Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

برای یافتن توسعه دهندگان و برنامه نویسان کجا باید جستجو کرد؟

تخصص توسعه دهنده یا برنامه نویس یک دارایی برای شرکت است زیرا توانایی فنی و دیدگاه خلاق او است که شرکت را به موفقیت می رساند و مهندسان و توسعه دهندگان جوان را از طریق نوآوری هدایت می کند و در نتیجه حداکثر پتانسیل را برای شرکت به دست می آورد. او برای این توسعه دهنده است که در نهایت یک مزیت رقابتی نسبت به رقبای شما ایجاد می کند و موقعیت شرکت را به سطحی می رساند که برای دیگران دست نیافتنی است. به همین دلیل است که استخدام افراد مناسب به‌عنوان توسعه‌دهنده بسیار مهم می‌شود و هرگز نباید در طول فرآیند استخدام اشتباه کرد. اگر به این فکر می کنید که چگونه افراد مناسب برای شرکت خود پیدا کنید، این راهنمای جامع به شما کمک خواهد کرد.

مشتریان بالقوه کجا هستند؟

پیدا کنید که توسعه‌دهندگان به طور کلی در کجا قرار دارند و مستقیماً با آنها تماس بگیرید. توسعه دهندگان و برنامه نویسان در جلسات و رویدادهای محلی شرکت می کنند و احتمالاً می توانید باهوش ترین توسعه دهنده را در آنجا پیدا کنید.

توسعه دهنده تناسب فرهنگی

همچنین هنگام استخدام یک توسعه دهنده، باید به دنبال استعدادهای محلی باشید. استخدام توسعه دهنده متناسب با فرهنگ در درازمدت کار را برای شما آسان تر می کند. به عنوان مثال، اگر یک استارت آپ در کرالا دارید، ایده آل است که فردی را استخدام کنید که مایل به کار در کرالا است و فرهنگ آنجا را درک می کند. یک استعداد محلی همیشه در محیط محلی احساس می کند که در خانه خود است، در مقایسه با یک خارجی.

برای استخدام بهترین استعدادها، لازم نیست اولین نفری را که می آید استخدام کنید و به او شغل دائمی اختصاص دهید. یک دوره آزمایشی سه ماهه داشته باشید تا مطمئن شوید فردی که استخدام کرده اید به اندازه کافی برای شرکت شما خوب است و اطمینان حاصل کنید که آن فرد در کار در شرکت شما راحت است. اگر فرصت‌های زیادی برای رشد و توسعه وجود داشته باشد، پیدا کردن یک توسعه‌دهنده خوب کار سختی نخواهد بود. اما گاهی اوقات ممکن است زمان ببرد، بنابراین بهتر است صبور باشید تا توسعه دهنده ای را استخدام کنید که عملکرد ضعیفی دارد.

برقراری ارتباط بهتر را پیدا کنید

وقتی از رویدادها و جلساتی که توسعه دهندگان در آن شرکت می کنند بازدید می کنید، با تعداد زیادی از آنها ملاقات خواهید کرد. همیشه توصیه می شود کارمندانی را انتخاب کنید که به خوبی با شما ارتباط برقرار کنند زیرا توسعه دهنده شما در نهایت رهبر خواهد بود که با بقیه اعضای تیم ارتباط برقرار می کند. توانایی صحبت کردن قانع کننده با انسان ها هنری است که توسعه دهنده باید بتواند بر آن مسلط باشد. بنابراین استخدام افرادی که در افکار خود کاملاً واضح هستند بهترین گزینه خواهد بود. شما می توانید چنین افرادی را در رویدادهای محلی، سمینارها و کنفرانس ها پیدا کنید.

