Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

چگونه بازدیدکنندگان وب سایت را به وبلاگ هدایت کنیم

این رویای هر بازاریاب آنلاین است که رتبه صفحه وب سایت خود را بهبود بخشد و تا آنجا که ممکن است بازدید کننده را جذب کند. اما این چالش هر ماه بیشتر می‌شود و رویای بهبود رتبه صفحه یک رویا باقی می‌ماند، زیرا به محض اینکه سعی کنید به نزدیک‌ترین هدف خود برسید، رقابت شما یک قدم جلوتر خواهد بود. وبلاگ یا وب سایت تنها در صورتی بازدید کننده کافی خواهد داشت که چیزی منحصر به فرد برای بازدیدکنندگان آن وجود داشته باشد. تا زمانی که همان شراب قدیمی را در یک بطری جدید تحویل دهید، تعداد بازدیدکنندگان شما کاهش می یابد. بنابراین به آنها محتوای تازه بدهید و آنها همچنان به وب سایت شما سرازیر می شوند. در اینجا چند نکته در مورد نحوه انجام آن وجود دارد.

نظر دادن، کند اما موثر

هنگامی که یک پست وبلاگ ایجاد می کنید، سعی کنید تا آنجا که می توانید نظرات خود را ایجاد کنید. هر چه بتوانید نظرات با کیفیت تری ایجاد کنید، افراد بیشتری به پست شما علاقه مند خواهند شد. صرفاً نظراتی مانند «خوب»، «خوب» کار نمی‌کنند، زیرا اگر می‌خواهید افراد وارد شوند، به چیز خوب و محکمی نیاز دارید. همه نظرات دیگر مانند یک هرزنامه خوانده می‌شوند. نظرات به شما کمک می کند بک لینک هایی ایجاد کنید که باعث ایجاد ترافیک برای وبلاگ شما می شود.

حفظ ارتباط با سایر وبلاگ نویسان

اگر می خواهید مردم در وب سایت شما نظر بدهند، پس باید از وبلاگ دیگران بازدید کنید و در مورد آنها نظر دهید. نظر دادن منظم (نه فقط تمجید، بلکه ارزیابی انتقادی) به شما کمک می کند تا رابطه خوبی با وبلاگ نویس ایجاد کنید و زمانی که از وبلاگ های آنها به وبلاگ خود بک لینک ایجاد می کنید، مانند کمک متقابل است. آن شخص همچنین در وبلاگ شما نظر می دهد و برای وب سایت خود بک لینک ایجاد می کند. روابط خوبی با وبلاگ نویسان ایجاد کنید و در دراز مدت به شما کمک خواهد کرد.

وب سایت های نشانه گذاری اجتماعی

اگر به دنبال وب‌سایت‌های واقعاً مؤثر و نتیجه‌گرا برای هدایت ترافیک به وب‌سایت خود هستید، StumbleUpon و Reddit را در نظر بگیرید. تا زمانی که پست های با کیفیتی دارید، لازم نیست نگران افزایش ترافیک از طریق وب سایت های نشانه گذاری اجتماعی باشید.

تبلیغات

اگر بودجه دارید، می توانید کمی آن را گسترش دهید و تبلیغ کنید. این به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید و به شما کمک کند تا برند خود را بسازید. چندین کانال پولی وجود دارد که می توانید برای ساختن وبلاگ خود از آنها استفاده کنید و برخی از آنها واقعاً خوب هستند. تا زمانی که کلمات کلیدی خوبی داشته باشید، همیشه می توانید افراد را جذب کنید. رقابت برای کلمات کلیدی قطعاً بسیار شدید است. اما استفاده عاقلانه و معقولانه این کار را انجام می دهد. ممکن است تا به حال بدانید که پر کردن وبلاگ خود با کلمات کلیدی به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا توسط همه موتورهای جستجوی اصلی به عنوان اسپم در نظر گرفته می شود.

