Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

مزایای Microsoft Dynamics برای شرکت های کوچک و متوسط

راه‌حل‌های Microsoft Dynamics ERP و CRM راه‌حل ایده‌آلی برای کسب‌وکارهایی است که می‌خواهند زیرساخت‌های خود را بر اساس نیاز مقیاس کنند، زیرساخت‌ها را برای تمرکز بر پروژه‌های استراتژیک مدیریت کنند، هزینه‌های مدیریت زیرساخت و فناوری اطلاعات را کاهش دهند، از فضای ذخیره‌سازی ابری برای ذخیره و محافظت ایمن استفاده کنند. داده‌های شما تا بتوانید از هر کجا و هر دستگاهی به آنها دسترسی داشته باشید. با Dynamics، شما در مدیریت عملیات و امور مالی دست بالا را دارید که به شما امکان می دهد از یک راه حل تجاری منحصر به فرد لذت ببرید که دستگاه ها، داده ها و برنامه های کاربردی تجاری را در کنار هم قرار می دهد. با Dynamics، استارت‌آپ‌ها می‌توانند رشد و مشارکت مشتری را به شیوه‌ای موفق پیش ببرند.

بنابراین، خط نرم‌افزار Microsoft Dynamics برای کسب‌وکارهایی که به دنبال ارائه هستند، بسیار مهم است و تغییر اخیر از بخش برنامه‌ها و خدمات به گروه Cloud & Enterprise آن را مفیدتر می‌کند. این امر Dynamics را در Visual Studio، Azure، SQL Server، BizTalk و غیره در یک خط قرار می دهد. چندین ویژگی که Dynamics دارد بر اساس یادگیری ماشینی Azure ساخته شده‌اند، برای مثال، به ویژگی‌ای نگاه کنید که به شما امکان می‌دهد تعاملاتی را که با افراد مختلفی که قرار است با آنها روابط تجاری برقرار کنید، تجزیه و تحلیل کنید. این تقریباً شبیه آموزش ماشین لاجوردی است. اگر به دنبال تغییر در فرآیندهای کسب و کار خود هستید یا می خواهید از محدودیت های نرم افزار حسابداری فعلی خود تغییر دهید، Microsoft Dynamics راه حل ایده آلی خواهد بود.

کسب‌وکارها برای منحصربه‌فرد ماندن به تلاش زیادی نیاز دارند و کارآفرینان با فداکاری برای رشد آن تلاش می‌کنند، اما گاهی اوقات رشد محدودیت‌های خود را دارد و برای انجام آن به آن چیز کمی نیاز دارید. به همین دلیل مهم است که وضعیت مالی خود را با Microsoft Dynamics اصلاح کنید تا کنترل بهتری بر نحوه مدیریت موجودی و عملیات داشته باشید. دینامیک رشد را آسان می کند.

همچنین می‌توانید از تکنیک‌های خشمگین در کسب‌وکار خود استفاده کنید و با استفاده از راه‌حل‌های مایکروسافت داینامیک سریع، آن‌ها را به موفقیتی عظیم تبدیل کنید و آن‌ها را به سازگاری با روندهای مدرن تبدیل کنید. چرا اکثر کسب و کارها ترجیح می دهند به سراغ ابر مایکروسافت بروند این است که مجبور نیستند زیرساخت یا سرمایه زیادی را برای آن مستقر کنند. با استفاده از Microsoft Dynamics در جیب خود، می‌دانید که آیا ابزار فروش مناسبی برای پیشبرد کسب‌وکار خود دارید یا خیر، برنامه‌ای دارید که از طریق آن می‌توانید روند محصول خود را ردیابی کنید و جنبه حسابداری کسب‌وکار خود را با کاهش هر یک از آنها مدیریت کنید. نوعی اصطکاک که ممکن است در فرآیند کسب و کار ایجاد شود.

محصولات Microsoft Dynamics زیادی در بازار وجود دارد. در اینجا آنها عبارتند از:

Microsoft Dynamics CRM

با Microsoft Dynamics CRM، می‌توانید با تمرکز بر نیازهای مشتریان، روی ارائه تجربه بهتر به مشتریان خود تمرکز کنید. شما می توانید Dynamics را دستکاری کنید تا آن را شهودی تر و ارتباطی تر کنید.

