Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

ساختن جهان به مکانی بهتر

موضوع مسئولیت اجتماعی شرکت مدتی است که ذهن من را درگیر کرده است. همچنین “خوبی کن و در مورد آن صحبت کن” چیزهایی است که در ذهن من گذشته است. سوالی که از خودم پرسیدم این بود که چگونه می توانم کار بزرگی انجام دهم و همچنین خود را در نور خوبی نشان دهم.

خیریه در خانه والدین

پدر و مادر من از طبقه متوسط ​​هستند. با این حال، برای مدت طولانی خانواده هایی در خانواده ما بودند که وضعیت چندان خوبی نداشتند. برای کمک به آنها، والدینم از مردم آلمان خواستند تا برای حمایت از این خانواده ها حمایت مالی کنند. حدود 15 خانواده در مدت 20 سال از حمایت مالی برخوردار شدند. این امر باعث شد تا فرزندانشان از آموزش بسیار خوبی برخوردار شوند. امروز (تا جایی که من می دانم) تقریباً همه آنها از مشکلات خود در آن زمان فرار کرده اند و زندگی خوبی دارند. امروز حدود 4 خانواده همچنان از حمایت مالی برخوردار هستند.

مدل ساده کمک

در این مدل کمکی، حامیان مالی ماهیانه برای خانواده ها کمک ارسال می کنند. آنها سپس هر ماه نامه ای همراه با یک کارت پستال برای اسپانسر می فرستادند و از حرفه خود گزارش می دادند. تقریباً می توانید آن را بررسی عملکرد بنامید.

به یک فرد کمک کند

از خودم پرسیدم: “اگر فقط می توانستم از یک خانواده حمایت کنم چه می شد؟” یک سوال ساده پاسخ به آن مطمئناً این است که با انجام این کار به بهتر شدن جهان کمک می‌کردم (از این رو شعار «دنیا را به مکانی بهتر تبدیل می‌کنیم»). من چهره بچه هایی را تصور می کنم که می توانند به مدرسه بروند و ممکن است از غذای سالم روزانه خوشحال تر باشند. علاوه بر این، خوشحالی والدین است که می توانند فرزندان خود را به آینده ای خوب بفرستند.

تاسیس DiversityNow

به این دلایل من DiversityNow را تأسیس کردم. اگر می توانستم در مدت 5 سال فقط به یک خانواده از طریق موسسه خیریه کمک کنم، دنیا را به سمت بهتر شدن تغییر می دادم. شاید جان مردم را از گرسنگی نجات می دادم و برای فرزندان این خانواده تحصیل می کردم.

داوطلبان

من فکر می کنم DiversityNow چیز خوبی است. من در حال حاضر به دنبال داوطلب هستم. شاید شما علاقه مند هستید که دنیا را کمی بهتر کنید.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=2400

مطالب آموزشی روزهای گذشته