Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

تالیف گوگل و تکامل لینک سازی

سال ها و سال ها، جامعه سئو بک لینک ها را به نفع خود دستکاری می کند. در نتیجه، گوگل در اعتماد به لینک ها و سئوها مشکل دارد. برای اصلاح این وضعیت، گوگل ویژگی جدیدی به نام Authorship معرفی کرده است.

نشانه گذاری Authorship برچسبی است که نویسنده یک صفحه وب را تأیید می کند. این اجازه می دهد تا نام های +Google و تصاویر نمایه نویسندگان در کنار مقالات آنها در نتایج جستجو نمایش داده شود. این خبر بسیار خوبی است زیرا Google اکنون می‌تواند تأیید کند نویسنده اصلی مقاله کیست و از حذف آن محتوا توسط افراد جلوگیری کند. نشانه گذاری Authorship همچنین به نویسندگان کمک می کند تا دنبال کنندگان خود را در +Google افزایش دهند. علاوه بر این، نتایج جستجو با نویسنده تایید شده دارای نرخ کلیک بالاتری هستند زیرا نسبت به نتایج ناشناس بدون نام یا تصویر قابل اعتمادتر هستند.

نویسندگی گوگل برای لینک سازی به چه معناست؟

در گذشته، گوگل با همه پیوندها به عنوان یکسان برخورد می کرد. اما زمانی که سئوکاران شروع به دستکاری نمودار لینک از طریق بهینه سازی بیش از حد کردند، گوگل مجبور شد لینک ها را بررسی کند تا مشخص کند کدام لینک ها قابل اعتماد هستند و کدام لینک ها قابل اعتماد نیستند. طیف گسترده‌ای از سیگنال‌ها وجود دارد که گوگل برای سنجش میزان قابل اعتماد بودن یک لینک استفاده می‌کند. به عنوان مثال، پیوندهای متقابل و پیوندهای پاورقی به اندازه گذشته ارزشمند نیستند. علاوه بر این، به دلیل افزایش اهمیت سیگنال‌های اجتماعی، پیوندها به اندازه گذشته به عنوان یک عامل رتبه‌بندی مهم نیستند.

سیگنال های اجتماعی قدرتمند هستند زیرا در مورد اعتماد، به موقع بودن و محبوبیت یک وب سایت چیزهای زیادی می گویند. اما پیوندها هنوز اهمیت دارند و لینک سازی به این زودی ها به جایی نمی رسد. Google Authorship را به منظور بهبود کیفیت پیوندها و تأیید قابل اعتماد بودن آنها معرفی کرد. اگر گوگل بتواند تایید کند که نویسنده یک لینک چه کسی است، اعتماد بسیار بیشتری به آن لینک می‌کند، زیرا لینک‌هایی که با نویسندگان پیوند دارند از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. از این گذشته، تعداد کمی از انسان‌ها حاضر به ادعای نویسندگی پیوندهای هرزنامه هستند.

گوگل لینک های تالیف شده را متفاوت ارزیابی می کند، بسته به رتبه نویسنده نویسنده پیوند. هرچه یک نویسنده شناخته شده تر باشد، پیوندهای او اعتبار بیشتری خواهند داشت. حتی اگر نویسنده مشهوری نباشید، پیوندهای شما همچنان وزن بیشتری نسبت به پیوندهای یک فرد ناشناس دارند.

چگونه از مزیت نشانه گذاری نویسنده گوگل استفاده کنیم

اولین قدم این است که استفاده از نشان‌گذاری Authorship را شروع کنید تا از نظر گوگل قابل اعتمادتر شوید. و وقتی نوبت به ایجاد لینک می‌رسد، سعی کنید بر روی افرادی که لینک‌ها را دریافت می‌کنید تمرکز کنید، نه اینکه کجا. Google Authorship یک معدن طلا از اطلاعات را ارائه می دهد. شما می توانید تعیین کنید که یک نویسنده کیست و چقدر در وب اجتماعی محبوب است. این به شما کمک فوق العاده ای در تلاش های ایجاد لینک و ایجاد رابطه می کند زیرا می توانید با افرادی که وب سایت ها و رسانه های اجتماعی مرتبط دارند ارتباط برقرار کنید.

نشانه گذاری Authorship هنوز بسیار جدید است و اهمیت آن احتمالاً با گذشت زمان افزایش می یابد. اگرچه برخی از سئوکارها ممکن است سعی کنند پروفایل های جعلی Google+ ایجاد کنند تا بتوانند از نشانه گذاری Authorship در سایت های هرزنامه استفاده کنند، این تاکتیک در دراز مدت پایدار نخواهد بود زیرا حفظ چندین نمایه جعلی Google+ و افزایش دنبال کنندگان آنها تقریبا غیرممکن خواهد بود. . برای دستیابی به موفقیت بلندمدت، مدیران وب‌سایت‌ها باید بر ساخت وب‌سایت‌های معتبر با نفوذ واقعی رسانه‌های اجتماعی تمرکز کنند.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=1785

مطالب آموزشی روزهای گذشته