تعامل اجتماعی مایکروسافت

این به شما بینشی از آنچه در وب سایت های رسانه های اجتماعی اتفاق می افتد می دهد و نتایج را در قالب نمودارها و نمودارها به شما ارائه می دهد. از طریق این ابزار می‌توانید نظراتی را که در مورد کسب‌وکارتان وارد می‌شود – منفی، مثبت و خنثی – مشاهده کنید. شما می توانید ابزار را به گونه ای پیکربندی کنید که در صورت هرگونه ذکر (توسط کاربران و مشتریان) از شرکت شما به شما اطلاع داده شود.

بازاریابی داینامیک مایکروسافت

Microsoft Dynamics Marketing ابزار مهمی است که به شما کمک می‌کند تا برنامه‌ها و کمپین‌های بازاریابی مشخصی را اجرا کنید که نتایج کمی ارائه می‌دهند. با کمک ابزار می توانید بر روی جذب مشتری از کانال های مختلف و طی مراحل مختلف کمپین تمرکز کنید. همچنین گزارش تحلیلی پیشرفته دریافت خواهید کرد.

Microsoft Dynamics AX

اگر می خواهید فرآیندهای کسب و کار خود را دوباره طراحی کنید و با هدف احساس رشد کسب و کار خود تصمیمات سریعی در مورد کسب و کار خود بگیرید، Microsoft Dynamics AX ابزار ایده آلی خواهد بود. می تواند به شما کمک کند تا نیازهای مشتریان خود را خیلی سریع برآورده کنید.

Microsoft Dynamics AX به شما کمک می کند تا روابط مشتری، فرآیندهای مالی و زنجیره تامین را ساده کنید. این یک ابزار بصری، سازگار و بسیار آسان برای استفاده است. با Dynamics AX، می‌توانید انطباق را ساده کنید و فرآیندهای استانداردی ایجاد کنید که از طریق آن می‌توانید کسب و کار خود را در سراسر مرزهای جغرافیایی اداره کنید. همچنین می تواند یک راه حل مدیریت کسب و کار ارائه دهد که نه تنها به حل مشکلات فعلی در تجارت کمک می کند، بلکه خواسته های آینده را نیز برآورده می کند. این یک رابط بصری دارد که به کارمندان شما کمک می کند تا وظایف را اولویت بندی کنند، سازماندهی کنند و به آنها دسترسی داشته باشند.

Microsoft Dynamics NAV

کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​باید کنترل امور مالی خود را در دست داشته باشند. داشتن این ابزار به داشتن کنترل عالی بر تمام جنبه های مالی مربوط به تجارت آنها کمک می کند. علاوه بر این، می‌توانید انتظار داشته باشید که کل فرآیند کسب‌وکار از جمله تولید و عملیات را ساده‌تر کند.

Microsoft Dynamics ERP

ابزارهای Microsoft Dynamics ERP ابزارهای فعالی هستند که در حسابداری و مدیریت فرآیندهای تجاری به شما کمک می کنند. اگر می خواهید تغییرات عمده ای در ساختار کسب و کار خود ایجاد کنید تا بهره وری را افزایش دهید، می توانید به راحتی با راه حل های ERP این کار را انجام دهید. ابزارهای ERP همچنین به کسب و کار شما کمک می کند تا به سرعت با تغییرات سازگار شود و برای کسب و کار شما ارزش بلندمدت به ارمغان بیاورد.

Parature Cloud Solution

راه حل ابری Parterre تجربه مراقبت از مشتری شگفت انگیز و شخصی را ارائه می دهد و کاملاً آن را متحول می کند. این به شما امکان دسترسی به استانداردهای باورنکردنی از پایگاه دانش را می دهد که به شما کمک می کند فرصت های درآمدزایی برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

بنابراین Microsoft Dynamics قصد دارد تجربه مشتری یکپارچه، رشد شگفت‌انگیز در کسب‌وکارتان را به شما بدهد و شما را قادر می‌سازد تا با تغییراتی که نیاز است وفق دهید.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=2201

مطالب آموزشی روزهای گذشته