Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

نحوه دریافت لینک برای یک وب سایت جدید

کسب‌وکارهایی که وب‌سایت‌های بزرگ و پرطرفدار دارند خوش شانس هستند، زیرا مجبور نیستند کارهای زیادی انجام دهند تا محتوای خود را در رادار مردم قرار دهند. چه آنها یک محصول یا خدمات جدید را معرفی کنند یا یک مقاله جدید شگفت انگیز را در سایت خود منتشر کنند، می توانند مطمئن باشند که پیوندهای زیادی از آن دریافت خواهند کرد زیرا قبلاً دنبال کنندگان ثابتی دارند.

از سوی دیگر، اگر نام تجاری شما به سختی حضور آنلاین داشته باشد، برای جلب توجه، ایجاد رتبه بندی در موتورهای جستجو و هدایت ترافیک به وب سایت خود بدون ایجاد پیوندهای قدیمی، کار سختی خواهید داشت. در اینجا چند راه مطمئن برای ایجاد پیوند به یک وب سایت جدید با نام تجاری وجود دارد.

با شبکه آفلاین خود به صورت آنلاین وصل شوید

قبل از اینکه به شما لینک بدهند، باید اعتماد مردم را جلب کنید. بنابراین، چرا تلاش های لینک سازی خود را با شبکه آفلاین خود آغاز نمی کنید؟ مخاطبین آفلاین شما قبلاً شما را می شناسند، دوست دارند و به شما اعتماد دارند، بنابراین احتمال اینکه آنها به شما پیوند بزنند بسیار بیشتر از یک غریبه است. با استفاده از فیس بوک، توییتر و لینکدین می توانید به راحتی با دوستان، مشتریان و همکاران آفلاین خود به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید، همه اینها به شما امکان می دهد با افراد موجود در لیست مخاطبین ایمیل خود ارتباط برقرار کنید.

میزبانی یک هدیه یا مسابقه

میزبانی یک جایزه یا مسابقه یک راه عالی برای جلب توجه به تجارت شما و ایجاد تعداد زیادی لینک به سایت شما است. فقط مطمئن شوید که چیزی را که به کسب و کار شما مرتبط است هدیه دهید تا توجه افراد مناسب را به خود جلب کنید. آی‌پدها یک جایزه محبوب هستند، اما آی‌پد را هدیه ندهید، مگر اینکه کسب‌وکاری مرتبط با آی‌پد داشته باشید. در غیر این صورت، به طور موقت از سوی افرادی که هوس یک iPad را دارند، توجه خواهید کرد، اما تعداد کمی از این افراد مشتری شما خواهند شد.

پوشش مطبوعات محلی را دریافت کنید

شما ممکن است بتوانید با کمک به یک موسسه خیریه محلی یا انجام برخی خدمات اجتماعی، در جامعه محلی خود پوشش خبری داشته باشید. هر زمان که چیزی برای اعلام خبر دارید با روزنامه نگاران محلی تماس بگیرید زیرا بسیاری از روزنامه نگاران محلی تشنه اخبار برای پوشش دادن هستند و خوشحال می شوند که شرکت شما را در کانون توجه قرار دهند زیرا به آنها چیزی برای نوشتن می دهد.

پست های مهمان را بنویسید

پست مهمان یکی از موثرترین راه ها برای ایجاد شهرت و ایجاد بک لینک های ارزشمند است، به خصوص زمانی که شروع به کار می کنید. مزایای پست مهمان شامل نه تنها دریافت لینک، بلکه ترافیک، آگاهی از برند و احتمالاً حتی تبدیل و فروش نیز می شود.

به انجمن های آنلاین بپیوندید

اگر تازه شروع کرده‌اید و افراد کمی شما را می‌شناسند، ایده خوبی است که به انجمن‌های آنلاین مرتبطی بروید که در آن مخاطبان هدف شما حضور دارند، تا بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید و به تدریج برند و شهرت خود را بسازید. فقط این اشتباه را مرتکب نشوید که یک پیوند را در یک انجمن آنلاین رها کنید و دیگر هرگز ظاهر نشوید. اگر می‌خواهید به نتایج ارزشمندی برسید، صرف زمان در یک انجمن آنلاین و شبکه با سایر اعضای انجمن ضروری است. بهتر است با مشارکت‌های ارزشمند و ایجاد روابط پایدار در یک یا دو انجمن، حضوری بزرگ داشته باشید تا اینکه در چندین فروم حضوری سطحی داشته باشید.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=1796

مطالب آموزشی روزهای گذشته