Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام

اگر می‌خواهید بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام را پیدا کنید، احتمالاً در تلاش برای رسیدن به یک هدف خاص هستید. شاید بخواهید تعداد لایک هایی که در هر پست می گیرید را به حداکثر برسانید. یا امیدوارید با جذب فالوورهای جدید، آگاهی از برند را بهبود ببخشید

اگر در رسانه های اجتماعی تازه کار هستید، ممکن است شروع کنید به پست کردن تا جایی که می توانید و ببینید چه اتفاقی می افتد. اما اگر کمی تفکر علمی به این فرآیند اضافه کنید چه؟ برای مثال، می‌توانید در ساعات مختلف روز پست بگذارید و تعداد لایک‌ها را در هر دقیقه برای هر پست یادداشت کنید.

زمان‌های بالا برای تعامل اینستاگرام در زمان محلی است – به این معنی که مخاطبان شما در همان منطقه زمانی هستند که شما هنگام ارسال پست هستید. بنابراین، اگر در لس آنجلس زندگی می کنید و مخاطبان اصلی شما نیز در لس آنجلس هستند، در زمان های بالا پست می گذارید. اگر در لس آنجلس زندگی می کنید و مخاطبان هدف شما در نیویورک هستند، باید زمان ارسال پست را سه ساعت به جلو تغییر دهید.

بدترین زمان برای ارسال در اینستاگرام

بر اساس گزارش وضعیت رسانه های اجتماعی HubSpot در سال 2023 ، بدترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام بین ساعت 6 صبح تا 8:59 صبح است.

در زیر مشاهده می کنید که در سطح جهانی، کمترین نرخ تعامل اینستاگرام بین ساعت 6 تا 9 صبح است

داده ها در عمودهای B2B و B2C یکسان باقی ماندند. مدیران بازاریابی شبکه های اجتماعی B2B و B2C گزارش دادند که بدترین زمان برای ارسال پست بین ساعت 6 صبح تا 8:59 صبح است و بدترین روزها دوشنبه و سه شنبه است.

پس خیالت راحت میشه! برای گذاشتن آن پست اینستاگرام نیازی به زود بیدار شدن نیست. برای برنامه ریزی پست های خود استفاده کنید مشکل چندانی نخواهد بود به هر حال اگر از نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی – اما با این حال، خوب است.

چگونه بهترین زمان های پست اینستاگرام را پیدا کردیم

این داده ها از دو منبع می آیند. اول گزارش تعامل اینستاگرام HubSpot در سال 2023 است . این گزارش گسترده 110 میلیون پست را در بین 1 میلیون کاربر اینستاگرام بررسی کرده است. این گزارش همچنین دارای چندین بخش ویژه کشورهای انگلیسی زبان است. آنها داده های نزدیک به 85 میلیون پست را تنها از آمریکای شمالی تجزیه و تحلیل کردند.

این پست همچنین حاوی تحقیقات اصلی بیشتری از تیم HubSpot است. آنها از 300 متخصص از 16+ صنعت در مورد روزها و زمان های ترجیحی آنها برای ارسال در اینستاگرام نظرسنجی کردند.
چرا در یک زمان خاص در اینستاگرام پست بگذارید؟

طبق داده های جهانی Statista ، کاربران موبایل به طور متوسط ​​12 ساعت در ماه را در اینستاگرام سپری می کنند. این تقریباً 1٪ از زمان آنها در هر ماه است، یا یک در صد این احتمال وجود دارد که کاربران خود را هنگامی که روی پلتفرم هستند جذب کنید.

بنابراین، ارسال پست زمانی که کاربران برتر شما آنلاین هستند، تفاوت ایجاد می کند. این به شما زمان بیشتری می دهد تا با مهم ترین فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید.

اما برای بسیاری از بازاریابان، ارسال پست در شبکه های اجتماعی تنها یک کار دیگر در یک روز شلوغ است. می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد که هر زمان که مناسب است پست کنید یا پست‌ها را برای زمانی که منطقی به نظر می‌رسد برنامه‌ریزی کنید، حتی اگر هیچ داده‌ای برای پشتیبان‌گیری از آن وجود نداشته باشد.

اینها چند دلیل هستند که چرا پست گذاشتن در اینستاگرام در زمان‌های مشخص و ثابت اهمیت دارد.

افزایش دسترسی

برخی از کاربران در اینستاگرام فیدهای خود را بر روی دوستان، مشاغل و اینفلوئنسرهایی که قبلاً دنبال می کنند متمرکز می کنند. اما بسیاری دیگر از اینستاگرام برای الهام و کشف استفاده می کنند. این پست از یک مهندس یادگیری ماشین ، برخی از عواملی را که به کاربران جدید کمک می کند تا پست های شما را کشف کنند، تشریح می کند

و اگر یک مشتری ناراضی در استرالیا داستانی در مورد برند شما ارسال کند چه؟ آن یک پست می تواند تصور کل مخاطب از برند شما را شکل دهد.

برای ایجاد یک مخاطب وفادار، مهم است که بدانید چه زمانی مخاطبان شما آنلاین هستند و از آن اطلاعات برای انتخاب بهترین زمان برای ارسال پست استفاده کنید.

افزایش مشارکت

طبق تحقیقات HubSpot در سال 2023، میانگین نرخ تعامل اینستاگرام در سراسر جهان تقریباً 6٪ است . این بیشتر از میانگین نرخ مشارکت در سال قبل است.

تعامل اینستاگرام یک افکت موج دار ایجاد می کند، مانند پرتاب سنگ در یک استخر ساکن. موج اول واضح است – اگر بلافاصله پس از ارسال لایک، نظر و ذخیره دریافت کنید، احتمال اینکه پست شما در فیدهای بیشتری نمایش داده شود بیشتر است.

موج‌های بعدی از دیگر ویژگی‌های اینستاگرام مانند موارد دلخواه، جستجو و ویدیوها می‌آیند. هر ویژگی یک الگوریتم مستقل دارد. و وزن هر ویژگی متفاوت است. برای مثال، تبدیل شدن به یک مورد دلخواه برای فالوورها به این معنی است که پست‌های شما هر بار که وارد می‌شوند در بالای فیدهای آن‌ها نشان داده می‌شوند. نرخ تعامل عاملی است که پست‌ها در بالای صفحات جستجو قرار می‌گیرند.

