Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

چگونه از شکست محتوای عالی آنلاین جلوگیری کنیم

فرض کنید محتوایی ایجاد می کنید که مطمئن هستید موفقیت بزرگی خواهد داشت. اما وقتی در نهایت محتوا را منتشر می کنید، صدای جیرجیرک ها را می شنوید و علف های هرز را می بینید که در حال غلتیدن هستند. این در واقع یک مشکل نسبتاً رایج در بازاریابی آنلاین است و به این معنی نیست که محتوای شما بد است. بسیاری از محتوای عالی تقریباً مورد توجه قرار نمی‌گیرند و تقصیر محتوا نیست – معمولاً تقصیر سازنده محتوا است. در اینجا چند نکته برای اطمینان از موفقیت محتوای شما و دستیابی به پتانسیل کامل خود آورده شده است.

یک تیتر قاتل بنویس

مهم نیست محتوای شما چقدر خارق‌العاده باشد، اگر تیتر بد باشد، شکست خواهد خورد. عنوان اولین چیزی است که خوانندگان می بینند، بنابراین باید به اندازه کافی فریبنده باشد تا افراد را وادار به کلیک کردن یا ادامه خواندن مقاله شما کند. عناوین عالی حاوی کلمات کلیدی هدف شما هستند و مختصر، واضح و جالب هستند. فقط مطمئن شوید که مقاله شما به قولی که سرفصل شما داده شده است. در غیر این صورت، خوانندگان ممکن است از محتوای شما ناامید شوند و ادامه دهند.

مقالاتی بنویسید که برای مخاطب هدف شما جذاب باشد

مهم نیست مقاله شما چقدر عالی باشد، اگر مخاطبان هدف شما نتوانند با موضوعی که درباره آن می نویسید ارتباط برقرار کنند، شکست بزرگی خواهد بود. زمانی را صرف تحقیق در مورد نیازها و علایق مخاطب هدف خود کنید تا بتوانید موضوعی را پیدا کنید که احتمالاً با آنها همخوانی داشته باشد و آنها را به صحبت وادار کند.

قبل از انتشار محتوا با افراد شبکه خود تماس بگیرید

قبل از انتشار مقاله خود، با افراد موجود در شبکه خود در تماس باشید تا آنها را از آن مطلع کنید. به آنها ایمیل بزنید، یک پیام فوری برای آنها بفرستید، یا با آنها تماس بگیرید تا به آنها اطلاع دهید که قطعه ای را منتشر می کنید که برای دنبال کنندگان آنها جالب است و از آنها بخواهید که به شما کمک کنند تا این خبر را در مورد آن منتشر کنید.

زمان راه اندازی شما خوب است

محتوای خود را در زمانی منتشر کنید که بیشترین بازدید و اشتراک گذاری را داشته باشد. اگر محتوایی را منتشر می‌کنید که برای افراد تجاری در نظر گرفته شده است، آن را در ساعت 20 یکشنبه شب منتشر نکنید، زمانی که مردم با خانواده‌های خود در خانه هستند – آن را در ساعت 10 صبح روز دوشنبه منتشر کنید، زمانی که بیشترین توجه را به خود جلب کند. و از تبلیغ یک محتوا در طول هفته چندین بار دریغ نکنید. به عنوان مثال، ایده خوبی است که مطالب را صبح و بعد از ظهر توییت کنید تا بتوانید تا حد امکان به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.

مطالب خود را در یک وب سایت تاثیرگذار ارسال کنید

پس از صرف ساعت‌ها برای انجام تحقیق، ایجاد محتوا و تنظیم دقیق آن، تصور اینکه مجبور باشید آن را در سایتی غیر از سایت خودتان پست کنید، ممکن است ناامیدکننده به نظر برسد. با این حال، اگر محتوای شما را در یک وب سایت تأثیرگذار مرتبط با صنعت خود پست کنید، احتمالاً در دراز مدت پیوندها، توجه و ترافیک بیشتری را به خود جلب می کند. هر چه وب سایت محبوب تر باشد، محتوای شما بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

یک طرح تبلیغاتی طراحی کنید

اگر محتوای شما پس از انتشار انگشت خود را بلند نکنید، انتظار نداشته باشید که مورد تحسین قرار گیرد. مهم است که نه تنها در مورد ایجاد محتوا، بلکه در مورد آنچه که قرار است پس از انتشار آن اتفاق بیفتد نیز فکر کنید. یک برنامه ارتقای محتوا طراحی کنید که جزئیات نحوه ایجاد لینک، جلب توجه افراد با نفوذ در صنعت خود، و تشویق مردم به اشتراک گذاری محتوای شما از طریق رسانه های اجتماعی را ارائه دهد.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=1834

مطالب آموزشی روزهای گذشته