Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

یک توسعه دهنده نرم افزار اختصاصی برای موفقیت در شغل خود به چه مهارت هایی نیاز دارد؟

اختصاص به کار با کیفیت بالا

مشتریان در حوزه کارکنان اختصاصی فناوری اطلاعات اغلب در اروپای غربی یا ایالات متحده هستند. این اغلب به دلیل محیط های کاری پیشرفته ای که در طول زمان ایجاد کرده اند، نیاز به کیفیت بالا در کار ارائه شده دارد. بنابراین، بازیگر حرفه ای در سطح جهانی باید بر ارائه مداوم کار با کیفیت بالا تمرکز کند.

توانایی کار مستقل

این توانایی برای هر توسعه دهنده نرم افزاری که در سطح جهانی کار می کند، کلیدی است. اغلب متخصص IT به تنهایی کار می کند. مشتری بین المللی اغلب به کار همکار بستگی دارد و معتقد است که وظایف داده شده به موقع انجام می شود. بنابراین باید این امکان وجود داشته باشد که شخص درگیر به طور مستقل کار کند. در اینجا توسعه‌دهنده نرم‌افزار می‌تواند نشان دهد که واقعاً می‌تواند «حرکت صحبت کند».

یادگیری

یادگیری در محیط کار امروزی که تکنولوژی به سرعت در حال تغییر است، مهم است. ما در نرم‌افزار توسعه‌دهنده هند، یادگیری را در هر کجا که ممکن است تشویق و حمایت می‌کنیم. توسعه دهنده نرم افزار اختصاصی باید یک یادگیرنده سریع باشد و بتواند خود را با تغییرات وفق دهد.

در محیطی با عملکرد بالا کنار بیایید

یک محیط پررونق با عملکرد بالا برای تولید نتایجی که توسط مشتریان بین المللی درخواست می شود ضروری است. بنابراین توسعه‌دهنده نرم‌افزار جهانی باید بتواند با چنین محیطی کنار بیاید و پیشرفت کند.

گزارش نویسی

گزارش دهی یکی از وظایف ضروری است که باید توسط یک توسعه دهنده نرم افزار اختصاصی انجام شود. مشتری که توسعه‌دهنده نرم‌افزار با آن کار می‌کند، می‌خواهد بداند وظایف مورد بحث قبلی به کجا رسیده‌اند. بنابراین گزارش کوتاه روزانه مورد نیاز است. این گزارش را می توان از طریق ایمیل ارسال کرد و یا می توان آن را با یک جلسه 10 دقیقه ای اسکایپ منتقل کرد. در اینجا کارهایی که به پایان رسیده و همچنین کارهایی که قرار است روز بعد انجام شود را می توان مورد بحث قرار داد.

این 5 حوزه (کار با کیفیت بالا، استقلال، یادگیری، عملکرد بالا) برای هر متخصص فناوری اطلاعات که از راه دور در یک محیط بین المللی کار می کند، کلیدی است.

*توسعه دهنده نرم افزار اختصاصی: یک متخصص فناوری اطلاعات اختصاصی که برای مشتری از یک منطقه جغرافیایی دور کار می کند. (مثلاً یک توسعه دهنده PHP که در هند نشسته و برای شرکتی که در سوئد مستقر است کار می کند)

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=2407

مطالب آموزشی روزهای گذشته