Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

چگونه از آپدیت پنگوئن گوگل ریکاوری کنیم؟

بیش از دو هفته پیش، گوگل چیزی را که اکنون به عنوان به روز رسانی پنگوئن شناخته می شود، راه اندازی کرد، یک الگوریتم به روز رسانی که برای مبارزه با هرزنامه ها در نتایج موتور جستجوی گوگل طراحی شده بود.

با این حال، بسیاری از وب‌سایت‌های قانونی به‌شدت توسط به‌روزرسانی پنگوئن ضربه خورده‌اند، به احتمال زیاد به این دلیل که شرکت‌های SEO که برای بهبود رتبه‌بندی موتورهای جستجوی خود استخدام کرده‌اند،

از تکنیک‌های سئوی اسپم استفاده می‌کنند یا سایت‌های خود را بیش از حد بهینه کرده‌اند. بسیاری از کسب و کارها به دلیل از دست دادن ترافیکی که این به روز رسانی باعث شده است، ویران شده اند. به گفته گوگل، این به روز رسانی از دیدگاه آنها موفقیت آمیز بوده است، بنابراین هیچ عقب نشینی وجود نخواهد داشت.

در گذشته، اگر به گوگل اسپم می‌کردید و سایت شما جریمه می‌شد، می‌توانید درخواست تجدید نظر بدهید. گوگل به طور خاص اعلام کرده است که افرادی که توسط به‌روزرسانی پنگوئن ضربه می‌خورند نمی‌توانند درخواست بررسی مجدد ارائه کنند، اما اگر هرزنامه‌ها را پاک کنند، سایت‌هایشان باید به طور طبیعی بازیابی شوند.

به نظر می‌رسد دلیل اصلی ضربه زدن به بسیاری از سایت‌ها توسط به‌روزرسانی پنگوئن، شیوه‌های پیوند بد، مانند لینک‌سازی متقابل با کیفیت پایین و خرید لینک‌ها از شبکه‌های پیوندی سایه‌دار، مانند شبکه‌های وبلاگ خصوصی که اخیراً از فهرست خارج شده‌اند، باشد. اگر اکنون شروع به تمیز کردن مسائل کنید، می‌توانید انتظار داشته باشید که با انتشار به‌روزرسانی بعدی پنگوئن، شاهد بهبود رتبه‌بندی خود باشید.
پاک کردن اسپم

اگر سطح ترافیک سایت شما در 24 آوریل کاهش یابد، متوجه خواهید شد که سایت شما توسط به روز رسانی پنگوئن ضربه خورده است.

برای شروع به سایت خود نگاهی طولانی و سخت بیندازید. یک ممیزی کامل وب سایت انجام دهید تا بتوانید هر گونه مشکل احتمالی را که می تواند باعث آسیب به سایت شما توسط به روز رسانی پنگوئن شود، کشف کنید.

عواملی که در صفحه باید جستجو شوند عبارتند از پر کردن کلمات کلیدی، محتوای تکراری، سرعت پایین، بدافزار و کمبود محتوای تازه. وقتی نوبت به سئوی خارج از صفحه می‌رسد، مطمئن شوید که تعداد زیادی بک لینک از وب‌سایت‌های باکیفیت دارید و مردم در رسانه‌های اجتماعی و وبلاگ‌ها درباره سایت شما صحبت می‌کنند. می توانید از ابزارهای وب مستر برای یافتن بک لینک های ناخواسته از سایت های مشکوک و کم روابط عمومی استفاده کنید.

با خلاص شدن از شر پیوندهای بد و هرزنامه های موجود در صفحه که می دانید مسئول آن هستید، اسپم را پاک کنید. سپس، هنگامی که به روز رسانی پنگوئن بعدی آمد، ببینید آیا سایت شما بازیابی می شود یا خیر.

اگر اینطور نیست، کمی بیشتر پاکسازی کنید یا با یک وب سایت جدید شروع به کار کنید. مت کاتس گوگل به طور علنی اعلام کرده است که برخی از وب سایت ها نمی توانند از به روز رسانی بازیابی شوند و باید از نو شروع به کار کنند. اما اگر هرگز درگیر تاکتیک‌های سئوی مشکوک نبوده‌اید و واقعاً معتقدید که سایت شما مثبت کاذب است، گزارشی را با گوگل ارسال کنید.

اگر وظایف سئو را برون سپاری می کنید، فقط با یک شرکت سئو قابل اعتماد که درگیر تاکتیک های سئو اخلاقی است، کار کنید. علاوه بر این، برای اطمینان از اینکه وب سایت شما تا حد امکان ارزشمند و مرتبط است، وقت بگذارید.

با درگیر شدن در روش های مشکوک SEO که نوید نتایج سریع و بدون زحمت را می دهد، کسب و کار خود را به خطر نیندازید. نمی توان از این واقعیت عبور کرد که سئو یک تلاش طولانی مدت است که به کار سخت و پشتکار نیاز دارد. هیچ میانبر یا گلوله جادویی وجود ندارد!

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=1779

مطالب آموزشی روزهای گذشته