بنابراین، ارسال در زمان مناسب فقط به معنای نظرات، پیام ها و ذخیره های بیشتر نیست. همچنین فرصت های بیشتری برای تعامل ایجاد می کند.

تست الگوریتم های جدید

مانند اکثر ابزارهای آنلاین، اینستاگرام به‌روزرسانی‌های مداوم را برای شکل دادن به تجربه کاربر راه‌اندازی می‌کند. به‌عنوان یک کسب‌وکار، تیم شما باید به سرعت درک کند که هر به‌روزرسانی چگونه می‌تواند روی کاربران و استراتژی شما تأثیر بگذارد.

الگوریتم ها پیچیده هستند. رهبران اینستاگرام می گویند که هر قسمت از برنامه از یک الگوریتم مستقل استفاده می کند

بنابراین، یک روز ممکن است آخرین ویدیوهای شما در فید نمایش داده شوند، اما در Discover ظاهر نشوند، و شاید سخت باشد که دلیل آن را بفهمیم. این می تواند تاثیر فوری بر کسب و کار شما داشته باشد.

چند راه وجود دارد که می توانید این به روز رسانی ها را مدیریت کنید. به عنوان مثال، می توانید از آخرین اخبار رسانه های اجتماعی مطلع شوید. اما بهترین راه برای درک آخرین تغییرات الگوریتم این است که آزمایش هایی را با پست های خود اجرا کنید.

بنابراین، برای اجرای آزمایش‌های قابل اعتماد و مفید که می‌تواند به شما در درک محتوایی که کاربران شما پس از به‌روزرسانی می‌بینند، به چه چیزی نیاز دارید؟ شماره یک یک برنامه پست ثابت است. هر چه آزمون شما دارای متغیرهای کمتری باشد، نتایج شما قابل اعتمادتر خواهد بود.

بهتر از این، شما باید در بهترین زمان برای مخاطبان خود در اینستاگرام پست بگذارید. به این ترتیب، زمان بندی ثابت و گروه آزمایشی گسترده تری خواهید داشت. این استراتژی می تواند به شما کمک کند تا نتایج قابل اعتمادتری دریافت کنید.

درک ویژگی های جدید

برنامه ارسال پست شما همچنین می تواند به شما در درک ویژگی های جدید اینستاگرام کمک کند. چرخ فلک ها، استوری ها و قرقره ها همگی بخش های منحصر به فرد اینستاگرام هستند. و بسته به محتوا و صنعت شما، هر کدام نرخ های تعامل متفاوتی خواهند داشت.

اگر کسب و کار شما در حال سرمایه گذاری زمان و منابع در اینستاگرام است، داشتن یک استراتژی بسیار مهم است. استراتژی ها معمولاً شامل انواع مختلفی از محتوا هستند. چه بخواهید پست‌هایتان به‌عنوان محتوای پیشنهادی نشان داده شود یا داستان‌های قابل خریدتان را تقویت کنید، محتوای چشم‌گیر مفیدی می‌خواهید.

وقتی اینستاگرام ویژگی‌های جدیدی را منتشر می‌کند، درک این موارد ممکن است زمان ببرد:

کاری که ویژگی جدید انجام می دهد
وقتی کاربران ویژگی های جدید را می بینند
نحوه تعامل آنها با هر ویژگی جدید
منابع مورد نیاز برای محتوای ویژه

هر چه زودتر یک ویژگی جدید را درک کنید، احتمال اینکه از آن ویژگی قبل از رقبای خود نهایت استفاده را ببرید بیشتر است. به عنوان مثال، این پست در وبلاگ اینستاگرام به کاربران می گوید که چگونه بیشتر از آنچه می خواهند در فید خود ببینند.

مانند آزمایش به‌روزرسانی الگوریتم، دانستن زمان‌های ارسال پست برای جایگاه خود می‌تواند به شما کمک کند ویژگی‌های جدید را سریع‌تر برای کاربران خود آزمایش کنید. تست اجتماعی زمانی بسیار مفید است که مخاطبان آزمون خود را بشناسید، که زمان ارسال پست را مهم می کند.

ساده کردن برنامه ارسال خود

انتخاب زمان مناسب برای مخاطبان می تواند زمان بندی پست های شما را بسیار آسان تر کند. بسیاری از مدیران رسانه های اجتماعی و بازاریابی از ابزارهای برنامه ریزی اجتماعی استفاده می کنند. در حالی که این ابزارها می‌توانند روند ارسال پست‌های رسانه‌های اجتماعی را بسیار آسان‌تر کنند، اگر در زمان‌های مناسب پست نمی‌گذارید، گرفتن نتیجه می‌تواند دشوار باشد.

همه چیز در مورد ایجاد محتوای مناسب در زمان مناسب برای مخاطبان است. و تنظیم زمان ارسال نیز می تواند به شما کمک کند یک تقویم رسانه اجتماعی شخصی تر برای شخصیت های خریدار ایده آل خود ایجاد کنید.

در اینجا چند روش دیگر وجود دارد که انتخاب بهترین زمان ارسال پست برای اینستاگرام می‌تواند به شما در ساده‌سازی زمان‌بندی پست‌تان کمک کند:

زمان های متمرکزی را برای برنامه ریزی و ردیابی محتوا ایجاد می کند
نیاز به مدیریت رسانه های اجتماعی “همیشه فعال” را محدود می کند
فرصت هایی را برای ایجاد دسته ای محتوای پست هدفمند ارائه می دهد

یافتن بهترین مشتریان

در حالی که اپلیکیشن اینستاگرام اکنون مدت طولانی تری به کاربران اجازه می دهد تا مستقیماً در برنامه خرید کنند، اما همچنان یک ابزار ارزشمند برای تولید سرنخ و آگاهی از برند است – که در نهایت می تواند منجر به کلیک ها و خریدهای بیشتر شود.

این یک انگیزه باورنکردنی برای ارتباط با بهترین مشتریان خود در اینستاگرام است. اما بهترین زمان ارسال پست چگونه می تواند به شما در یافتن خریداران احتمالی کمک کند؟

ممکن است در صنعت خود تازه کار باشید. اگر اینطور است، زمان‌های ارسال خاص صنعت در زیر می‌تواند به شما کمک کند بفهمید که کاربران شما چه زمانی آنلاین هستند. این می تواند به شما کمک کند که از دیدگاه آنها شروع به دیدن کنید و می توانید از این بینش ها برای بهبود محتوای خود استفاده کنید.

برای مثال، دسترسی به افرادی که در خدمات مالی فعالیت می‌کنند، در یکشنبه شب‌ها در اینستاگرام راحت‌تر است. این درست قبل از شروع هفته کاری بعدی است. این ممکن است راهی برای کاهش تعطیلات آخر هفته و آماده شدن برای آنچه هفته آینده به ارمغان خواهد آورد.

اما دسترسی به کارگران کشاورزی در صبح‌های شنبه آسان‌تر است و بیشتر در طول هفته از اینستاگرام خودداری می‌کنند. این متخصصان ممکن است در نقاطی با خدمات محدود در طول هفته باشند. ایمنی نیز یک نگرانی است، بنابراین ممکن است استفاده از دستگاه های تلفن همراه در حین کار برای آنها دشوار باشد.

همچنین می توانید برای تعامل با کاربرانی که کسب و کار شما را دنبال می کنند، این زمان ها را در برنامه خود مسدود کنید. در مورد پست ها نظر دهید، سؤالات معتبر بپرسید و ویدیوهای مخاطبان هدف خود را تماشا کنید.

این مواقع زمانی است که بزرگترین گروه از کاربران شما به صورت آنلاین فعال هستند، بنابراین بهترین زمان برای شروع مکالمه است. ارسال پیام در اینستاگرام آسان است، اما هر پیامی پاسخی دریافت نمی کند. اگر بتوانید در زمان واقعی حضور داشته باشید، از زمانی که در پلتفرم می گذرانید، ارزش بسیار بیشتری دریافت خواهید کرد. همچنین شانس بیشتری برای ارتباط با مشتریان برتر خواهید داشت.
آیا واقعا بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام وجود دارد؟

واضح است که زمان ارسال پست در اینستاگرام اهمیت دارد. اما آیا واقعا بهترین زمان برای ارسال پست برای به دست آوردن نتایج مورد نظر وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال، اجازه دهید از برخی از اعضای تیم رسانه اجتماعی HubSpot بشنویم.

کیفیت محتوا

تولید محتوا برای رسیدن به مهلت های بلندپروازانه می تواند وسوسه انگیز باشد به این امید که مشتریان مناسب پست های شما را ببینند. اما کیفیت محتوا چیزی است که بیشترین ارزش را برای مخاطبان شما ایجاد می کند.

متخصص مدیریت و رشد جامعه متیو کروز می گوید:

واضح به نظر می‌رسد، اما ایجاد محتوای شما تا حد امکان جذاب و بهینه‌سازی شده برای پلتفرمی که در آن منتشر می‌شود، بسیار مهم است.

بنابراین، هر پست را با بهترین محتوای ممکن شروع کنید، سپس بهینه سازی کنید تا مطمئن شوید که دنبال کنندگان تاثیر تلاش های شما را احساس می کنند.

“با مخاطبان هدف خود شروع کنید، و چه نوع محتوا و اطلاعاتی برای آنها مفیدتر است. چه نوع محتوایی را می توانند برای بعدا ذخیره کنند؟ چه چیزی را می توانند با یک دوست به اشتراک بگذارند؟ چه چیزی می تواند آنها را تشویق کند تا در مورد محتوای شما نظر دهند؟ شروع کنید با این سؤالات و برای بهبود دسترسی و عملکرد شما به عقب کار می کنند.”

– آنابل نیست ، مدیر ارشد محتوای رسانه های اجتماعی

بهترین زمان برای پست کردن در اینستاگرام مثال: انتخاب مکالمات پرطرفدار مناسب برای پاسخگویی

همچنین می توانید از اینفلوئنسرها و برندهای برتر در پلتفرم الهام بگیرید.

بهترین برندها در اینستاگرام اینفلوئنسرهای برتر اینستاگرام

یکی دیگر از راه‌های ایجاد محتوای باکیفیت، هماهنگی با روندها و اخبار اخیر است. اما این استراتژی برای همه مناسب نیست. در اینجا توصیه های مفیدتری از Annabelle Nyst آورده شده است:

“وقتی صحبت از پست کردن در اطراف لحظات، رویدادها، و گفتگوهای پرطرفدار می شود، باید از خود بپرسید: آیا این منطقی است که برند من بخشی از این گفتگو باشد؟ آیا ما در اینجا به ارزش افزوده می کنیم؟”
الگوریتم اینستاگرام

بهترین زمان ارسال واقعا مربوط به زمانی نیست که شما پست می کنید، بلکه مربوط به زمانی است که می خواهید کاربران محتوای شما را ببینند. اما این به الگوریتم هایی بستگی دارد که برای هر قسمت از اینستاگرام منحصر به فرد هستند.

بنابراین، دقتی که در زمان ارسال پست می‌کنید، تنها بخشی از یک سیستم پیچیده‌تر است که محتوای شما را به افراد روی پلتفرم ارائه می‌دهد.

به گفته متیو کروز: “الگوریتم اینستاگرام و تغییرات UX بر اثربخشی پست در زمان های خاص تاثیر گذاشته است. مگر اینکه کاربران شما محتوای خود را در نمای “دنبال” مصرف کنند، زمانی که مخاطبان شما محتوای شما را می بینند می تواند متفاوت باشد.”

برای بهینه سازی شانس اینکه مردم محتوای شما را ببینند و با آن درگیر شوند، این نکات را بررسی کنید:

به نظر می رسد که الگوریتم اینستاگرام در هر لحظه چه چیزی را در اولویت قرار می دهد – به عنوان مثال، Reels. ما می دانیم که اینستاگرام برای رقابت با TikTok به Reels متمایل شده است، بنابراین چگونه می توانید Reels را در استراتژی خود بگنجانید؟

هر چه بیشتر به آنچه اینستاگرام می خواهد ببیند پایبند باشید، الگوریتم بیشتر به نفع شما خواهد بود. همچنین، همیشه ابتدا برای ارزش و تعامل بهینه سازی کنید.” – Annabelle Nyst

بهترین زمان برای پست کردن در اینستاگرام مثال: ویژگی های اینستاگرام

“در اینستاگرام، درک تغییرات UX و الگوریتم می تواند در استراتژی انتشار محتوا به جای زمان بندی ساده موثرتر باشد.