پرس و جو کن

اگر به یک توسعه دهنده جدید برای شرکت خود نیاز دارید، باید در مورد آن سوال کنید. نیازهای خود را به دوستان و خانواده خود بیان کنید، آنها ممکن است در واقع پیشنهادها یا مراجعی را به شما ارائه دهند که شما به سختی در مورد آنها چیزی می دانستید. آنها حتی ممکن است جزئیات محتوای یک توسعه دهنده باهوش را به شما بدهند که به دنبال شغل و تغییر مکان است. اما این کار را با کمی نمک انجام دهید. هنگامی که توسعه دهندگان را استخدام می کنید، اگر می توانید به آن کمک کنید، از دوستان یا دوستان دوستان خودداری کنید. اگر دوست یا آشنا عملکرد خوبی نداشته باشد، مجبور می شوید آن شخص را اخراج کنید و این در نهایت طعم بدی در دهان، برای توسعه دهنده، برای شما و برای دوست ایجاد می کند.

در خبرنامه های برنامه نویسی آگهی ارسال کنید

گاهی ممکن است برنامه‌نویسی که به دنبالش هستید در این مکان‌ها در دسترس نباشد. در این صورت، می توانید تلاش خود را در قرار دادن تبلیغات در خبرنامه های برنامه نویسی امتحان کنید. توسعه دهندگان، حداقل برخی از آنها خبرنامه های برنامه نویسی را می خوانند و این تبلیغات چشم آنها را جلب می کند. همچنین ممکن است این اتفاق بیفتد که توسعه دهنده حتی به دنبال کار نباشد، اما اگر آگهی شما را ببیند، ممکن است به فکر درخواست شغل باشد، البته به شرطی که پیشنهاد شغلی شما را جذاب بداند. و در نتیجه – شما بهترین توسعه دهنده را کیف می کنید.

ارسال در تابلوهای کاریابی

تابلوهای شغلی بهترین بسترهایی هستند که از طریق آنها می توانید با کارمندان آینده ملاقات کنید. می‌توانید با توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسانی که به این تابلوهای شغلی مراجعه می‌کنند، تماس بگیرید، نمونه کارهای آنها را مشاهده کنید و درباره تجربه کاری خود صحبت کنید. هیئت‌های شغلی وجود دارند که توسط سازمان‌های حرفه‌ای اداره می‌شوند که از برنامه‌نویسان پشتیبانی می‌کنند، و این به شما امکان می‌دهد با برنامه‌نویسان در تماس باشید. شما همچنین می توانید تبلیغات را با نرخ مشخصی ارسال کنید و منتظر بمانید تا توسعه دهندگان برای این کار درخواست دهند.

وب سایت هایی که می توانند به استعدادیابی کمک کنند

وب سایت های زیادی وجود دارد که از طریق آنها می توانید یک توسعه دهنده بالقوه پیدا کنید. به عنوان مثال، Elance که اکنون با نام Upwork شناخته می شود، یک وب سایت فریلنسر محبوب است که از طریق آن می توانید توسعه دهندگان را از یک مکان راه دور استخدام کنید. می توانید یک توسعه دهنده محلی استخدام کنید یا استعدادی را از کشور دیگری انتخاب کنید. 99designs وب سایت دیگری است که به عنوان یک بازار آنلاین طراحی گرافیک عمل می کند که از طریق آن می توانید توسعه دهندگان را استخدام کنید. Dribble.com پلتفرمی است که توسعه دهندگان استعدادهای خود را به نمایش می گذارند و نمونه کارها را به نمایش می گذارند، شما می توانید از این وب سایت دیدن کنید تا در پایگاه داده عظیمی از توسعه دهندگان جستجو کنید. به طور مشابه، می‌توانید در Bechance، یکی دیگر از رسانه‌های آنلاین دیگر برای توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان، شغل‌هایی را پست کنید تا نمونه کارهای خود را ارسال کنند و منتظر بمانید تا یک توسعه‌دهنده با استعداد به پست شما پاسخ دهد.
ایده های ذکر شده در بالا را دنبال کنید و احتمال اینکه بتوانید یک توسعه دهنده خوب برای شرکت خود استخدام کنید بسیار زیاد است.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=2298

مطالب آموزشی روزهای گذشته