Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

استراتژی لینک سازی: چگونه آن را به درستی انجام دهیم

یکی از مواردی که مردم هنگام شروع کار در سئو با آن دست و پنجه نرم می کنند ایجاد لینک است. راه های مختلفی برای ایجاد لینک های باکیفیت به وب سایت شما وجود دارد، اما یکی از موثرترین راه ها برای انجام این کار، به خصوص اگر مبتدی هستید، ارسال پست مهمان است.

اما پست کردن مهمان چیزهای بسیار بیشتری نسبت به یافتن وبلاگ هایی که دوست دارید و ارسال مقاله برای آنها وجود دارد.

به منظور ایجاد یک استراتژی موثر ارسال مهمان، باید اهدافی را که امیدوارید به آنها دست یابید، مشخص کنید، هدف هر پست وبلاگی را که ارسال می کنید، مشخص کنید و نتایج کمپین های پست مهمان خود را بسنجید.

مخاطب هدف خود را مشخص کنید

چه کسی محصولات/خدمات شما را می خرد؟ این افراد چه نوع وبلاگ هایی را می خوانند؟ محبوب ترین وبلاگ هایی را که مخاطبان هدف شما می خوانند پیدا کنید و برای آنها پست ارسال کنید.

فرصت های امن ارسال مهمان

هنگامی که تصمیم گرفتید کدام وبلاگ ها را هدف قرار دهید، دریابید که آیا آنها پست های مهمان را می پذیرند یا خیر.

اگر دستورالعمل‌های واضحی برای نویسندگان مهمان در وب‌سایت‌هایشان وجود ندارد، به آنها ایمیل بزنید تا بپرسید آیا پست‌های مهمان را می‌پذیرند یا خیر. قبل از تماس با وبلاگ‌ها برای ارسال پست‌های مهمان، مطمئن شوید که نمونه‌های نوشتاری برای نشان دادن آن‌ها، و همچنین عنوان و توضیحی آزمایشی درباره مقاله‌ای که می‌خواهید ارسال کنید، دارید.

به خاطر داشته باشید که برخی از وبلاگ نویسان پیشنهادات را نمی پذیرند و از شما می خواهند که پست های تکمیل شده را برای بررسی آنها ارسال کنید. فقط مطمئن شوید که دستورالعمل های هر وبلاگ نویس را با دقت دنبال کنید زیرا عدم پیروی از دستورالعمل ها هنگام ارسال پست مهمان یک راه مطمئن برای رد شدن کار شما است.

از بحث فروش جلوگیری کنید

برای افرادی که به تازگی پست مهمان را شروع کرده‌اند، معمول است که تصور کنند می‌توانند آگهی‌های فروش با حجاب نازک را به عنوان پست مهمان ارسال کنند.

اما اگر می خواهید مقالات شما پس از انتشار پذیرفته شوند و به نتایج مطلوب دست پیدا کنند،

باید به خاطر داشته باشید که هدف مقالات شما فروش محصولات/خدمات شما نیست، بلکه ارائه راه حل به خوانندگان شماست. سعی کنید مفیدترین پست های ممکن را برای مخاطبان هدف خود بنویسید. مطمئناً، شما می خواهید به کسب و کار خود اشاره کنید و یک پیوند به سایت خود دریافت کنید، اما خود مقاله باید خوانندگان را آموزش دهد.

علاوه بر این، اگر خود را به عنوان یک مرجع آگاه و مفید معرفی کنید، افرادی که مقاله شما را می خوانند به احتمال زیاد روی پیوند شما کلیک می کنند. از سوی دیگر، اگر سعی کنید در مقالات مهمان خود بفروشید، بفروشید، بفروشید، خوانندگان را خاموش می کنید و آنها را مجبور به توقف خواندن می کنید.

نتایج کمپین های پست مهمان خود را اندازه گیری کنید

هر آنچه را که امیدوارید از طریق پست مهمان به دست آورید، مطمئن شوید که نتایج کمپین خود را اندازه گیری کرده اید. ایجاد پیوند بدیهی است که یکی از مهم ترین مزایایی است که با ارسال مهمان به همراه دارد،

اما پست های مهمان می توانند به چندین روش دیگر نیز به شما کمک کنند، مانند ایجاد اعتبار، هدایت ترافیک به وب سایت شما، جذب مشترکین جدید وبلاگ و افزایش مخاطبان شما. در شبکه های اجتماعی

آیا وبلاگ برای ارسال در آن تمام شده است؟ وبلاگ هایی در مورد موضوعات مرتبط غیر مستقیم پیدا کنید

اگر شرکت شما کفش می‌فروشد و وبلاگ‌های کفش برای ارسال پست مهمان تمام شده است، نگران نباشید. اگر وبلاگ هایی را در مورد موضوعات غیر مستقیم مرتبط در نظر بگیرید، می توانید بسیاری از وبلاگ های جدید را برای ارسال مقالات مهمان پیدا کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید در مورد کفش‌ها برای وبلاگ‌های مد، وبلاگ‌های مادر، وبلاگ‌های ورزشی یا وبلاگ‌های مسافرتی مقاله بنویسید. بدیهی است که بسته به نوع سایتی که می نویسید، صدای و زاویه نوشتن شما متفاوت خواهد بود.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=1857

مطالب آموزشی روزهای گذشته