Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

این روشی است که شما فریلنسرها را پیدا می کنید

کسب و کارها، شرکت های بزرگ و حتی افراد به دنبال کمک فریلنسرها هستند تا بتوانند پروژه های خود را به موقع به پایان برسانند و به اهداف خود برسند. هنگامی که آنها وظایف را به فریلنسرها برون سپاری می کنند، به آنها اجازه می دهد تا بر سایر شایستگی های اصلی شغل خود تمرکز کنند. با جهش رشد فناوری، واگذاری وظایف به افرادی که در بخش دیگری از جهان زندگی می‌کنند با سهولت انجام شده است و کارفرمایان را قادر می‌سازد تا افرادی با مهارت، استعداد، تخصص و حتی نرخ رقابتی پیدا کنند. وقتی نوبت به انتخاب یک فریلنسر برای کار شما می رسد، فهرست بی پایان است:

یک فریلنسر می تواند:

  • مشاور منابع انسانی
  • توسعه دهنده وب
  • نویسنده محتوا
  • بازاریاب رسانه های اجتماعی
  • عکاس
  • طراح گرافیک
  • حسابداران
  • طراح وب
  • متخصص آی تی

یافتن فریلنسر مناسب برای شغل خود می تواند زمان بر باشد، بنابراین معقول است که به محض اینکه تصمیم به استخدام فریلنسر گرفتید، فرآیند استخدام را شروع کنید و نه زمانی که مهلت پروژه وجود دارد. به این ترتیب شما زمانی خواهید داشت که فریلنسر را تحریک کنید و از او بخواهید خواسته های شما را درک کند و با آنها ارتباط برقرار کند.

چیزی به نام بهترین زمان برای برون سپاری وجود ندارد. هر زمان که به دنبال ضرب الاجل نباشید، زمان خوبی برای تماس و استخدام فریلنسرها خواهد بود. اگر پروژه های جدیدی دارید و اگر کارکنان معمولی شما نمی توانند از عهده آنها برآیند، انتخاب واضح این است که یک تیم فریلنسری استخدام کنید و آنها را در حالت آماده باش نگه دارید.

یافتن فریلنسرها ساعت ها فداکاری می طلبد، اما زمانی که بهترین تیم را دارید، هرگز آنها را رها نکنید. به عنوان فریلنسر، آنها در انتخاب مشتریان خود آزادی دارند، بنابراین اگر مشتری خوبی باقی بمانید و کار و دستمزد عالی به آنها بدهید، آنها با شما خواهند ماند.

چگونه برای شرکت خود فریلنسر دریافت کنید

می توانید در وب سایت های مشاغل آزاد به عنوان کارفرما ثبت نام کنید و شروع به جستجوی افراد کنید. وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که مشاغل آزاد را برای افراد ارائه می‌دهند، بنابراین شما هرگز از یک تیم خوب کم نخواهید داشت. تنها چیزی که نیاز دارید کمی زمان در دستتان است. در تمام این وب‌سایت‌ها، تنها کاری که باید انجام دهید این است که شغل خود را پست کنید، یک حساب داشته باشید که در آن اطلاعات بانکی و جزئیات کارت اعتباری شما تأیید شود و شما آماده باشید تا شغل پس از کار را پست کنید. افراد زیادی برای مشاغل ارسال شده توسط شما درخواست می دهند، و شما می توانید شغلی را که نیازهای شما را برآورده می کند، انتخاب کنید.

در اینجا چند وب سایت وجود دارد که به شما کمک می کند یک فریلنسر برای شغل خود پیدا کنید:

oDesk یا Upwork

ODesk یکی از قدیمی ترین پورتال های وب در دنیای آنلاین است که جلسات بدون درز فریلنسرها را با کارفرمایان ارائه می دهد. oDesk اخیراً نام خود را به Upwork تغییر داده است، اما همه ویژگی‌های اصلی ثابت هستند. Upwork اکنون با ویژگی‌های بیشتر و هیجان‌انگیزتر و فرصتی درخشان برای ملاقات با فریلنسرهای جدید برای شما باز است. فریلنسرها برای شغل شما پیشنهاد می دهند و شما می توانید فردی را انتخاب کنید که فکر می کنید با نرخ های رقابتی کار را به طور رضایت بخشی برای شما انجام می دهد. بسته به نیاز و بودجه خود می توانید فریلنسرهای مبتدی، متوسط ​​و پیشرفته را انتخاب کنید.

