Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

هزینه توسعه فروشگاه مجنتو چقدر است؟

طبق ویکی پدیا، مجنتو یک پلتفرم تجارت الکترونیک منبع باز است که با استفاده از زبان PHP توسعه یافته است. Varien Incorporated، یک شرکت آمریکایی، آن را با اولین نسخه پایدار در سال 2008 توسعه داد.

از زمان آغاز به کار، پلت فرم نرم افزار رشد کرده است و در حال حاضر هزاران شرکت و خرده فروش را با بهترین ها در تجارت الکترونیک و راه حل های ابری نوآورانه توانمند می کند. این پلت فرم کاملاً مقیاس پذیر طراحی شده است و با ارائه ابزارهای عالی بازاریابی، سئو و مدیریت کاتالوگ، عملکرد قوی را ارائه می دهد.

چرا به فروشگاه الکترونیکی نیاز دارید؟

پاسخ بسیار ساده است. این می تواند به شما کمک کند بر رقابت پیروز شوید، به خصوص اگر یک تجارت الکترونیکی بزرگ هستید. درست است که وردپرس کمک می کند، اما فقط تا حدی. WP می‌تواند یک وب‌سایت بزرگ را تامین کند، و برای عملکرد یکپارچه آن به چندین پلاگین اضافی نیاز دارید.

با Magento، شما به راحتی می توانید یک فروشگاه الکترونیکی ایجاد کنید که می تواند با توجه به نیازهای خاص شما سفارشی شود.

اگر مدرک بیشتری می خواهید، در اینجا آمار آورده شده است: Magento دومین پلتفرم محبوب تجارت الکترونیک است و با نگاهی به 100 هزار سایت برتر، سهم بازار 17٪ را دارد. نتایج برای Magento CE و Magento Enterprise و مطابق رکوردهای جولای 2017 است. موارد اصلی مورد نیاز در راه حل تجارت الکترونیک احتمالاً ایمنی و امنیت و توانایی فروش آنلاین محصولات شما بدون مشکل است. Magento همه این کارها را انجام می دهد و به همین دلیل است که برندهای جهانی مانند Olympus، Ford و Samsung ترجیح می دهند از آن استفاده کنند.

هنگام انتخاب یک پلت فرم تجارت الکترونیک، هزینه نباید یک نگرانی عمده باشد. توانایی فروش موثر آنلاین و تضمین امنیت چیزی است که شما نیاز دارید. با در نظر گرفتن این موضوع، اجازه دهید به جنبه های پولی راه اندازی فروشگاه مجنتو بپردازیم.

نسخه های مجنتو

همانطور که می‌دانید، مجنتو در دو نسخه عرضه می‌شود – Magento Community Edition و Magento Enterprise. هر دوی این نسخه ها دارای سطوح قیمتی متفاوتی هستند زیرا خواسته های متفاوتی را برآورده می کنند. در حالی که نسخه Enterprise است، نسخه Community رایگان است

قطعا نه.

با این حال، شباهت این است که هر دو منبع باز هستند. نسخه Enterprise این پلتفرم دارای برخی از ویژگی های از پیش ساخته شده پیشرفته است، از این رو تفاوت قیمت بین این دو وجود دارد. هزینه هایی برای بخش برنامه نویسی، نیازهای میزبانی و برنامه های افزودنی خاص که به مشتری شما قابلیت های اضافی را می دهد، متحمل می شود.

اگر از وب سایت مجنتو بازدید کنید، خواهید دید که دو نوع برنامه قیمت گذاری وجود دارد. یکی برای Magento Commerce Starter است، که برای کسب و کارهای کوچک و استارت آپ هایی است که به تازگی سفر آنلاین خود را آغاز می کنند. هزینه آنها از 2000 دلار در ماه شروع می شود. برای نسخه Magento Commerce Pro که برای شرکت‌های بزرگی که به قابلیت اطمینان و در دسترس بودن درجه سازمانی نیاز دارند، ثبت شده است، قیمت‌ها از 3417 در ماه شروع می‌شود. البته، ویژگی ها و پشتیبانی به برنامه قیمت گذاری بستگی دارد.