به عنوان مثال، با تغییر اینستاگرام به سمت فشار دادن ویدیو بر روی تصاویر، انواع محتوایی که برای ایجاد و انتشار انتخاب می‌کنید ممکن است بر شانس انتشار آن به کاربران تأثیر بگذارد.

علاوه بر این، تغذیه الگوریتم با محتوای شما به آن کمک می کند تا بداند کجا باید برود. برای مثال، افزودن زیرنویس‌ها، هشتگ‌ها و صداهای مرتبط می‌تواند به افزایش شانس نمایش آن در فیدهای کاربرانی که از انواع خاصی از محتوا لذت می‌برند کمک کند.» – متیو کروز

سازگاری محتوا

، استراتژیست اجتماعی ارین مک کول می گوید: “کیفیت و ثبات محتوا مهمتر از زمان بندی است.”

ثبات کلیدی برای استفاده از فرصت های رسانه های اجتماعی است. چه در حال تقویت استوری های خود در هر هفته در همان زمان باشید و چه با هشتگ های مارک دار پست می گذارید، یک برنامه ثابت ضروری است.

اگر صدای برند واضحی در اینستاگرام ندارید، به شما کمکی نمی‌کند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. بدون یکپارچگی، بعید است که کاربران محتوای شما را بدون توجه به اینکه چند بار آن را ببینند، تشخیص دهند و به برند شما متصل کنند.

بنابراین، فقط در بهترین زمان پست نگذارید. از بهترین زمان‌ها برای ارسال پست به‌عنوان راهنمای برنامه‌ریزی ثابت پست استفاده کنید. این استراتژی می تواند به شما کمک کند با محتوای مناسب در زمان مناسب به مخاطبان مناسب برسید.
بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام بر اساس منطقه زمانی

موقعیت مکانی شما می تواند به شدت بر موفقیت استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما تأثیر بگذارد . مخاطبان بسته به جایی که در جهان هستند رفتار متفاوتی دارند و شما می توانید از اینکه بدانید چه زمانی در اینستاگرام بیشترین فعالیت را دارند، بهره مند شوید.

می دانید که عصرها بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای نامزدی است. اما اگر مخاطبان شما در چندین منطقه زمانی زندگی می کنند، چگونه می توانید این اتفاق بیفتد؟

اینجاست که باید در مورد بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام برای مخاطبان خود تصمیم بگیرید. برای کمک به شما در انجام این انتخاب ها، در اینجا داده های قانع کننده تری از گزارش تعامل اینستاگرام در سال 2023 آورده شده است .

آمریکای شمالی

طبق تحقیقات HubSpot، بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در آمریکای شمالی بین ساعت 6 تا 9 بعد از ظهر است، زیرا این ساعات بیشترین تعامل را داشتند. جای تعجب نیست: مردم معمولاً عصرها در حال استراحت هستند و به همین دلیل، معمولاً در این زمان به برنامه های اینستاگرام خود دسترسی پیدا می کنند.

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام: نرخ تعامل در آمریکای شمالیهمانطور که می بینید، نرخ تعامل برای اکثر ساعت ها بین 7٪ تا 8٪ است – شما واقعاً نمی توانید در زمان ارسال پست خود اشتباه کنید، تا زمانی که تلاش کنید تا مخاطبان خود را مطالعه کنید و یاد بگیرید که در چه زمانی هستند. به طور خاص آنلاین

ساعاتی که ممکن است بخواهید به طور خاص از آن اجتناب کنید بین 6 تا 9 صبح است.

انگلستان و ایرلند

در بریتانیا و ایرلند، بهترین زمان برای ارسال پست از ساعت 10 شب تا 2 بامداد برای ایجاد تعامل بالا است. بله! این بسیار دیر است، بنابراین حتی اگر در ساعات کاری در بریتانیا و ایرلند کار می‌کنید، می‌خواهید از ابزار رسانه‌های اجتماعی برای برنامه‌ریزی پست‌هایتان خیلی زودتر از موعد استفاده کنید – مگر اینکه بخواهید در ساعت ۱ صبح برای ارسال پست وارد شوید.

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام: نرخ تعامل در بریتانیا

از ساعت 9 صبح تا 11 صبح باید از ساعات صبح خودداری کنید.

آسیا و اقیانوسیه

در آسیا و اقیانوسیه، بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام بین ساعت 7 تا 9 شب است. در طول تحقیقاتی که در این منطقه داشتیم، در آن ساعات شاهد قله های عظیمی در تعامل بودیم.

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام: نرخ تعامل آسیا و اقیانوسیه

نرخ های تعامل APAC بی ثبات تر هستند. شما به طور خاص می خواهید از ارسال پست بین ساعت 5 تا 7 صبح خودداری کنید، زیرا آن زمان ها کمترین میزان تعامل را داشتند.
بهترین زمان هر روز برای ارسال در اینستاگرام

هر روز هفته روز خوبی برای پست گذاشتن در اینستاگرام است، اما احتمالاً در آخر هفته بهترین تعامل را خواهید داشت.

نمودار زیر میانگین مشارکت هر روز از هفته را نشان می دهد. همانطور که می بینید، حتی اگر آخر هفته ها بیشترین تعاملات را خواهید دید، داده ها در طول هفته تقریبا ثابت هستند.

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام: بهترین روزها برای ارسال در سطح جهانی

این به این معنی است که شما می خواهید تحقیقات عمیق تری انجام دهید تا بفهمید کدام روزها برای ارسال پست مناسب هستند. این جایی است که داده های خاص صنعت می تواند کمک کند.

به عنوان مثال، اگر دنبال کنندگان شما پشت میز کار با ساعات کاری منظم کار می کنند، ممکن است در حوالی ظهر یک استراحت ناهار داشته باشند. این بدان معنی است که آنها می توانند در طول این مدت بیشتر در اینستاگرام اسکرول کنند تا از جدیدترین دوستان، مارک های مورد علاقه و تأثیرگذاران خود مطلع شوند.

اما اگر آنها در صنعتی با برنامه زمانی کمتر ثابت کار کنند چه؟ به عنوان مثال، مشاوران املاک اغلب بر اساس برنامه های مشتریان خود کار می کنند و خانه ها را در آخر هفته یا بعد از ساعات کاری نشان می دهند.

این بدان معنی است که زمان اسکرول آنها با سایر کاربران متفاوت خواهد بود. باید رفتار آنها را دنبال کنید یا از معیارهای صنعت استفاده کنید تا بهترین روز را برای ارسال پست پیدا کنید.
بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام بر اساس صنعت

داده های کلی در مورد زمان بندی بهینه پست یک نقطه شروع عالی است. اما اگر می‌خواهید جزئیات بیشتری کسب کنید، تحقیقات HubSpot بیش از 300 متخصص را مورد بررسی قرار داد تا به شما کمک کند با مخاطبان برتر خود درگیر شوید. در اینجا بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام برای بیش از 16 صنعت محبوب وجود دارد.
تحصیلات

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام بر اساس گرافیک صنعتی، آموزش و پرورش

بهترین زمان : 9 شب تا 12 صبح

بهترین روز : دوشنبه

بدترین روزها : چهارشنبه تا یکشنبه

اگر در بخش آموزش کار می کنید، بهترین زمان برای ارسال پست از ساعت 9 شب تا 12 صبح است، به ویژه در روز دوشنبه. این ممکن است به این دلیل باشد که مربیان در این زمان برای هفته آماده می شوند و ممکن است بیشتر از محتوای برندهای آموزشی استقبال کنند.
شرکت های بهداشت و درمان

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام بر اساس صنعت گرافیک، بهداشت و درمان

بهترین زمان : 6-9 بعد از ظهر

بهترین روز : شنبه

بدترین روزها : سه شنبه تا جمعه

برای شرکت های بهداشت و درمان، بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام عصرها، از ساعت 18 تا 21 و به طور خاص شنبه است. بهتر است از ارسال پست در روزهای سه شنبه تا جمعه خودداری کنید.
خدمات مالی

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام توسط Industry graphic, Finance

بهترین زمان : 9 شب تا 12 صبح

بهترین روز : یکشنبه

بدترین روزها : چهارشنبه و پنجشنبه

شرکت‌های خدمات مالی می‌خواهند از ساعت 9 شب و 12 صبح پست بگذارند – به یاد داشته باشید، یک ابزار رسانه اجتماعی می‌تواند به شما در برنامه‌ریزی پست‌های آخر شب کمک کند! – و یکشنبه ها یکی از بهترین روزها از نظر نامزدی هستند.
خرده فروشی

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام بر اساس گرافیک صنعتی، خرده فروشی

بهترین زمان : 3-6 بعد از ظهر

بهترین روز : یکشنبه

بدترین روز : سه شنبه

شرکت‌های خرده‌فروشی باید در تعطیلات آخر هفته، به‌ویژه یکشنبه‌ها، بین ساعت 3 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر پست ارسال کنند. طبق تحقیقات ما سه شنبه ها بدترین روز بود.

تجارت الکترونیک

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام بر اساس گرافیک صنعتی، تجارت الکترونیک

بهترین زمان : 9 شب تا 12 صبح

بهترین روز : شنبه

بدترین روزها : دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه

برندهای تجارت الکترونیک از ارسال پست بین ساعت 9 بعد از ظهر تا 12 صبح سود می برند، مطابق با این الگوی کلی که شب ها برای اکثر برندها بهترین عملکرد را دارند. شنبه ها بهترین روزها برای پست گذاشتن در اینستاگرام بودند، در حالی که باید از دوشنبه، سه شنبه و پنج شنبه اجتناب کنید.
خدمات شغلی

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام بر اساس گرافیک صنعتی، تجاری

بهترین زمان : 9 صبح تا 12 بعد از ظهر، 6 تا 9 بعد از ظهر

بهترین روز : جمعه

بدترین روزها : سه شنبه، چهارشنبه و یکشنبه

شرکت هایی که خدمات تجاری ارائه می دهند بهتر است بین ساعت 9 صبح تا 12 بعد از ظهر در اینستاگرام پست بگذارند – ساعات شروع روزهای کاری اکثر افراد. عصرها بین ساعت 6 تا 21 نیز عملکرد خوبی داشتند. بهترین روز برای ارسال، در کمال تعجب، جمعه است.

ساخت مصرف کننده

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام بر اساس گرافیک صنعتی، تولید مصرف کننده

بهترین زمان : 9 صبح تا 12 بعد از ظهر

بهترین روزها : چهارشنبه و جمعه

بدترین روزها : دوشنبه، سه شنبه و یکشنبه

سازمان‌های تولیدی مصرف‌کننده باید صبح‌ها بین ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب در اینستاگرام پست بگذارند. بهترین روز برای ارسال پست چهارشنبه و جمعه است.

تولید و مواد

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام بر اساس گرافیک صنعتی، تولید و مواد

بهترین زمان : 12-6 بعد از ظهر

بهترین روز : جمعه و یکشنبه

بدترین روزها : دوشنبه تا پنجشنبه، شنبه

شرکت‌های صنعت تولید باید بعدازظهرها بین ساعت 12 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر پست بگذارند، که از زمان استراحت اکثر مشاغل شروع می‌شود. بهترین روزها جمعه و یکشنبه است.
شرکت های ساختمانی

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام بر اساس گرافیک صنعتی، ساخت و ساز

بهترین زمان : 6-9 بعد از ظهر

بهترین روزها : پنجشنبه و یکشنبه

بدترین روزها : دوشنبه و شنبه

مانند بسیاری از عمودی ها، شرکت های ساختمانی از ارسال پست در عصرها بین ساعت 6 تا 9 بعد از ظهر سود می برند. پنجشنبه ها و یکشنبه ها بهترین روزها هستند.
سازمان های کشاورزی

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام بر اساس صنعت گرافیک، کشاورزی

بهترین زمان : 9 صبح تا 12 بعد از ظهر

بهترین روز : شنبه

بدترین روزها : روزهای هفته

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام برای سازمان های کشاورزی صبح بین ساعت 9 صبح تا 12 بعد از ظهر است. شما می خواهید از روزهای هفته اجتناب کنید و در تعطیلات آخر هفته، به ویژه در روز شنبه پست ارسال کنید.
سازمان های الکترونیک

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام بر اساس صنعت گرافیک، الکترونیک

بهترین زمان : 3-6 بعد از ظهر

بهترین روز : پنجشنبه

بدترین روزها : دوشنبه، چهارشنبه، جمعه و شنبه

سازمان های الکترونیکی از ارسال پست در بعدازظهرها، بین ساعت 3 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر سود می برند. بهترین روز برای ارسال پست پنجشنبه است.
انرژی، آب و برق و مدیریت پسماند

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام بر اساس گرافیک صنعتی، انرژی، خدمات شهری و مدیریت زباله

بهترین زمان : 6-9 بعد از ظهر

بهترین روز : شنبه

بدترین روزها : یکشنبه تا جمعه

سازمان های انرژی، آب و برق و مدیریت پسماند از ارسال پست بین ساعت 6 تا 9 بعد از ظهر سود خواهند برد. بهترین روز برای ارسال پست شنبه است، در حالی که پاسخ دهندگان تحقیق ما گزارش دادند که هر روز در میان گزینه ضعیفی است.
فناوری اطلاعات

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام بر اساس صنعت گرافیک، فناوری اطلاعات

بهترین زمان : 6-9 بعد از ظهر

بهترین روز : شنبه

بدترین روزها : دوشنبه و پنجشنبه

مانند بسیاری از مشاغل، شرکت های فناوری اطلاعات باید در ساعات بعد از کار، بین ساعت 6 تا 9 بعد از ظهر پست ارسال کنند. بهترین روز برای ارسال پست شنبه است، اما به یاد داشته باشید که آزمایش کنید تا بفهمید چه چیزی برای مخاطبان شما مفید است.
رسانه و سرگرمی

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام بر اساس گرافیک صنعتی، رسانه و سرگرمی

بهترین زمان : 3-6 بعد از ظهر، 9 بعد از ظهر تا 12 صبح

بهترین روز : جمعه

بدترین روزها : یکشنبه و دوشنبه

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای شرکت های رسانه ای و سرگرمی بین ساعات 15 تا 18 و 9 شب تا 12 صبح است. بهترین روز برای ارسال پست جمعه است.
حمل و نقل و تدارکات

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام بر اساس گرافیک صنعتی، حمل و نقل و لجستیک

بهترین زمان : 9 صبح تا 12 بعد از ظهر

بهترین روز : شنبه

بدترین روزها : یکشنبه، دوشنبه، پنجشنبه و جمعه

شرکت های حمل و نقل و تدارکات از ارسال پست در صبح، بین ساعت 9 صبح تا 12 بعد از ظهر سود خواهند برد. پاسخ دهندگان ما گزارش دادند که شنبه بهترین روز برای ارسال پست بود.
سازمان های تبلیغاتی و بازاریابی

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام از نظر گرافیک صنعتی، تبلیغات و بازاریابی

بهترین زمان : 9 صبح تا 3 بعد از ظهر

بهترین روزها : دوشنبه، پنجشنبه، شنبه، یکشنبه

بدترین روزها : سه شنبه و جمعه

سازمان های تبلیغاتی و بازاریابی گزینه های بی شماری برای ارسال در اینستاگرام دارند. بهترین زمان برای ارسال پست در طول روز کاری از ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر است و بهترین روزها شامل روزهای دوشنبه، پنجشنبه، شنبه و یکشنبه است. شما می خواهید از سه شنبه ها و جمعه ها اجتناب کنید.

به یاد داشته باشید که دستورالعمل های بالا فقط همین هستند – دستورالعمل ها. ضروری است که به طور مداوم نرخ تعامل خود را بسنجید تا بهترین زمان برای ارسال پست برای مخاطبان خاص خود را بیابید. توصیه می کنیم از داده های بالا به عنوان نقطه شروع استفاده کنید، سپس با گذشت زمان کمی تنظیم کنید.
بهترین زمان برای ارسال انواع مختلف محتوای اینستاگرام

در مورد انواع مختلف محتوای اینستاگرام چطور؟ بهترین زمان برای انتشار آنها و دریافت نرخ تعامل خوب چه زمانی است؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

بهترین زمان برای ارسال حلقه ها در اینستاگرام

توصیه می کنیم دستورالعمل های کلی را دنبال کنید. بهترین زمان برای ارسال حلقه‌های اینستاگرام عصرها بین ساعت 6 تا 9 بعد از ظهر است، زمانی که نرخ تعامل در سطح جهانی افزایش می‌یابد.

با این حال، شما نمی توانید با پست کردن Reels اشتباه کنید، زیرا آنها بسیار محبوب هستند. مدیر عامل اینستاگرام آدام موسری به طور فعال به‌روزرسانی‌های اینستاگرام را در توییتر به اشتراک می‌گذارد و بسیاری از پست‌های اخیر او ویژگی‌های جدید Reels را برجسته می‌کنند و بر اهمیت این نوع پست تأکید می‌کنند.

منابع مورد اعتماد همان نکاتی را برای بهترین زمان برای پست کردن حلقه‌ها ارائه می‌دهند که برای انواع دیگر محتوا، مانند ویدیوها و عکس‌ها، در اینستاگرام انجام می‌دهند. زمانی که کاربران آنلاین هستند، می خواهید پست ارسال کنید، و این بدان معناست که به دقت به نرخ تعامل خود نگاه کنید.

نکته مهم برای زمان بندی قرقره ها: مطمئن شوید که به طور مداوم پست کنید. اگر روزهای آپلود یا زمان‌هایی که پست می‌کنید پراکنده باشد، الگوریتم دیده شدن حساب شما را در اولویت قرار نمی‌دهد.
بهترین زمان برای ارسال ویدیوهای اینستاگرام

بهترین زمان برای ارسال ویدیوهای اینستاگرام بین ساعت 6 تا 21 است.
بهترین زمان برای ارسال استوری اینستاگرام

بهترین زمان برای ارسال استوری اینستاگرام بین ساعت 6 تا 9 بعد از ظهر است. اگر در بخش B2B کار می کنید، می توانید از ارسال یک استوری اینستاگرام در زمان ناهار (از ساعت 11 صبح تا 1 بعد از ظهر) نیز بهره مند شوید، جایی که مخاطبان تجاری شما ممکن است در برنامه خود پیمایش کنند. با این حال، میانگین نرخ تعامل جهانی در عصرها به اوج خود می رسد.
بهترین زمان برای پخش زنده در اینستاگرام

بهترین زمان برای پخش زنده در اینستاگرام عصر است، زمانی که کاربران در حال استراحت هستند و زمان تماشای پخش زنده را دارند.
بهترین زمان برای ارسال چرخ فلک های اینستاگرام

بهترین زمان برای گذاشتن چرخ فلک و عکس اینستاگرام بین ساعت 18 تا 21 است.
چگونه زمان مناسب برای ارسال پست در اینستاگرام برای دسترسی پیدا کنیم

داده های مربوط به بهترین زمان ارسال پست برای اینستاگرام فوق العاده مفید است. گفته می شود، اغلب زمانی که شما تازه شروع به کار کرده اید بیشترین تاثیر را دارد.

همانطور که به توسعه حضور خود در پلتفرم ادامه می دهید، ممکن است بخواهید نتایج خود را تقویت کنید و به تنهایی تحقیقات مربوط به زمان ارسال را انجام دهید. نکات زیر مکان های مفیدی برای شروع هستند.

1. از ابزار رسانه های اجتماعی استفاده کنید

موثرترین راه برای یافتن بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام، استفاده از ابزار رسانه های اجتماعی است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به هر بار ورود به اینستاگرام، در زمان های مختلف پست بگذارید. نرم‌افزار رسانه‌های اجتماعی نه تنها به این دلیل مفید است که نیازی به یادآوری ورود به اینستاگرام ندارید – فقط می‌توانید پست‌های خود را زمان‌بندی کنید – بلکه به این دلیل که می‌توانید با دقت بیشتری آزمایش و آزمایش کنید.

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام: ابزار رسانه اجتماعی HubSpotابزار رسانه اجتماعی HubSpot را به صورت رایگان امتحان کنید!

به علاوه، می‌توانید تاریخچه پست‌های خود را از طریق گزارش‌ها مشاهده کنید – نیازی نیست که پست‌های اینستاگرام خود را یک به یک مرور کنید.

2. زمان ارسال را آزمایش کنید

برای یافتن بهترین زمان برای ارسال پست برای برند خود، آزمایش کردن ضروری است. داده‌های سال 2023 ما قویاً نشان می‌دهد که ارسال پست در ساعات عصر از ساعت 6 تا 9 بعد از ظهر مکان خوبی برای شروع است. سپس، زمان دیگری – مانند زمان ناهار یا ظهر – را آزمایش کنید و ببینید آیا این باعث تغییر نرخ تعامل برای پست‌های شما می‌شود یا خیر.

سعی کنید نوع پست هایی را که می گذارید ثابت نگه دارید. به‌عنوان مثال، زمان‌های ارسال پست را به‌طور خاص برای Reels، با طول و موضوع زیرنویس مشابه آزمایش کنید. به این ترتیب، تنها متغیر خود زمان ارسال است و نه هیچ مشخصه دیگری.

3. پست های برتر خود را بررسی کنید بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام را پیدا کنید: پست های برتر بینش اینستاگرام

ردیابی پست‌های برتر می‌تواند به شما کمک کند بفهمید چه پست‌هایی محبوب‌تر هستند و کدام موضوعات بیشترین تعامل را دارند. همچنین می تواند به شما کمک کند که ببینید زمان ارسال چگونه بر این عوامل تأثیر می گذارد.

به عنوان مثال، آیا آن پست اخیر در مورد رویدادهای شرکت، هیجان انگیزترین محتوا برای یک شرکت زیبایی آنلاین است؟ یا اینکه در ماه گذشته بیشترین لایک را ایجاد کرد زیرا در عصر شنبه پست شد، بهترین زمان برای تعامل در تجارت الکترونیک؟

می توانید از Instagram Insights برای بررسی پست های با عملکرد برتر خود و همچنین عواملی مانند:

مشتریان HubSpot: می توانید گزارش پست های برتر را برای لیست سریع ده پست برتر خود بررسی کنید. همچنین می‌توانید تعاملات، کلیک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و برداشت‌ها را برای هر پست بررسی کنید.

همانطور که شروع به نگاه کردن به تجزیه و تحلیل اجتماعی خود می کنید ، تمرکز روی اعداد می تواند وسوسه انگیز باشد. اما وقتی به پست‌های برتر نگاه می‌کنید، مهم است که جنبه خلاقانه خود را حفظ کنید و از دیدگاه مشتری به اعداد خود نگاه کنید. همانطور که پست های برتر خود را بررسی می کنید، از خود بپرسید:

این پست چه ویژگی خاصی دارد؟
چه نوع محتوایی است؟
اگر ویدیو است، چه چیزی این ویدیو را متمایز می کند؟
اگر عکس است، این عکس چه تفاوتی با عکس های دیگری که پست کرده اید دارد؟
پست رو ویرایش کردی؟
آیا متن یا عناصر طراحی را به پست اضافه کردید؟
آیا چیزی وجود دارد که افرادی را که این پست را پسندیده اند به هم پیوند دهد؟
آیا این پست به یک روند یا رویداد فعلی مرتبط است؟

ممکن است بخواهید قبل از تجزیه و تحلیل محتوای پست خود، چند ماه بینش برتر پست را جمع آوری کنید. این می تواند به شما کمک کند محتوای برتر را ببینید که کاربران شما به آن پاسخ می دهند و چه زمانی می خواهند آن نوع محتوا را ببینند.

4. زمان ارسال رقبا را پیگیری کنید

راه دیگر برای انتخاب زمان مناسب برای ارسال پست برای مخاطبان این است که بفهمید چه کسی توجه آنها را جلب می کند. شروع با رقبای برتر به شما کمک می کند تا بفهمید چه زمانی پست کنید و چه محتوایی در روزها و زمان های مختلف کار می کند. تجزیه و تحلیل رقابتی نیز می تواند به شما کمک کند:

در مورد روندها و معیارها در جایگاه خود بیاموزید
استراتژی اجتماعی خود را به روز کنید
فرصت های جدید را مشخص کنید

چند راه برای شروع این تحقیق وجود دارد.

اول، فقط پیمایش در اینستاگرام می تواند بینش رقبای زیادی به شما بدهد. به لایک های یک برند، کپی هشتگ و تعداد هشتگ هایی که آنها استفاده می کنند، نگاهی بیندازید. این می‌تواند به شما یک نمایه سریع از اینکه چه کسی آن برند را دنبال می‌کند و از چه کلمات کلیدی استفاده می‌کند، ارائه می‌کند، بنابراین می‌تواند به استراتژی آن رقیب اشاره کند.

اگر می خواهید تحقیقات دقیق تری انجام دهید، ابزارهای بسیار خوبی وجود دارد که به شما کمک می کند رقابت خود را پیگیری کنید. HubSpot، جریان‌های رقیب ایجاد کنید برای مثال، می‌توانید با نرم‌افزار رسانه‌های اجتماعی .

بهترین زمان برای پست کردن در اینستاگرام، استریم های رقیب، HubSpot

ابزار رسانه اجتماعی HubSpot را به صورت رایگان امتحان کنید!

با استفاده از این ویژگی می توانید چندین رقیب را به طور همزمان ردیابی کنید و نتایج خود را بر اساس شبکه اجتماعی یا دوره زمانی فیلتر کنید

5. تمرکز بر تعامل

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام را پیدا کنید: حساب‌های insights instagram درگیر شدند

تعامل قوی در اینستاگرام بین 1 تا 5 درصد است. طبق تحقیقات HubSpot، میانگین تعامل در سال 2021 5.86٪ بود . میانگین نرخ تعامل برای سال 2020 فقط 2.26٪ بود، بنابراین این نرخ ها می توانند به سرعت تغییر کنند.

اگر می‌خواهید تعامل را بهبود ببخشید، با محاسبه نرخ تعامل اینستاگرام خود شروع کنید . می‌توانید نرخ خود را با اعداد همیشه اندازه‌گیری کنید، اما تقسیم این داده‌ها به بخش‌های کوچک‌تر، مانند ماه‌ها یا هفته‌ها، می‌تواند مفید باشد. به این ترتیب می توانید الگوهای تعامل برای حساب خود را در طول زمان ببینید. همچنین می‌تواند دیدن اینکه چگونه زمان‌هایی که در اینستاگرام پست می‌کنید می‌تواند بر میزان تعامل شما تأثیر بگذارد را آسان‌تر کند.

نرخ های تعامل نشان می دهد که مردم چگونه به محتوای شما واکنش نشان می دهند. بنابراین، چه در حال اشتراک‌گذاری حلقه‌ها، پخش زنده در استوری‌ها، یا ارسال نظرسنجی، سؤال و آزمون‌ها باشید، می‌توانید تأثیر خود را بسنجید. نرخ مشارکت می تواند بر اساس موارد زیر تغییر کند:

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که جذاب ترین محتوای شما ممکن است در ساعات یکسان هر روز به همان اندازه چسبنده نباشد. برخی از محتواها قبل از اینکه در ساعات اوج تعامل تأثیر بگذارند، به زمان نیاز دارند تا بازدیدها و اشتراک‌گذاری‌ها را دریافت کنند. محتوای دیگر مانند یک آتش بازی است – به سرعت منفجر می شود و به همان سرعت ناپدید می شود.

برای بهینه سازی زمان بندی پست خود برای تعامل، باید سازماندهی کنید. بهترین راه برای یافتن زمان ایده‌آل پست، آزمایش زمان پست‌هایتان است تا ببینید کدام زمان پست بیشترین تعامل مخاطب را ایجاد می‌کند.

به عنوان مثال، اگر بخواهید بفهمید چه زمانی بیشترین لایک و کامنت را در چرخ فلک های اینستاگرام خود دریافت می کنید ، چه؟

فرض کنید هفته ای پنج چرخ فلک مختلف ایجاد و پست می کنید و آنها را در زمان های تصادفی پست می کنید. این رویکرد به دست آوردن اطلاعاتی که بهترین زمان‌ها را برای پست کردن چرخ فلک‌ها برای نامزدی به شما نشان می‌دهد دشوار می‌کند.

اما اگر هر روز پنج چرخ فلک مشابه را در زمان کمی متفاوت پست کنید، چه؟ سپس می توانید نرخ تعامل خود را با زمانی که هر چرخ فلک را پست کرده اید مقایسه کنید. این می تواند بهترین زمان برای ارسال چرخ فلک برای نامزدی را به شما نشان دهد تا بتوانید با در نظر گرفتن آن زمان ها، چرخ فلک های آینده را برنامه ریزی کنید.
6. از داده های خود استفاده کنید

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام را بیابید: instagram insights home

وقتی در اینستاگرام تازه کار هستید، تعداد فالوورها و تعاملات اغلب کم است. اعداد مربوط به زمان ارسال، نوع محتوا، هشتگ ها و موارد دیگر می توانند به قدری شبیه باشند که ممکن است الگوهایی را که می توانند به رشد شما کمک کنند، متوجه نشوید.

تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی می تواند این الگوها را برای دیدن و آزمایش آنها آسان تر کند.

به عنوان مثال، بخش مخاطبان در Instagram Insights می تواند روزها و ساعاتی را که فالوورهای شما فعال هستند را به شما نشان دهد. می توانید از این اطلاعات برای ایجاد یک برنامه زمانبندی ارسال استفاده کنید. این می تواند به شما کمک کند تا ببینید آیا پست کردن در ساعات اوج مصرف باعث افزایش دسترسی شما می شود یا خیر.

در عین حال، مهم است که به یاد داشته باشید که هر کسی که یک حساب کاربری دارد به Insights اینستاگرام دسترسی دارد. و طبق تحقیقات HubSpot ، 52 درصد از حساب های اینستاگرام 1000 تا 10000 فالوور دارند.

بنابراین، شانس زیادی وجود دارد که مارک های دیگر در فیدهای دنبال کنندگان شما در آن زمان فعال ظاهر شوند. ممکن است بخواهید در خارج از ساعات فعال پست ارسال کنید تا ببینید آیا وقتی رقابت کمتری وجود دارد حساب شما توجه بیشتری را به خود جلب می کند یا خیر.

داشتن بهترین زمان ها در اینستاگرام هنگام برنامه ریزی استراتژی بسیار خوب است. اما ردیابی داده‌های خود می‌تواند بینش‌های شخصی‌سازی شده‌ای را به شما بدهد که برای برجسته‌تر شدن نیاز دارید.
تعامل اینستاگرام را در برنامه خود افزایش دهید

تعامل ارگانیک در اینستاگرام و یک برنامه منظم پست کردن دست به دست هم می دهند. هر صنعتی هر روز دارای قله ها و دره های طبیعی فعالیت است. این بدان معناست که استراتژی اینستاگرام شما باید همراه با آنها باشد. از منابع مفیدی مانند این برگه تقلب برای برنامه ریزی تقویم رسانه های اجتماعی و تماشای افزایش نرخ مشارکت خود استفاده کنید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در فوریه 2021 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

 

 

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=3170

مطالب آموزشی روزهای گذشته