النس

النس همچنین یکی از اولین وب سایت های فریلنسری است که تا کنون ایجاد شده است. این فرصت منحصر به فرد را برای شما فراهم می کند تا با مترجمان آزاد ملاقات کنید، پس از ایجاد حساب در آنجا. الزامات شغلی خود را به روشی همه جانبه ارسال کنید تا تعداد سوالات کمتری از طرف فریلنسرها وجود داشته باشد. فریلنسرهایی که خود را به اندازه کافی برای این کار خوب می دانند پیشنهاد می دهند و شما می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

Craigslist

بله درست خواندید Craigslist نه تنها برای خرید و فروش وسایل محله استفاده می شود، بلکه می تواند برای یافتن مترجمان آزاد نیز استفاده شود.

PeopleperHour

PeopleperHour یا PPH، همانطور که معمولاً شناخته می شود، منبع عالی دیگری برای یافتن فریلنسرها است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با یک فرآیند ساده سه مرحله ای ثبت نام کنید و می توانید پست کاری خود را شروع کنید. افراد زیادی به طور منظم از PPH بازدید می کنند، بنابراین مطمئناً کارمند رویایی خود را پیدا خواهید کرد.

آی فریلنس

این وب سایت دیگری است که در آن فریلنسرها می توانند به صورت رایگان شغل ارسال کنند و فریلنسرها می توانند در آن مناقصه بدهند و برنده شوند. می توانید مستقیماً با آنها تماس بگیرید و آنها را بخشی از تیم فریلنسری خود کنید. فریلنسرها را می توان به صورت ساعتی نیز پیدا کرد، بنابراین اگر پروژه های کوتاه و کوچکی دارید، می توانید به راحتی یکی از آنها را استخدام کنید.

گورو

وب سایت دیگری که در آن می توانید فریلنسرهای با استعدادی را بیابید که با نرخ های رقابتی کار می کنند. در اینجا یک حساب کاربری ایجاد کنید و الزامات خود را برای ارتباط با برخی از بهترین استعدادهای صنعت خود ارسال کنید. شما می توانید به نمونه کار فریلنسر خاصی مراجعه کرده و کارهای قبلی انجام شده توسط فریلنسر را بررسی کنید تا از ظرفیت و توانایی او مطلع شوید. هنگامی که او را استخدام می کنید، به شما کمک می کند تا تصمیمی آگاهانه بگیرید.

بدن

این وب سایتی است که در آن فریلنسرها می توانند نمونه کار خود را ایجاد کنند و نمایه خود را برای کارفرمایان بالقوه چشمگیر جلوه دهند. این وب‌سایت به شما امکان می‌دهد در مشاغل سنتی و معاصر، از جمله نویسندگی، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، طراحی گرافیک و غیره، شغل ارسال کنید.

نتیجه:

وب سایت های ذکر شده در بالا همگی مقرون به صرفه هستند و یافتن فریلنسرهای با استعداد را آسان می کنند. هنگامی که شغلی را پست می کنید و کارمندی را استخدام می کنید که برای انجام کار شما مناسب به نظر می رسد، می توانید مبلغی را به حساب فریلنسر واریز کنید، بنابراین هم برای کارفرما و هم برای کارگر محافظت می شود. کارفرما فقط در صورتی باید پرداخت را آزاد کند که کار مورد رضایت او باشد.

وب سایت های دیگری که ارزش امتحان کردن دارند Fiverr، Flexjobs، Get a Coder، Smashing Jobs Workhoppers و Demand Studios هستند. آنها را در نظر داشته باشید!

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=2367

مطالب آموزشی روزهای گذشته