Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

آیا فقط توزیع بیانیه مطبوعاتی هدر دادن پول است؟

بسیاری از کسب و کارها هر ماه صدها هزار دلار صرف توزیع آنلاین بیانیه های مطبوعاتی می کنند. برای برخی از شرکت ها، توزیع انتشار مطبوعاتی تنها استراتژی ایجاد پیوند آنهاست. آنها تصور می کنند که کار می کند زیرا به آنها اجازه می دهد بک لینک هایی را جمع آوری کنند، که بدیهی است وزن زیادی را تحمل می کنند. با این حال، چیزی که این صاحبان مشاغل متوجه نمی شوند این است که می توانند وقت و پول خود را با اهمیت دادن به توزیع آنلاین بیانیه مطبوعاتی تلف کنند.

توزیع آنلاین مطبوعات تنها باید بخش کوچکی از تلاش‌های شما را برای ایجاد پیوند به خود اختصاص دهد، زیرا به تنهایی یک استراتژی لینک‌سازی موثر نیست. اگر زمان زیادی را صرف ایجاد پیوند کرده اید، احتمالاً اهمیت انباشت پیوندها به طور طبیعی، ترکیب سیگنال های اجتماعی و به دست آوردن پیوندها از دامنه های منحصر به فرد را درک می کنید. مشکل اصلی ارسال بیانیه های مطبوعاتی از طریق سایت های توزیع مطبوعات در هر ماه این است که شما بارها و بارها از همان دامنه ها بک لینک دریافت می کنید.

علاوه بر این، هنگامی که بیانیه‌های مطبوعاتی را از طریق یک سرویس توزیع مطبوعات آنلاین ارسال می‌کنید، همان محتوا با پیوندهای یکسان و متن لنگر به هاب‌های مختلف ارسال می‌شود. این برای موتورهای جستجو طبیعی به نظر نمی رسد. علاوه بر این، بیانیه های مطبوعاتی ماهیت چندان «اجتماعی» ندارند، زیرا به طور گسترده خوانده نمی شوند و مردم معمولاً آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک نمی گذارند.
چرا توزیع بیانیه مطبوعاتی هنوز مهم است

توزیع انتشار مطبوعاتی به عنوان یک استراتژی مستقل لینک‌سازی موثر نیست، اما اغلب بخشی از یک کمپین لینک‌سازی موثر است. انتشارات مطبوعاتی همچنین به شما کمک می کند شهرت آنلاین خود را مدیریت کنید و برند خود را بسازید، زیرا زمانی که افراد نام شرکت شما را جستجو می کنند، در نتایج جستجو رتبه خوبی کسب می کنند.

فقط زمانی برای شرکت خود اعلامیه های مطبوعاتی بنویسید که واقعاً ارزش اشتراک گذاری را داشته باشد. روی کیفیت تمرکز کنید نه کمیت. انتشار دو تا سه بیانیه مطبوعاتی با کیفیت بالا که اخبار مهم را در هر سال به اشتراک می گذارند، بسیار ارزشمندتر از انتشار چندین بیانیه مطبوعاتی در مورد موضوعات غیر جالب در هر ماه است.
چگونه کمپین لینک سازی خود را بهبود بخشید

مهمترین جنبه هر کمپین ایجاد لینک، دستیابی به افراد مناسب است. شما باید محتوای عالی و ارزشمند ایجاد کنید و سپس آن را با وبلاگ نویسان تأثیرگذار، کاربران رسانه های اجتماعی و غیره به اشتراک بگذارید. همچنین باید تلاش کنید تا کار خود را در وب سایت های محبوب منتشر کنید. وقتی مقاله‌ای را در یک وب‌سایت معتبر منتشر می‌کنید، ترافیک سایت شما را افزایش می‌دهد و به شما کمک می‌کند لینک‌های ارزشمندی را به دست آورید. علاوه بر این، دنبال کنندگان خود را در شبکه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک افزایش دهید. دنبال کنندگان و طرفداران شما احتمالاً محتوایی را که منتشر می کنید به اشتراک می گذارند و به شما کمک می کنند تا لینک های بیشتری جذب کنید.

اگر در صنعت خود صاحب قدرت هستید، بهترین محتوای خود را در وب سایت خود منتشر کنید تا از مزایای کامل آن بهره مند شوید. اما اگر وب سایت شما هنوز شناخته شده نیست و تعداد خوانندگان شما کم است یا اصلا وجود ندارد، بهترین محتوای خود را در یک وب سایت محبوب منتشر کنید. این به ایجاد اعتبار، ترافیک، پیوندها و شهرت کلی سایت شما کمک می کند.

در نهایت، چیزی به نام راه حل ایجاد لینک “یک اندازه مناسب برای همه” وجود ندارد. هر سایت و صنعتی نیازهای منحصر به فردی دارد که باید در نظر گرفته شود. به‌عنوان صاحب کسب‌وکار، سعی کنید پروفایل پیوندی متنوعی را حفظ کنید و هرگز تمام تخم‌های خود را در یک سبد قرار ندهید – که شامل توزیع مطبوعات است!

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=1814

مطالب آموزشی روزهای گذشته