Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

چگونه سئو را یاد بگیریم ؟آموزش رایگان و بدون هزینه

چگونه سئو را یاد بگیریم؟ با ما همراه باشید

یادگیری بهینه سازی موتور جستجو در ابتدا می تواند طاقت فرسا باشد. مراحل زیادی وجود دارد که می توانید یاد بگیرید. اما مهارت در سئو سایت قطعاً کاری قابل دستیابی است.

به عنوان صنعتی که هنوز در مراحل ابتدایی است ، اکثر دانشگاه ها به طور رسمی سئو را آموزش نمی دهند. خوشبختانه ، شما می توانید تمامی آموزش های مورد نیاز خود را به صورت آنلاین و از طریق برنامه کاربردی بیاموزید ، تحصیلات دانشگاهی یا SEO را غیر ضروری کنید. در حقیقت ، اکثر سئوکاران خودآموز هستند و عمدتا از منابع آنلاین برای یادگیری استفاده می کنند

دنیار وب قصد دارد تا رویکرد یادگیری رایگان را متمرکز کند ، اما اگر به دوره ای علاقه دارید ، قبل از خرید تحقیق کنید

بهترین راه برای به دست آوردن تقریباً هر مهارت جدید یادگیری با انجام است. سئو نیز از این قاعده مستثنی نیست.

هیچ جایگزینی برای استفاده از دست شما وجود ندارد.(آیا کریچلو)
این مقاله منابع مورد نیاز شما برای یادگیری اصول سئو را در اختیار شما قرار می دهد هنگامی که اصول سئو را درک کردید ، باید دانش خود را به کار بگیرید. دو راه برای انجام این کار وجود دارد

یک کار سطح پایین در سئو جستجو کنید
خود را عمیق کنید SEO با تمرین در وب سایت های خود ، دانش

یکی از مهمترین مزایای یک کار سطح پایین این است که به احتمال زیاد یک مربی در این راه به شما کمک می کند. این می تواند روند یادگیری و پیشرفت شما به عنوان یک سئو کار تسریع کند

با انجام کار یاد بگیرید

انجام سئو در وب سایت های شخصی خود راهی عالی برای تمرین و تقویت سئو است

داشتن وب سایت شخصی خود ، فارغ از اینکه در چه زمینه ای است و چگونه رتبه بندی می شود ، یک امر ضروری است ، زیرا به این معنی است که شما مشکل صاحبان وب سایت را احساس می کنید و احتمالاً نسبت به تعداد بازدید کنندگان یا رتبه بندی جستجوی خود وسواس هستید

ما همچنین ایجاد یک سایت یا وبلاگ وردپرس را بسیار توصیه می کنیم و شروع به یادگیری با اصول SEO و توسعه محتوا کنید

اگر صاحب برند کوچکی هستید ، شروع به سئو در وب سایت و برند خود کنید. اگر وب سایت ندارید، یک وبلاگ شخصی یا یک سایت با جوملا یا وردپرس ایجاد کنید. قسمت مهم در اینجا این است که شما از آنچه می آموزید استفاده می کنید.

اطلاعات متناقض در سئو

سئو صنعتی است که با داشتن اطلاعات متناقض زیادی شناخته می شود. در اینجا دو دلیل برای این وجود دارد:

به سرعت تغییر می کند. اطلاعاتی که شش ماه پیش درست بود ، ممکن است امروز درست نباشد.
گوگل و سایر موتورهای جستجو عملکرد داخلی الگوریتم های خود را مخفی نگه می دارند. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم گمانه زنی و آزمایش است. مشکل گمانه زنی این است که اگر ایده ای باورپذیر به نظر برسد ، بدون داده های پشتیبان گمانه زنی ها ، مشتاقانه به عنوان حقیقت پذیرفته می شود.

نحوه رسیدگی به اطلاعات متناقض

تجزیه و تحلیل آماری را بررسی کنید و نسبت به شواهد حکایتی بدبین باشید . وقتی شواهد حکایت است ، همیشه خودتان آن را آزمایش کنید.
به منابع مختلف اعتماد کنید .

چه “رنگ کلاه” را باید انتخاب کنید؟

کلاه سفید ، کلاه خاکستری و کلاه سیاه اصطلاحاتی هستند که برای توصیف نوع SEO تاکتیک های استفاده می شوند. سئوکاران کلاه سفید از رهنمودهای گوگل و سایر موتورهای جستجو پیروی می کنند. سئوکاران کلاه خاکستری از اینکه قوانین را کمی خم کنند ، نمی ترسند ، در حالی که سئوکاران کلاه سیاه به طور آشکار قوانین را زیر پا می گذارند.

بیشتر سئوکاران کلاه سفید را به عنوان یک استراتژی می دانند که آزمون زمان را تحمل می کند. تا زمانی که از این دستورالعمل ها پیروی می کنید ، دیگر نگران نباشید Google یا موتور جستجوی دیگری وب سایت شما را مجازات کند. اگر تازه وارد سئو هستید ، باید راه کلاه سفید را دنبال کنید.

با این حال ، شما نباید از تاکتیک هایی که سئوکاران کلاه خاکستری و سیاه استفاده می کنند چشم پوشی کنید. این تاکتیک ها معمولاً دستکاری شده و کوتاه مدت هستند ، اما می توانند چیزهای زیادی در مورد نحوه تعیین رتبه بندی توسط موتورهای جستجو به شما بیاموزند. حتی گاهی می توانید از این دانش به روش کلاه سفید استفاده کنید.

بسیاری از مبتدیان در یادگیری سئو می توانند اطلاعات بیش از حد را تجربه کنند. آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا اینقدر مطالب در مورد سئو در اینترنت وجود دارد؟

به این دلیل است که ایجاد محتوا و رتبه بندی آن در گوگل همان کاری است که سئو کارها انجام می دهند! البته محتوای مضحکی در مورد این موضوع وجود دارد.

چگونه سئو را یاد بگیریم؟
چگونه سئو را یاد بگیریم؟

کلمات کلیدی سئو

کلمات کلیدی واژه فرآیندی است که سئوکاران برای یافتن آنچه در جستجوی کاربران اینترنت برای موتور جستجو یک موضوع مشخص انجام می دهند استفاده می کنند. خواهید فهمید که روشهای مختلفی برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی وجود دارد ، اما هیچ یک از روشهای “دقیق” وجود ندارد. براساس هدف و کار شما متفاوت خواهد بود.

صرف نظر از اینکه شما چگونه عمل واقعی تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام می دهید ، مهم است که هدف یک جستجو را درک کنید. در اینجا سه ​​نوع مختلف جستجو وجود دارد:

رفتار متقابل . وقتی خریدی اتفاق می افتد ، ثبت نام انجام می شود یا معامله دیگری توسط جستجوگر انجام می شود.
اطلاعات . وقتی جستجوگر می خواهد اطلاعات مربوط به چیزی را پیدا کند.
ناوبری . وقتی جستجوگر به عمد به وب سایت خاصی می رود.

شناخت قصد به شما امکان می دهد تصمیمات مربوط به انتخاب کلمات کلیدی را بهبود بخشیده و به مخاطبان هدف خود بهتر خدمات دهید.

تحقیقات رقبا

انجام تحقیقات رقبا برای هرگونه فعالیت بسیار مهم است SEO . به دلایل زیر دانستن اینکه استراتژی جستجوی رقبا چیست بسیار مفید است:

چرا چرخ را دوباره اختراع می کنیم؟ اگر می توانید کاری کنید که رقبا برای رتبه بندی از مهندس معکوس استفاده می کنند ، برای موفقیت یک نقشه راه درست دارید.
این به شما نشان می دهد که رقبا از چه چیزی غفلت می کنند و به شما امکان می دهد از آن استفاده کنید.
این به شما ایده خوبی از منابعی خواهد داد که برای رتبه بندی سایت شما لازم است و حتی اگر رقابت برای شما امکان پذیر باشد.

تجزیه و تحلیل و گزارش

توانایی سنجش موفقیت شما در سئو بسیار مهم است. پیگیری و مدیریت داده های وب سایت شما می تواند از طریق Google Analytics و Google Search Console انجام شود. تعدادی از سیستم عامل های تجزیه و تحلیل دیگر وجود دارد ، اما این دو وب سرویس پایه و اساس مکانی هستند که از آنجا SEO Analytics شروع می شود.

 

مطالب مرتبط با این آموزش :

آموزش 7 مرحله ای برای رسیدن به سئو استاندارد

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=1499

مطالب آموزشی روزهای گذشته