Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

توسعه دهنده وب آزاد: چگونه یک برنامه خوب پیدا کنیم؟

استخدام یک توسعه دهنده وب فریلنسر یک کار دشوار است. انتخاب نادرست می‌تواند باعث از دست دادن میلیون‌ها نفر شود، در حالی که انتخاب صحیح می‌تواند باعث برتری شما در رقابت شود. قبل از شروع کار برای استخدام یک توسعه دهنده وب، در اینجا کارهایی که می توانید انجام دهید آورده شده است. به خاطر داشته باشید که توسعه دهنده وب باید ویژگی های خاصی داشته باشد که باعث پیشرفت شرکت شما می شود. منابع خوبی وجود دارد که از طریق آنها می توانید با بهترین افراد برای شرکت خود فرود بیایید. این مقاله هر دو زاویه را برای این مورد مورد بحث قرار می دهد:
شبکه های برتر

1. GitHub Jobs

یکی از بهترین مکان ها برای یافتن توسعه دهندگان، برد GitHub Jobs است. شما می توانید تعدادی از مشاغل ارسال شده در آنجا را مشاهده کنید که توسعه دهندگان برای آنها درخواست داده اند. شما همچنین می توانید یک مورد نیاز شغلی را در آنجا پست کنید و توسعه دهندگان با استعداد را با نگاه کردن به نمایه های آنها یا زمانی که درخواست می دهند، به دست آورید.

2. مشاغل سرریز پشته

این همچنین یک وب سایت است که در آن مانند GitHub، می توانید یک شغل مورد نیاز را ارسال کنید و یک فریلنسر برای کار خود دریافت کنید.

3. Craigslist

یک سایت طبقه بندی شده آنلاین که برای مدت بسیار طولانی در دسترس بوده است. می‌توانید برنامه‌نویس‌ها را بر اساس موقعیت مکانی خود جستجو کنید و ترتیب ملاقات‌های یک به یک با آنها را بدهید.

بهترین خدمات

در اینجا سه ​​مورد از بهترین سرویس‌هایی که توسعه‌دهندگان درخواست می‌کنند و پاتوق می‌کنند، آورده شده است. در اینجا می‌توانید بدون تلاش زیاد به برخی از توسعه‌دهندگان با استعداد دست پیدا کنید.

بالاترین امتیاز

هر توسعه دهنده ای که ارزش نمکش را داشته باشد در Toptal خواهد بود. طبق ادعای آنها، آنها 3 درصد از استعدادهای برتر فریلنسر را در سراسر جهان به هم متصل می کنند. شما می توانید توسعه دهندگان، طراحان و کارشناسان مالی را از وب سایت استخدام کنید، به ویژه افرادی که مهارت های فنی برتر دارند. Toptal به شما کمک می کند تا مطابقت کامل را پیدا کنید، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که فقط نیازهای خود را بیان کنید.

گونیو

Gunio سرویسی است که بهترین استعدادها را با شرکت ها مرتبط می کند. ادعای آنها مبنی بر بررسی توسعه دهندگان/طراحان مستقل خود تنها با این واقعیت که آنها 100٪ ضمانت بازگشت پول را در صورت برآورده نشدن نیازهای شما ارائه می دهند، تأکید می شود.

کبریت ساز

Matchist یکی دیگر از سایت‌های برتر فریلنسر است که در آن می‌توانید پروژه‌ها را پست کنید و خود وب‌سایت بر اساس نیازهای شما سه طراح برتر را در اختیار شما قرار می‌دهد. این وب سایت فقط کرم استعدادها را استخدام می کند و آنها فقط 15 درصد از افرادی را که درخواست می کنند استخدام می کنند.

اگر قبلاً افرادی را استخدام کرده باشید، می‌دانید که نگاه کردن به رزومه کافی نیست، آنچه در رزومه نوشته شده است ممکن است نشان‌دهنده تناسب یک فرد با شرکت شما نباشد. درست است که رزومه‌ها می‌توانند برنامه‌های ناخواسته یا فاقد صلاحیت را حذف کنند، اما زمانی که همه متقاضیان مهارت‌ها، دانش و تجربه مشابهی داشته باشند، کار دشواری است.

