صفحه اصلی / وبلاگ /
Multi style

Multi style

درک نکردن چشم انداز رسانه های اجتماعی

انتشار 9 ماه گذشته

ساعت 13:21

سئو خارج از صفحه در مقابل سئو داخلی: کدام یک مهمتر است؟

دو نوع سئو وجود دارد: سئو خارج از صفحه و سئو داخلی. سئوی درون صفحه شامل کارهای سئوی است که می تواند بر روی خود وب سایت انجام شود، مانند طراحی وب سایت مناسب، متا تگ ها و لینک های داخلی. سئوی خارج از صفحه به کار سئوی خارج از یک وب سایت اشاره دارد. لینک بیلدینگ و بازاریابی رسانه های اجتماعی نمونه هایی از سئوی خارج از صفحه هستند.

در یک طرف حصار افرادی هستند که می گویند “محتوا پادشاه است” و در طرف دیگر افرادی هستند که می گویند “پیوندها برتر هستند”. بحث سئو داخلی و سئوی خارج از صفحه یک بحث رایج و طولانی مدت است، اما واقعیت این است که سئوی خارج از صفحه و سئو داخلی برای موفقیت یک وب سایت حیاتی هستند. با این حال، وب‌سایت‌های جدید (یعنی وب‌سایت‌هایی که کمتر از دو سال از عمرشان می‌گذرد) معمولاً به سئوی خارج از صفحه بیشتری نیاز دارند، زیرا اعتبار آنها را افزایش می‌دهد. از سوی دیگر، اگر سایت شما چندین سال آنلاین بوده و حاوی چندین صفحه با محتوای با کیفیت بالا باشد، ممکن است بتوانید تنها با سئو داخلی به اهداف خود دست یابید، البته تا زمانی که کلمات کلیدی مورد نظر شما نباشند. به شدت رقابتی

سئو روی صفحه

اگرچه سئوی درون صفحه برای موفقیت شما حیاتی است، اما بعید است که به تنهایی کار کند، مگر اینکه یک وب سایت معتبر با چندین سال قدمت داشته باشید. اینجاست که سئوی خارج از صفحه وارد می شود. سئوی خارج از صفحه در درجه اول با لینک های ورودی سروکار دارد. عواملی که وقتی موتورهای جستجو لینک های ورودی سایت شما را ارزیابی می کنند شامل فراوانی کلمه کلیدی، حجم، همسایگی (از چه سایت هایی لینک ها هستند) و سرعت (سرعت لینک ها) هستند. سئوی خارج از صفحه این قدرت را دارد که سایتی را که تقریباً ناشناخته است در عرض چند هفته به صفحه بالای نتایج ببرد.

سئو خارج از صفحه

اگرچه سئوی درون صفحه برای موفقیت شما حیاتی است، اما بعید است که به تنهایی کار کند، مگر اینکه یک وب سایت معتبر با چندین سال قدمت داشته باشید. اینجاست که سئوی خارج از صفحه وارد می شود. سئوی خارج از صفحه در درجه اول با لینک های ورودی سروکار دارد. عواملی که وقتی موتورهای جستجو لینک های ورودی سایت شما را ارزیابی می کنند شامل فراوانی کلمه کلیدی، حجم، همسایگی (از چه سایت هایی لینک ها هستند) و سرعت (سرعت لینک ها) هستند. سئوی خارج از صفحه این قدرت را دارد که سایتی را که تقریباً ناشناخته است در عرض چند هفته به صفحه بالای نتایج ببرد.

خط پایین

سئو معمولاً برای موفقیت نیاز به تعادل بین تاکتیک‌های درون صفحه و خارج از صفحه دارد. عواملی که تعیین می کنند چقدر زمان و انرژی باید به سئو داخلی و خارجی اختصاص دهید شامل کمیت و کیفیت لینک های ورودی شما، قدمت و اعتبار وب سایت شما و میزان محتوای پشتیبانی کننده آن است. هرچه کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید رقابتی تر باشد، سئوی صفحه شما دقیق تر است و دامنه شما باید بیشتر مورد اعتماد باشد. کلمات کلیدی رقابتی نیز به مقدار قابل توجهی از صفحات پشتیبانی و لینک های ورودی نیاز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید