Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

نحوه انجام نمایندگی در بازاریابی به روش صحیح

نمایندگی مهم است.

این را بارها و بارها می شنویم. و اکثر مردم موافقند.

با این حال، همه نمایندگی‌ها یکسان ایجاد نمی‌شوند، و این مهم است که به رسمیت شناخته شود، به‌ویژه برای اطمینان از اینکه تلاش‌های شما برای گنجاندن افراد بیشتر در بازاریابی‌تان به‌جای اینکه با ناامیدی و شک و تردید مواجه شود، به طور مثبت دریافت می‌شود.

آگاه شوند. با افزایش تعداد برندهایی که از بازاریابی فراگیر استقبال می کنند و به تصاویر بصری اولویت می دهند که به طور دقیق مخاطبان هدف آنها را نشان می دهد، برای بازاریابان بسیار مهم است که در نحوه انجام نمایندگی در بازاریابی به روش صحیح

وقتی به درستی انجام شود، به مصرف‌کنندگانی که نشان‌دهنده آن هستند نشان می‌دهد که شما به آنها و جوامعشان متعهد هستید. وقتی به درستی انجام شود، نمایندگی در بازاریابی باعث می‌شود افرادی که به آنها خدمات می‌دهید احساس کنند دیده می‌شوند، حمایت می‌شوند و به شما تعلق دارند.

در زیر آنچه را که مصرف کنندگان در سال های اخیر با من در مورد آنچه که برای آنها مهم است از نظر نمایندگی به اشتراک گذاشته اند، آورده شده است.

اما ابتدا، برای اطمینان از اینکه در یک صفحه هستیم، بیایید در مورد اینکه چرا نمایندگی در بازاریابی بسیار مهم است صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید شکستن محتوای طرح

چرا نمایندگی در بازاریابی اهمیت دارد؟

افرادی که به آنها خدمات می دهید باید خودشان و کسانی را که آرزو دارند در تصاویر بصری ارائه شده توسط برند شما منعکس شوند را ببینند.

وقتی آنها خودشان را می بینند، این یک برگه اجازه است که با شما در سفر مشتری خود قدم بعدی را بردارند. وقتی این کار را نمی‌کنند، بسیاری از مصرف‌کنندگان پیام «این برای من نیست» را دریافت می‌کنند و به دنبال گزینه دیگری می‌گردند که به آنها احساس تعلق می‌دهد.

مطالعه سال 2021 وضعیت نمایندگی در بازاریابی که من انجام دادم نشان داد که 74 درصد از مصرف‌کنندگان خرید از یک نام تجاری و تعامل با آن را انتخاب می‌کنند، زیرا خود را در تصاویر بصری که یک برند ارائه می‌کند، می‌بینند.

نمایندگی همچنین تأثیری بر احساس مصرف کنندگان در مورد خود دارد. در آن مطالعه، یکی از مصرف‌کنندگان گفت که ای کاش برندها می‌دانستند «آسیب‌هایی که با عدم ارائه می‌دهند». یکی دیگر از مصرف کنندگان گفت که ای کاش برندها می دانستند: «وقتی آنها هرگز خود را [در بازاریابی] نشان نمی دهند، چقدر می تواند بر شخصی و احساسات او در مورد خودش تأثیر بگذارد. مثل اینکه مهم نیستند.»

بر کسی و احساسات او تأثیر بگذارد

این احساسات در رسانه های اجتماعی در سال 2018 وجود داشت، زمانی که Cosmopolitan UK مدل سایز بزرگ تس هالیدی را روی جلد قرار داد. یک زن به اشتراک گذاشت: «اگر زنانی مثل من را در مجلات بزرگ دیده بودم، بیش از 25 سال طول نمی کشید تا بدنم را دوست داشته باشم.»

با نمایندگی، برندها هم قدرت و هم مسئولیت دارند که نه تنها بر احساس مصرف کنندگان در مورد خود بلکه بر احساس آنها نسبت به سایر افراد نیز تأثیر بگذارند. یک مطالعه نشان داد که قرار گرفتن در معرض حلقه های برجسته ورزش زنان، نگرش را نسبت به ورزشکاران زن تغییر داد.

شرکت مخابراتی فرانسوی Orange این بینش را دنبال کرد و تبلیغی را پیش از جام جهانی فوتبال زنان امسال ایجاد کرد و تأکید کرد که نمایندگی خوب واقعاً می‌تواند بر ادراک گروه‌های کم‌نمایش تأثیر بگذارد، در این مورد، مهارت، رقابت، و احساسات ورزش زنان.

همانطور که برای ایجاد یک نام تجاری فراگیر کار می کنید که باعث می شود بیشتر افرادی که به آنها خدمات می دهید احساس کنند به شما تعلق دارند، بدانید که وقت گذاشتن برای دریافت نمایندگی درست تاثیر قابل توجهی بر بسیاری از جمله شما و مشتریانتان خواهد داشت. این اصول را بپذیرید تا به شیوه ای که مصرف کنندگان از شما می خواهند در نمایندگی شرکت کنید.
نحوه انجام نمایندگی در بازاریابی به روش صحیح

1. نمایندگی در بازاریابی فراتر از عکس است.

رمپ برای بسیاری از برندها که با بازاریابی فراگیر شروع می‌شوند، بر معرف‌تر کردن جلوه‌های بصری آن‌ها تمرکز دارد. اما تغییر جلوه های بصری ثابت نمی کند که برند شما فراگیر است.

برند شما نماینده باشد، مشتریان باور خواهند کرد که شما فراگیر هستید زمانی که برند شما در سراسر . در همین مطالعه، بسیاری از مصرف‌کنندگان به اشتراک گذاشتند که می‌خواهند برندهایی که با آن‌ها درگیر هستند و از آن‌ها خرید می‌کنند، به‌طور کلی نماینده باشند.

یکی از پاسخ دهندگان گفت: «این چیزی بیشتر از قرار دادن کسی در یک آگهی است. آنها باید محصولاتی بسازند که برای افراد مختلف پاسخگو باشد. افرادی را استخدام کنید که متنوع هستند.» یکی دیگر اظهار داشت: “ای کاش آنها افراد بیشتری را در کمپین های خود و در شرکت های واقعی خود به عنوان رهبران ارشد وارد می کردند.”

شخص دیگری به این تحقیق پاسخ داد و توضیح داد: «وقتی انتخاب می‌کنید که انواع مختلفی از افراد را نمایندگی کنید، این فراگیری باید به حوزه‌های دیگر برند نیز تبدیل شود. برند همچنین باید از نظر سیاسی صریح باشد، تاکتیک‌های استخدام منصفانه داشته باشد، و غیره، در غیر این صورت مردم متوجه خواهند شد که «نمایندگی» آن‌ها صرفاً برای فروش دلخراش است.

شکستن طرح_تصویر 4

در اینجا موارد مهمی وجود دارد که باید روی نمایندگی برند خود تمرکز کنید.
محصولات

برای اطمینان از اینکه محصولاتی که توسعه می‌دهید، تفاوت‌های افرادی را که برندتان به آنها خدمت می‌کند، به نمایش گذاشته، تأیید و حمایت می‌کنند، وقت بگذارید. به عنوان مثال، باربی گفته است که از هر پنج عروسکی که آنها تولید می کنند، یکی سیاه است، که بخشی از تعهد آن را برای “اطمینان از اینکه تنوع در همه جا نمایش داده می شود” در محصولاتش تقویت می کند.
محتوا

نمایندگی با محتوایی که ایجاد می کنید نیز اهمیت دارد. چه افرادی را که در ویدیوها قرار می دهید، چه مهمانانی که در پادکست خود به نمایش می گذارید یا حتی تأثیرگذارانی که با آنها کار می کنید، یک برنامه محتوایی ایجاد کنید که به مخاطبان هدف شما امکان می دهد خود را در آنچه منتشر می کنید نشان دهند.