به منظور به دست آوردن فریلنسری مناسب برای شغل خود، می توانید کار جستجو را به دو بخش اصلی تقسیم کنید

درک آنچه شما نیاز دارید؛ چه نوع شغل آزاد می تواند نیاز شما را برآورده کند و کجا به دنبال آنها بگردید
بررسی رزومه‌هایی که روی میز شما قرار دارند و تصمیم‌گیری در مورد بهترین راه‌ها برای مقابله با آنها

پی بردن به نیاز شرکت

همانطور که در بالا ذکر شد، اولین وظیفه شما این است که نیاز شرکت را درک کنید. قصد دارید چه نوع وب سایت هایی بسازید؟ نیازهای مشتری شما چیست؟ بیشتر چه نوع وب سایتی ایجاد می کنید؟ این شغل شامل چه نوع کدنویسی وب سایت می شود؟

بعد، در مورد نوع فریلنسری که این الزامات را برآورده می کند، فکر کنید. آیا به دنبال شخصی هستید که بتواند سه نقش کلیدی را ایفا کند – طراح گرافیک، طراح وب سایت و توسعه دهنده/کدگذار که همه در یک نقش هستند؟ یا برای هر یک از این سه کار به 2-3 نفر با مهارت های تخصصی نیاز دارید؟

گاهی اوقات یافتن ترکیب مناسب از استعدادها سخت است، اما می توانید با جفت شدن، و ترکیب و تطبیق بهترین استعدادها، تیم رویایی خود را ایجاد کنید. پیدا کردن یک طراح که بتواند مشکلات فنی را حل کند می تواند سخت تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید. همیشه بهتر است به جای متخصصان عمومی به سراغ متخصصانی با مجموعه مهارت های خاص بروید.
کاری که باید با آن برخورد کرد

به طور معمول چه نوع پروژه هایی را انجام می دهید؟ آیا به دنبال انجام پروژه های مختلف برای گسترش مهارت های ارائه شده توسط شرکت خود هستید؟ داشتن یک طرح کلی شغلی خوب به شما کمک می کند تا افراد مناسب را برای شرکت استخدام کنید. زمانی را با فریلنسری که قصد استخدام آن را دارید بگذرانید تا مطمئن شوید که او با انتظارات شما همگام است.

با مشخص بودن یک شرح شغل خوب ایجاد کنید تا ترکیب مناسبی از استعدادها نیازهای شما را ببینند.
هنگامی که این نکات را مرتب کردید، می توانید به راحتی به رزومه ها رسیدگی کنید.

مزایای شما برای استخدام از پورتال های ذکر شده در بالا

دسترسی به مجموعه خوبی از توسعه دهندگان وب واجد شرایط از سراسر جهان. همه نوع فریلنسر وجود دارد، از بریتانیا، ایالات متحده، استرالیا گرفته تا فیلیپین، رومانی و هند. این پورتال ها دارای سیستم های رتبه بندی هستند که می توانید آنها را بررسی کنید تا بهترین معامله را بدست آورید. برای اطمینان از اینکه افراد دارای مهارت های لازم مورد نظر شما هستند، می توانید از طریق ابزارهای تست مهارت با آنها مصاحبه کامل کنید.

هنگامی که چند توسعه دهنده را انتخاب کردید که به آنها علاقه داشتید، در اینجا چند تکنیک وجود دارد که به شما کمک می کند با آنها پیش بروید.

ارتباط

یک جریان ثابت از ارتباطات، چه سنتی و چه جدیدترین، باز کنید تا اطمینان حاصل کنید که در دسترس بودن و سریع بودن آن شخص را می‌سنجید.

زبان کدنویسی

با زبان کدها صحبت کنید تا مهارت آنها در کدنویسی را بررسی کنید. آنها چقدر با زبان های کلیدی HTML، CSS و Javascript راحت هستند؟

مهارت های طراحی آنها

برای اینکه بدانید چه نوع افرادی را استخدام می کنید و رشد آنها را ارزیابی کنید، از کارهایی که انجام داده اند بازدید کنید. در مورد یک نمونه کار آنلاین، بنابراین قبل از تماس با آنها برای بحث بیشتر، آن را به طور کامل بررسی کنید.

پرداخت

مجموعه مهارت طراح، تعیین کننده اصلی دستمزد آنها خواهد بود. بنابراین بسته به پیچیدگی پروژه، باید به آنها بیشتر یا نرخ های عمومی استاندارد پرداخت کنید.

استخدام توسعه دهندگان وب آزاد می تواند یک کار جدی باشد زیرا جنبه های زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. اما اگر به مکان های مناسب نگاه کنید، همیشه می توانید افراد مناسب را پیدا کنید، مهارت های آنها را در اجرای پروژه با هم ترکیب کنید.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=2159

مطالب آموزشی روزهای گذشته