیوند طعمه برای ارائه یک طرح تبلیغاتی، زیرا بدون داشتن یک استراتژی محکم، احتمال زیادی وجود دارد که طعمه پیوند شما به سرعت از بین برود. قبل از ایجاد linkbait، به برخی از چهره های تاثیرگذار در صنعت خود نزدیک شوید تا ببینید نظر آنها در مورد مفهوم شما چیست. اگر مردم این ایده را کشف می کنند و شما می توانید حدود پنج پیوند امیدوارکننده را ایمن کنید، کار بر روی لینک طعمه خود را شروع کنید.

استفاده از سرفصل های گمراه کننده

یکی از اشتباهات رایجی که مردم هنگام ایجاد تیتر برای طعمه پیوند خود مرتکب می شوند این است که آنها عناوین جذابی را فقط برای جلب توجه مردم ایجاد می کنند، اما عناوین فقط به طور ضعیفی با موضوع مورد نظر مرتبط هستند. مخاطبان خود را گمراه نکنید زیرا اگر طعمه لینک شما به قولی که در تیتر شما داده شده عمل نکند، مردم ناامید خواهند شد و آن را به اشتراک نمی گذارند. می توان بدون دروغ گفتن یک تیتر قانع کننده نوشت.
بحث برانگیز بودن به خاطر بحث برانگیز بودن

شما نمی‌توانید این واقعیت را انکار کنید که محتوای بحث‌برانگیز طعمه پیوند خوبی می‌سازد، اما مرز باریکی بین محتوای متقاعدکننده و بحث‌برانگیز و فحش‌های توخالی وجود دارد. اگر می خواهید یک قطعه بحث برانگیز ایجاد کنید که به شما کمک کند برند، شهرت و اقتدار خود را بسازید، باید مطمئن شوید که استدلال شما ارزشمند و قابل تامل است. در غیر این صورت، تلاش شما برای طعمه پیوند می تواند به جای کمک به برند شما، به برند شما آسیب برساند.

درک نکردن چشم انداز رسانه های اجتماعی

برای اینکه پیوند طعمه گسترش یابد، باید در رسانه های اجتماعی به خوبی عمل کند. بنابراین، مگر اینکه عمیقاً با شبکه های اجتماعی که قصد دارید محتوای خود را به اشتراک بگذارید، آشنا هستید، با یک متخصص مشورت کنید. ترجیحات و رفتارهای مخاطبان رسانه های اجتماعی از یک شبکه اجتماعی به شبکه دیگر بسیار متفاوت است. به عنوان مثال، برخی از انواع Linkbait ممکن است به طور استثنایی در توییتر خوب عمل کنند، اما در Digg به شدت شکست بخورند. نوع محتوایی را که به خوبی با مخاطبان شما سازگار است را مطالعه کنید و سپس مشخص کنید که مخاطبان شما از کدام شبکه های رسانه اجتماعی بیشتر استفاده می کنند تا بتوانید طعمه پیوند درستی ایجاد کنید.

استفاده از هاست نامعتبر

اطمینان حاصل کنید که سرویس میزبانی وب سایت شما قابل اعتماد است، بنابراین در صورت موفقیت آمیز بودن پیوند لینک شما و دریافت ترافیک سایت شما، سرور شما از کار نمی افتد. به یاد داشته باشید: تمام تلاشی که برای ایجاد و ارتقای طعمه پیوند خود انجام می دهید، در صورت خراب شدن سرور شما از بین می رود. یک سرویس میزبانی خوب ارزش سرمایه گذاری را دارد.

ایجاد Linkbait نامربوط

هر زمان که linkbait ایجاد می کنید، مطمئن شوید که با صنعت شما و نیازها و علایق مخاطبان شما مرتبط است. یک ویدیوی احمقانه درباره گربه‌ها ممکن است مانند آتش‌سوزی منتشر شود و لینک‌های زیادی را به خود جذب کند، اما اگر به کسب و کار شما مرتبط نباشد، به رشد حضور آنلاین شما کمکی نمی‌کند.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=1769

مطالب آموزشی روزهای گذشته