اگر به دنبال راهنمایی بیشتر در مورد نحوه ایجاد محتوای فراگیر و نماینده هستید، قسمت زیر می تواند به عنوان یک راهنمای عالی عمل کند:
قسمت های بیشتر را اینجا کشف کنید
مردم

ساخت تیم های نماینده بخش مهمی از نشان دادن فراگیر بودن برند شما است. به افرادی که پرداخت می کنید به عنوان یک شاخص قوی برای ارزش شرکت و برند عمل می کند. مصرف کنندگان ممکن است تعهد واقعی شرکت شما به تنوع و شمول را زیر سوال ببرند اگر شما یک تیم نماینده نداشته باشید.

داشتن یک تیم متنوع و نماینده نه تنها به شما کمک می کند تا کار بهتری تولید کنید، بلکه مزایای متعدد دیگری را نیز به همراه دارد.

جری دایکین رئیس رسانه جهانی در Beam Suntory است . جری در طول گپ ما در پادکست گنجاندن و بازاریابی ، در مورد مطالعه‌ای که توسط فدراسیون جهانی تبلیغ‌کنندگان (WFA) انجام شد، به من گفت که نشان می‌دهد صنعت بازاریابی در کل با چالش‌های مهمی در دستیابی به نمایندگی مناسب دست و پنجه نرم می‌کند. او اظهار داشت: «تقریباً هر اقلیتی که می‌توانید نام ببرید در این صنعت کمتر حضور دارند و همچنین احتمالاً تجربه بدتری از کار در این صنعت دارند». “اگر صنعت به درستی فراگیر بود و همه را نمایندگی می کرد، احتمالاً کار بهتری انجام می دادیم.”

جری دایکین

این کار بهتر از این می‌آید که به افراد در این جوامع اجازه می‌دهیم از تجربیات زیسته و هوش فرهنگی خود استفاده کنند، زیرا از توسعه محصولات، خدمات و تجربیات استثنایی خبر می‌دهد.

البته، ساختن یک تیم متنوع و نماینده لزوما کاری نیست که بتوانید یک شبه انجام دهید. طول می کشد. راهی برای اطمینان از اینکه می‌توانید نماینده تیمی از افرادی که در این دوره به آنها خدمت می‌کنید داشته باشید، استخدام مشاوران و پیمانکاران برای حمایت از شما در حین ساخت و رشد است.
بازار یابی

اطمینان از وجود نمایندگی کافی در آمیخته بازاریابی شما ضروری است، به خصوص برای اطمینان از اینکه مشتریان در هر نقطه تماس در طول سفر مشتری خود با برند شما ارتباط برقرار می کنند.

بسیاری از برندها برای اطمینان از انعکاس واقعی افرادی که به آنها خدمات می دهند، درج افراد نماینده در عکس ها و ویدیوهای خود، خواه از تصاویر استوک یا محتوای سفارشی باشد، اولویت دارند. با این حال، یکی دیگر از زمینه های مهمی که باید در نظر بگیرید، نظرات مشتریان شما است.

متأسفانه، غیرمعمول نیست که افراد دارای هویت از گروه های کم نمایندگی و کم خدمات به موفقیت در سطوح مختلف نسبت به افراد گروه های مسلط دست یابند. این نابرابری ها اغلب نتیجه موانع سیستمی و اجتماعی هستند که نمی مستقیماً به مشکلی که برند شما حل می کند مربوط شود. با این حال، این مسائل به موفقیت سازمانی آسیب می زند. این قسمت از پادکست گنجاندن و بازاریابی این موضوع را عمیق‌تر پوشش می‌دهد:

قسمت های بیشتر را اینجا کشف کنید

2. بازنمایی باید روایت دقیقی را بیان کند.

اغلب اوقات، روایاتی که در مورد افرادی از جوامعی که کمتر از آنها نمایندگی می‌شوند و از آنها حمایت می‌شود، دقیق نیستند. آنها اغلب منعکس کننده کلیشه های مضر هستند.

به این ترتیب، همانطور که برند شما شروع به القای نمایندگی افراد از جوامع به حاشیه رانده شده به سیستم آگاهی و ارزش برند شما می کند، برای اطمینان از اینکه روایتی که با آن نمایندگی ارتباط برقرار می کنید به خوبی با تجارب دنیای واقعی آنها همخوانی دارد، زمان بگذارید.

به عنوان مثال، مریل ایوانز، مدافع معلولیت، در مورد ناامیدی خود از برندهایی صحبت کرد که تلاش می کنند افراد جامعه معلولان را نمایندگی کنند، اما همچنان این روایت را تداوم می بخشند که افراد دارای معلولیت نمی توانند به تنهایی کار کنند. او در لینکدین یادداشتی نوشت و گفت: «من و همنوعان ناشنوای من که زبان اشاره را ترجیح می‌دهیم، از استفاده از عکس‌های همراه با علامت کمک خودداری می‌کنیم. این افراد ناشنوا را شیرخوار می کند، مثل اینکه ما همیشه به کمک نیاز داریم.»

3. طول عمر و نیت مهم است.

دو مصرف کننده ای که اخیراً با آنها چت کردم، ناامیدی خود را از برندهایی که به نظر می رسید در مورد اینکه چگونه مصرف کنندگان باید به برندهایی که با تصاویر بصری نماینده تر هستند، واکنش نشان دهند، ابراز نارضایتی کردند.

یکی گفت که احساس می‌کردم برندها می‌گویند: «بسیار خوب، شما بروید، اینجا یک فرد سیاه‌پوست است. بیا محصول ما را بخر.» به عنوان یک مرد سیاه پوست، او احساس می کرد که اقدامات برندها اصالت را در بر نمی گیرد. برای او، این احساس می‌کرد که برندها فقط تصاویر خود را تغییر می‌دهند، بنابراین او فکر می‌کرد محصول برای اوست.

زنی که لباس های سایز بزرگ می پوشد نیز ناراحتی های مشابهی را ابراز کرد. او به من گفت که مارک‌هایی که کمپین‌هایی را به نمایندگی از بدن‌های مختلف راه‌اندازی می‌کنند، می‌توانند حیله‌گر باشند، زیرا این یک تغییر ناگهانی در سابقه آنهاست. او می‌گوید: «پس الان باید احساس کنم که «اوه، این محصول برای من است» زیرا ناگهان کسی را می‌بینم که شبیه من است؟»

همانطور که بیشتر صحبت کردیم، او در مورد این صحبت کرد که در حال حاضر چگونه وفاداری او به برندهایی باقی می ماند که مدت هاست به افراد با اندازه بزرگ نمایندگی می کنند و به آنها خدمت می کنند. او بیان کرد که اگر یک برند، در مراحل اولیه پذیرش نمایندگی، در حمایت مداوم از جامعه در درازمدت پافشاری کند، پتانسیل جلب اعتماد او را دارد.
مشتریان شما منتظرند تا شما آنها را ببینید. شما بعدش چکار خواهید کرد؟

با قول دادن به تعهدات برند خود به نمایندگان DEIA در تمام زمینه‌های آمیخته بازاریابی خود، به مرور توجه، اعتماد و وفاداری مصرف‌کنندگان را از جوامعی که دارای نمایندگی و خدمات کمتری هستند به دست خواهید آورد.

با متعهد شدن به تولید محتوای بازاریابی، محصول و بصری که دارای تصاویری است که نمایانگر افرادی است که به آنها خدمت می کنید یا کسانی که آرزوی آنها را دارند، اطمینان حاصل می کنید که آنها احساس می کنند دیده شده و معتبر هستند.

برای کشف بیشتر Breaking the Blueprint Content روی پیوند کلیک کنید.
فراموش نکنید که این پست را به اشتراک بگذارید!

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=3178

مطالب آموزشی روزهای گذشته