صفحه اصلی / وبلاگ /
Multi style

Multi style

انتشار 8 ماه گذشته

ساعت 12:22

چگونه می توانیم به رشد مشتریان خود کمک کنیم

شرکت ها به مشاوره خوب در مورد چگونگی رشد کسب و کار خود نیاز دارند. شما باید بتوانید در مورد چگونگی لذت بردن از اهداف بلند مدت، توصیه های تخیلی و عملی ارائه دهید. بهترین توصیه به آنها داشتن زیرساخت پایدار و قوی همراه با یک استراتژی رشد واضح است. گاهی اوقات، برنامه ریزی آنقدر ضعیف است که در رشد کسب و کار خود شکست می خورند.
مشتری شما ممکن است با این ناراحتی به شما نزدیک شود که تجارت او مانند گذشته رشد نمی کند. در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا ممکن است برای او اتفاق بیفتد:

محصولات مشتری شما قیمت بسیار بالایی دارند

اگر مشتری شما این امکان را دارد که قیمت خود را کاهش دهد، مطمئن شوید که این کار را انجام می دهد. اما برای انجام موفقیت آمیز این کار برای مشتری خود، باید یک برنامه کامل داشته باشید که کارساز باشد. این باید در پایان روز برای او سود به همراه داشته باشد. اگر مشتری شما در ابتدا قیمت محصولات خود را بالا ببرد و سپس آن را کاهش دهد، تجارت خود را از دست می دهد. پایین آوردن آن بعداً شواهدی است که نشان می دهد تجارت او موفق نبوده است و این تصوری است که مشتریانش خواهند داشت.

عدم بازاریابی مناسب

اگر مشتری شما استراتژی بازاریابی خوبی نداشته باشد، مطمئناً با مشکل مواجه خواهد شد. بازاریابی ناکارآمد فقط یک کسب و کار را محکوم به زیان می کند در حالی که صرف پول برای یک استراتژی بازاریابی خوب فکر شده برای او در دراز مدت موفقیت به همراه خواهد داشت.

در نظر نگرفتن فرصت ها

اگر مشتری شما نداند چگونه از فرصت های موجود در کسب و کار خود مطمئن شود، ممکن است شکست بخورد. او باید فرصت هایی را که باعث موفقیت در تجارت او می شود، بشناسد و از آنها استفاده کند.
ناتوانی در تصمیم گیری های سخت – ممکن است مشتری شما تصمیم گیری های دشوار مربوط به تجارت را دشوار بداند. ممکن است شرکت شما بتواند در این زمینه به او کمک کند. تصمیمات دشواری در رابطه با کسب و کار وجود دارد که او ممکن است مجبور باشد هر روز بگیرد و اگر تصمیمات اشتباه گرفته شود، ممکن است هفته ها و گاهی ماه ها طول بکشد تا به عملکرد عادی بازگردد.

خرد نکردن اعداد

مشتری شما باید بازخورد منظمی از پرسنل میدانی جمع آوری کرده باشد. آژانس هایی هستند که این کار را برای آنها انجام می دهند. فقط مطمئن شوید که مشتریان شما تعامل مناسبی با مشتریان و مشتریان خود دارند تا نیازهای آنها برطرف شود.

اکنون، با در نظر گرفتن این اشتباهات، می توانید به چند استراتژی نگاه کنید که به مشتریان شما کمک می کند رشد کنند و به اهداف بلندمدت خود دست یابند.

سرمایه گذاری در شرط بندی مطمئن

شما باید به مشتریان خود کمک کنید تا از زیرساخت های پیشرو استفاده کنند و به آنها کمک کنید تا در شرط بندی های ایمن سرمایه گذاری کنند. محرک های عملکردی که توسط شرکت استفاده می شود باید با استراتژی هایی که برای درازمدت دارند هماهنگ باشند. مشتریان شما می توانند در تمام سطوح کسب و کار، چه در سطح غیر مدیریتی و چه در سطح مدیریتی، رهبرانی داشته باشند تا به شرط بندی های ایمن افراط کنند.

شناسایی استراتژی هایی که بالاترین سطح موفقیت را به ارمغان می آورد

یک تجارت تنها زمانی می تواند رشد کند که استراتژی های رشد متمرکز بر مشتری داشته باشد. بنابراین باید با علامت گذاری محصولات و خدمات، کانال ها، مرزهای جغرافیایی و مشتریان، کسب و کار اصلی مشتری خود را شناسایی کنید. مشخص کنید که همه مناطق احتمالاً برای آنها سود و درآمد به همراه دارد. دریابید که آیا مشتری توانایی ورود به یک بازار جدید را دارد و آیا محصولات و خدمات آنها برای مشتریان جذاب است یا خیر. علاوه بر این، ارائه یک سطح استثنایی از خدمات مشتری می تواند در رشد کسب و کار آنها بسیار مفید باشد.

همکاری نزدیک با مشتریان برای دانستن آنچه نیاز دارند

شما باید بتوانید از نزدیک با مشتریان خود کار کنید تا نیازهای منحصر به فرد آنها را بدانید و درک کنید. نیازهای هر مشتری به اندازه تجارت آنها متنوع است، بنابراین اگر الزامات آنها را به طور کامل دنبال می کنید، باید روی آموزش و زیرساخت خوب فناوری اطلاعات سرمایه گذاری کنید. هنگامی که این کار را انجام می دهید، می توانید پایگاه مشتری خود را افزایش دهید و یک رابطه طولانی مدت با مشتریان خود داشته باشید.

کمک به آنها برای بهبود تجارت خود با مدیریت خوب کارمندان

اگر کارمندان راضی نگه داشته شوند، به رشد کسب و کار کمک می کنند، در غیر این صورت، شرکت را ترک می کنند یا به دنبال چشم انداز بهتر می گردند. اگر یک شرکت باید رشد کند، به کارکنان خوب و با استعدادی نیاز دارد که بر رضایت مشتری تمرکز کنند. بنابراین حفظ کارکنان یک جنبه مهم برای رشد کسب و کار است. آنها را از طریق طرح های انعطاف پذیر مختلف تشویق کنید و حمایت آنها را جلب کنید. به آنها کمک کنید تا ساختار سازمانی و مدیریتی سودآوری برای انجام اقدامات تجاری بهتر بسازند.

نتیجه

شما همچنین می توانید با کمک به مشتریان خود برای معرفی خطوط تولید جدید، کمک به آنها برای واجد شرایط بودن برای خطوط تولید جدید، آموزش ترفندهای کاهش هزینه انرژی و مصرف برق، گسترش به بازارهای جدید و غیره به رشد آنها کمک کنید. خدماتی که ارائه می کنید باید برای مشتریان شما مقرون به صرفه باشد. حتی اگر دور از جایی هستید که مشتری شما پایگاه خود را دارد، باید بتوانید دانش لازم برای اداره تجارت و رشد موفقیت آمیز را برای آنها فراهم کنید. ممکن است مشکلات مختلفی مانع توسعه باشد زیرا مشتری شما باید قبل از ورود برای اولین بار بازار خود را به خوبی بشناسد. علاوه بر این، او باید دانش کافی از محصول داشته باشد و محصولات باکیفیت عرضه کند. همچنین می توانید با کمک به مشتریان خود در معرفی فرهنگ مدیریت جدید، بهبود فرآیندهای محصول، گسترش دامنه محصولات، پذیرش فناوری های جدید و غیره به نوآوری خود کمک کنید. انجام همه اینها به شما کمک می کند تا تجارت مشتری خود را توسعه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید