Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

معرفی و دانلود 20 قالب رایگان دروپال

وب سایت هایی که به صورت آنلاین مشاهده می کنید با کد نویسی HTML طراحی شده اند. شما می توانید به وب سایت های قدیمی خسته با موضوع دروپال HTML کمک کنید. توسعه وب دروپال یکی از بهترین منابعی است که می‌خواهید زمانی که می‌خواهید حضور آنلاین قوی‌تری داشته باشید، استفاده کنید. در ساخت انواع وب سایت ها از پورتال های وب جامعه گرفته تا سایت های تجارت الکترونیک، سایت های شبکه های اجتماعی، وب سایت های شخصی، فهرست منابع و خبرنامه ها مفید است.

دروپال اولین انتخاب برای هزاران طراح وب در سراسر جهان است. میدونی چرا؟ دارای بیش از 29000 ماژول و 2000 تم مختلف و به دنبال آن هزاران ماژول و طرح افزودنی است. شما به راحتی می توانید هزاران معبد سفارشی را از طریق CMS دروپال بسازید. در اینجا دلایل اصلی معروف شدن دروپال وجود دارد:

  • یک نرم افزار متن باز است
  • سئو دوستانه است
  • این به شما امکان می دهد وب سایت های سازگار با موبایل ایجاد کنید
  • همراه با پشتیبانی گسترده API
  • به راحتی قابل تنظیم است
  • استقرار سریع را ترویج می کند

تم های دروپال نیز می توانند رایگان باشند، و آنقدر زیاد هستند که نمی توانید آنها را بشمارید. این تم ها نقش مهمی در زیباسازی وب سایت دارند. آنها در ماژول های ساده و ابتدایی، اما بسته های کاملی هستند که به راحتی قابل تغییر هستند. اینها با بهینه سازی سئو، وب سایت شما را در هر وب سایتی که هدف قرار می دهید می برد.

اکنون، نگاهی به 20 تم رایگان دروپال بیندازید، از بین تم‌های موجود در دسترس شما.

1. تم اختلاف منظر دروپال 8

Drupal 8 Parallax یک تم حرفه ای چند منظوره دروپال 8 است که توسط تم Symphonies ایجاد شده است. دارای انبوهی از ویژگی های پیشرفته مانند انیمیشن صاف، نوار لغزنده سفارشی، غذا خوردن بیش از 15 منطقه است. با ارائه Sass ماژولار تمیز و یک طرح اسکرول صاف، می توانید از منوهای کشویی چند سطحی و نمادهای فونت عالی لذت ببرید تا به راحتی کار کنید. راحتی کار نیز توسط سبک های CSS به خوبی نوشته شده است.

2. تم دروپال رایگان رستوران ایتالیایی

رستوران راه اندازی کنیم؟ سپس این فقط برای شما مناسب خواهد بود. با طراحی تمیز و نامرتب آن، می‌توانید به راحتی هر وب‌سایت مرتبط با غذا، زیبایی، مد، نه فقط رستوران ایجاد کنید. به شما امکان دسترسی به نمادهای اجتماعی، دکمه‌های CTA، آیتم‌های منو و غیره را می‌دهد. پس‌زمینه اختلاف منظری وجود دارد که می‌توان آن را کم‌نور کرد تا سایر موارد برجسته را که برنامه‌ریزی کرده‌اید نشان دهد.

3. صداقت

یکپارچگی یک تم وردپرس شرکتی و تجاری پاسخگو است که رایگان و 100٪ پاسخگو است. دارای تم چند منظوره Bootstrap 3 است که به راحتی قابل شخصی سازی است، همراه با یک منوی پشتیبانی چند سطحی.

4. طلوع خورشید

طلوع خورشید یک تم پاسخگو برای بارها، کافه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و مشاغل در آن سبک است. فرآیند طراحی بسیار ساده است و تضمین می کند که همه مهمانان شما منوی شما را در هر دستگاهی که استفاده می کنند بررسی کنند. تایپوگرافی و عناصر گالری به قدری ساده هستند که کل فرآیند طراحی برای شما به یک نسیم تبدیل می شود.

5. تجارت

به دنبال ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک عالی هستید؟ سپس موضوع Commerce Drupal را امتحان کنید که به شما امکان می دهد یک صفحه اصلی بسیار جذاب برای نمایش محصولات خود طراحی کنید، پس از آن می توانید صفحات محصول را با فضایی برای توضیحات محصول، تصاویر، ویژگی ها، قیمت و بخش نظرات ایجاد کنید.

6. فونت فولیو

این موضوع کاملاً پاسخگو برای دستگاه های تلفن همراه ساخته شده است که امکان عملکرد چند زبانه را فراهم می کند. این عمدتا برای طراحان گرافیک، هنرمندان و افرادی است که برای طراحان خلاق در نظر گرفته شده است. همچنین می توانید نمادهای رسانه های اجتماعی را برای دعوت افراد به حلقه خود قرار دهید.

7. کرانچ مجله

اگر می‌خواهید یک وب‌سایت مجله‌مانند ایجاد کنید که در آن مقالات با تصاویر و عناوین نمایش داده می‌شوند، این کار بسیار عالی خواهد بود. اگر بخش هدف شما دائما در حال حرکت است، موضوع به آنها کمک می کند تا به راحتی در سایت حرکت کنند.

8. انتخاب کنید

آیا می خواهید یک وبلاگ ویدیویی رایگان بسازید؟ سپس پاسخ شما در Selecta نهفته است. از قوانین CSS در صفحات ویدئو، فرم‌های تماس، نمایه‌های کاربر، فرم‌های نظر و غیره استفاده کنید. یک طرح دو ستونی برای نوارهای کناری وجود دارد که برای پست‌های وبلاگ شما مناسب است.

9. شرکت تمیز

این تم، با گزینه سه ستونی خود، به شما امکان می دهد یک وب سایت کاربر پسند ایجاد کنید، لوگوی خود را آپلود کنید، پیگیری کنید چه کسی از صفحه وب شما بازدید می کند، چه کسی خرید می کند و چه کسی خرید می کند.

10. پاسخگوی تجاری

این یک پس‌زمینه زیبا و قابل تنظیم دارد، که در آن می‌توانید لوگوی شرکت و نمادهای رسانه‌های اجتماعی خود را طوری تنظیم کنید که کمی متفاوت باشد.

11. پیچ چوب پنبه ای

با نام، ممکن است فکر کنید که به عنوان یک وب سایت شراب سازی است. می توانید از آن برای ساخت وب سایت های مبتنی بر سفر و کشاورزی نیز استفاده کنید. جوایزی مانند بنرها، نوارهای کناری، منوهای ناوبری و منوهای کشویی چند سطحی نیز اضافه می شوند.

12. کیک استارت امگا

برای کسانی که به تم ممتازی مانند تم، کامل با سبد خرید و منوی قوی نیاز دارند، Omega Kickstart پاسخگو خواهد بود.

13. OpenChurch

این به عنوان یک وبلاگ کلیسا که در آن اطلاعاتی در مورد جلسات هفتگی و موعظه ها و غیره می توان پست کرد مناسب تر است. طراحی بسیار تمیز و شیکی دارد.

14. وبلاگ واکنش گرا

همانطور که از نام آن پیداست، این موضوع برای وبلاگ‌های واکنش‌گرا در نظر گرفته شده است، و از این رو برای نویسندگان و روزنامه‌نگارانی که مایل به راه‌اندازی وبلاگ خود هستند، هدف قرار گرفته است. نمادهای اجتماعی برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی وجود دارد.

15. نمونه کارها زیمفونی

فریلنسرهایی که دوست دارند مجموعه ای چشمگیر از کار خود ایجاد کنند از این موضوع لذت خواهند برد. می توانید جوایز، مهارت های کلیدی، رزومه، توضیحات در مورد کار خود و غیره را اضافه کنید.

16. فلای گل

این یک وب سایت بیشتر مناسب برای وب سایت های شرکت ها، سازمان ها و مدارس است. این بر اساس تم بوت استرپ ساخته شده است و در همه دستگاه ها از جمله دسکتاپ و موبایل به خوبی کار می کند.

17. بیست و پانزده

این یک تم رایگان و تمیز دروپال 8 است و برای یک وب‌سایت تلفن همراه عالی است، حتی اگر برای محتوایی طراحی شده است که در مرکز صحنه قرار می‌گیرد، صرف نظر از دستگاهی که روی آن ارائه می‌شود. گزینه چند زبانی نیز وجود دارد.

18. HTML5 ساده شده

این تم مبتنی بر شبکه برای یک صفحه مورد نیاز بسیار مناسب است. یک محتوای نمایشی نیز وجود دارد، بنابراین شما به راحتی می توانید راه خود را در اطراف آن احساس کنید.

19. Startup Growth Lite

این یک تم رایگان دروپال 8 مبتنی بر بوت استرپ است که برای وب سایت های تجاری عالی است. این می تواند تعادل کامل کلاسیک-مدرن را با تایپوگرافی زیبا و استفاده عاقلانه از فضای سفید ایجاد کند.

20. تم پاسخگوی حرفه ای

این نیز یکی دیگر از تم رایگان دروپال 8 است که برای ساخت وب سایت های استاندارد شرکتی و تجاری ایده آل است. ویژگی‌های آن شامل طرح‌بندی تمیز پاسخ‌گو، کد سبک وزن، با ظاهر و احساس مدرن است.

نتیجه

اگر در استفاده از HTML حرفه ای نباشید، تفاوت چندانی ایجاد نمی کند، می توانید یکی از این تم ها را دانلود کنید و وب سایت های عالی ایجاد کنید. اینها با گزینه‌های SEO، طرح‌بندی CSS و طرح‌های مینیمالیستی، عالی هستند.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=2118

مطالب آموزشی روزهای گذشته