Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

معرفی وب سایت انتخاب رنگ مناسب برای طراحی وب سایت

با معرفی وب سایت انتخاب رنگ مناسب برای طراحی وب سایت با ما همراه باشید

به دنیای اعجاب انگیز رنگ ها خوش آمدید!

اعجاب انگیز، برای اینکه هنوز هم پس از اینکه چندین هزار رنگبندی مختلف در عمر خود در محصولات و طرحها و سایتها دیده ایم، گاهی به ترکیبی از رنگهای محدود بر می خوریم که حسی نو و بکر با خود به همراه دارد! در واقع هر رنگ در کنار رنگی دیگر هویتی جدید می گیرد و رنگی نو به نظر ما می رسد. رنگ بندی یک وبسایت نیز بخش مهمی از طراحی گرافیک وب سایت است و همچنین نشان دهنده هویت وب سایت می باشد.انتخاب رنگ ها

انتخاب رنگ ها

اما برای انتخاب بهترین رنگ چه کاری انجام دهیم؟

بهتر است کتاب رنگ ایتن مدتی کنار بگذاریم و از ابزارهای به روزتری برای انتخاب رنگ کمک بگیریم:

ابزارها و سایتهای زیادی برای کمک در انتخاب ترکیب رنگی(Scheme) های بکر و خوب وجود دارد؛ از جمله Adobe Kuler که نرم افزاری است برای همین کار.

روش دیگری که می توانم توصیه کنم جامعه مجازی ColorLovers.com یعنی عاشقان رنگهاست.

این وبسایت یک شبکه اجتماعی با موضوع رنگ است و در آن می توانید رنگهای Solid و ترکیب رنگیهای مختلف و پترنهای رنگی متنوعی را که توسط اعضای این شبکه اجتماعی ساخته شده اند ببینید. می توانید محبوبترینها را ببینید یا کلمه خاصی را سرچ کنید تا ترکیبهای زیبا و نو بیشتری را بتوانید ببینید و برای طرح وب سایت خود استفاده کنید.

سایت انتخاب رنگ  کلور شما دیزاینر همه جا و همیشه میتواند در دسترس باشد و امکانات خوبی هم برای ارائه ترکیب‌رنگی‌های خوب و رنگهای مکمل و متمم و… به طراحان دنیای دیجیتال می دهد.

این سایت به نوعی در کنار رنگهای اصلی پیشنهادی، نسخه هایی از رنگ های تیر تر و روشنتر را نیز ارائه می کند تا برای رنگبندی طراحی سایت خود دست به دامان رنگهای بیشتری نشوید و رنگ بندی شما لطمه نخورد. همچنین این وبسایت گزینه ای دارد برای نمایش یک وبسایت نمونه در رنگبندی منتخب شما که شاید برای مبتدیان به حسابی به درد بخورد.

 

وب سایت پالت تن انواع پالت های رنگ

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=1487

مطالب آموزشی روزهای گذشته