فقط محتوای با کیفیت خوب ارسال کنید

هیچ فایده ای برای راه اندازی یک وبلاگ وجود ندارد فقط به این دلیل که رقیب شما یک وبلاگ را راه اندازی کرده است. وبلاگ شما باید خیلی بهتر از آن باشد و فقط حاوی پست های با کیفیت بالا باشد، زیرا به افراد نیاز دارید که در وبلاگ شما مشترک شوند و آنها را به طور مرتب مطالعه کنند. اگر محتوا ضعیف باشد، هیچ فایده ای برای ارسال آن به صورت آنلاین ندارد زیرا فقط ضرر بیشتری نسبت به سود دارد. اگر 5 روز در هفته قادر به ارسال محتوای استاندارد نیستید، آن را به صورت هفتگی قرار دهید و به آرامی سهمیه را افزایش دهید.

کاربر شبکه های اجتماعی باشید

بنابراین، اکنون که محتوای خوبی دارید، چگونه می‌توانید به مردم اطلاع دهید که یک وبلاگ دارید؟ تبلیغات گزینه خوبی است و همینطور رسانه های اجتماعی. می توانید از کانال های رسانه های اجتماعی در وب سایت خود برای افزایش ترافیک وبلاگ خود استفاده کنید. تا زمانی که فعال باشید و محتوای عالی تولید کنید، خوانندگانی وجود خواهند داشت. این خوانندگان پست های شما را “لایک” و “به اشتراک می گذارند” و محبوبیت آن را افزایش می دهند.

سئوی درون صفحه بسیار زنده است

آیا تا به حال فکر کرده اید که سئو مرده است؟ این بسیار زنده است و کاملاً فعال است و شما باید مراقب ایجاد پیوندهای داخلی خوب و توضیحات متا برای محتوای خود باشید. سئوی درون صفحه واقعا می تواند به افزایش ترافیک ارگانیک شما کمک کند.

وبلاگ نویسی مهمان هنوز بسیار زنده است

برخلاف آنچه ممکن است مردم بگویند یا انجام دهند، وبلاگ نویسی مهمان همچنان محبوب است و روش بسیار خوبی برای هدایت ترافیک به وب سایت شماست. اما وبلاگ هایی که اجازه ارسال مهمان را می دهند قوانین خود را تغییر داده اند و شما باید از قوانین جدید آگاه باشید و طبق آن عمل کنید در غیر این صورت نویسنده هرزنامه نامیده می شوید و از ورود منع می شوید.

لینک های ارجاع کاملا موثر هستند

این می تواند بسیار خسته کننده و وقت گیر باشد، اما اگر بتوانید لینک هایی ایجاد کنید که مستقیماً به وب سایت شما می رسد، نیمی از بازی را برده اید. اما پس از آن پست شما باید ارزش آن را داشته باشد.

لینک شده بهترین منبع است

میلیون ها نفر برای پیشرفت شغل خود به لینکدین وابسته هستند. آنها آن را بستر خوبی برای ملاقات با کارفرمایان یا حتی شرکای احتمالی می دانند. لینکدین به یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی تبدیل شده است که متخصصان در آن ملاقات می کنند، بنابراین اگر بتوانید بازدیدکنندگان خود را در لینکدین هدایت کنید تا از طریق محتوای خوب از وب سایت شما بازدید کنند، بسیار عالی خواهد بود.

ریز داده های طرحواره

اگر شما Schema Microdata را در کمپین SEO خود پیاده سازی کنید، موتورهای جستجو پیدا کردن و فهرست بندی صفحات وب شما را آسان تر خواهند کرد. با این کار، می توانید قطعه های جذابی ایجاد کنید که افراد بیشتری را به وب سایت خود جذب کند.

استفاده از لینک های داخلی

هنگام ایجاد و انتشار محتوا، به یاد داشته باشید که پیوندهای داخلی ایجاد کنید. مراقب باشید که تمام بخش های محتوای شما به این نیاز دارند. این نیز بخش عمده ای از کمپین سئو است.
در نهایت، با مصاحبه با کارشناسان، اعتبار پست های وبلاگ خود را افزایش دهید
هنگام ایجاد محتوا برای وب سایت خود، مطمئن شوید که حقایق شما توسط رهبران فکری در صنعت پشتیبانی می شود. می توانید از طریق ایمیل با آنها در تماس باشید و درخواست مصاحبه با آنها را داشته باشید. اکثر مردم با مصاحبه موافق هستند. این می تواند کیفیت و اعتبار پست های شما را نیز بهبود بخشد.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=2341

مطالب آموزشی روزهای گذشته