همانطور که قبلاً توضیح داده شد، EE مجنتو رایگان نیست و عمدتاً برای فروشگاه‌های بزرگ تجارت الکترونیک با الزامات تجاری گسترده، هر دو تجارت B2B و B2C در نظر گرفته شده است. در نوامبر 2015، Magento 2 راه اندازی شد، این نسخه دوم EE است و هزینه مجوز آن از 18000 دلار در سال شروع می شود. دارای ویژگی های EE، به روز رسانی عملکرد، پشتیبانی و غیره است. اگر در حال حاضر از Magento 1x استفاده می کنید، پس از سال 2018 باید به 2 ارتقا دهید. و برای یک وب سایت کامل، بودجه کلی برای Magento EE از حدود 22000 دلار شروع می شود. البته به هزینه های توسعه دهنده و عوامل دیگری مانند:

شخصی سازی قابلیت های اضافی برای توسعه بازاریابی
پشتیبانی مشتری
امنیت
مقیاس پذیری
سازگار با موبایل
عیب یابی
سئو
مدیریت کاتالوگ و سفارش
مهاجرت داده ها
اشکال زدایی
سایر ویژگی های اضافی

شما باید یک توسعه دهنده مجنتو استخدام کنید و هزینه ساعتی یک توسعه دهنده ماهر 100 دلار خواهد بود. البته، شما همچنین می توانید توسعه دهندگان را با قیمت 20 دلار در ساعت دریافت کنید، اما سطح مهارت پایین تر خواهد بود. به‌طور متوسط، اگر بودجه‌ای ندارید، همیشه باید 50 تا 65 دلار در ساعت برای یک توسعه‌دهنده با کیفیت متوسط ​​هزینه کنید.

تفاوت بین دو نسخه: CE vs. من

Magento CE ممکن است رایگان برای دانلود باشد، اما با پشتیبانی حرفه ای همراه نیست، فقط یک صفحه پیام است که می توانید به آن مراجعه کنید. با این حال، نسخه EE گزارش های حرفه ای و تیم های پشتیبانی فنی را ارائه می دهد تا از عملکرد روان وب سایت شما اطمینان حاصل کند.

ME امکان سفارشی‌سازی را فراهم می‌کند، بنابراین می‌توانید فروشگاه آنلاین خود را منحصر به فرد و متفاوت از میلیون‌ها فروشگاه مشابه دیگر در دنیای الکترونیک کنید. این به شما امکانات زیادی می دهد که از طریق آنها می توانید وب سایت خود را تا حد ممکن پویا و واکنش گرا کنید.
هزینه یک وب سایت اصلی مجنتو هزینه: 20000 تا 42000 دلار

شامل:

زیر 6000 SKU
تم از پیش ساخته شده
پیکربندی
سفارشی سازی
آزمایش کردن
پیاده سازی طراحی ساده
ایمیل های معاملاتی با لوگو
یکپارچه سازی POS (نقطه فروش).
جدیدترین مجنتو CE
راه اندازی SSL
راه اندازی محصول و دسته و به دنبال آن پیکربندی
بدون ادغام با سیستم های بک آفیس
راه اندازی اولیه حمل و نقل و پیکربندی مالیات
داخلی (QA) برای بررسی سازگاری بین مرورگرها
بررسی عملکرد همه ویژگی ها

هزینه یک وب سایت Magento سفارشی: 42000 تا 100000 دلار به بالا

معمولاً خرده‌فروشان بزرگ‌تر و بسیار جاافتاده‌ای که اکثر کسب‌وکارها برای آنها به صورت آنلاین انجام می‌شود، این گزینه را انتخاب می‌کنند. آنها به یک راه حل کامل برای فروش آنلاین نیاز دارند که با یک طرح تداوم کسب و کار برای مقیاس پذیری کامل شود.

هزینه ها به موارد زیر محدود نمی شود. این فقط برای ارائه یک ایده اولیه است:

بیش از 6000 SKU
شروع سئو و بسته پیشرفته
یکپارچه سازی POS
فروشگاه چند زبانه
صفحات سفارشی
بنر/گرافیک سفارشی
تسویه حساب تک صفحه
در حال اعتبارسنجی آدرس در Checkout
بررسی های پیشرفته
جستجوی تکمیل خودکار
دفتر ثبت هدیه
ادغام وبلاگ وردپرس
گزینه اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی با ورود به فیس بوک
آزمایش کردن
مهاجرت داده ها
پیکربندی حمل و نقل پیشرفته
اسناد کد
گارانتی و پشتیبانی
QA
سیستم های حسابداری پشتیبان، برنامه پاداش، سایر برنامه های بازاریابی وابسته

هزینه برای Magento Enterprise – 10,000 تا 250,000 دلار

برای یک وب سایت ME، شما تمام ویژگی های ذکر شده در وب سایت سفارشی به علاوه چندین ویژگی دیگر را دارید که با وب سایت شما سازگار است. مثلا،

تجارت سیار
کوپن های سفارشی
ذخیره تمام صفحه
فروشگاه های متعدد
تعداد زیادی SKU
بازاریابی/تبلیغات هدفمند. و غیره.

بستن افکار

هزینه در مناطق مختلف متفاوت خواهد بود. نرخ ها در بریتانیا و هند یکسان نیست. و همچنین به میزان عملکردهای مورد نیاز بستگی دارد. توصیه می شود برای اطلاع از هزینه دقیق با یک شرکت توسعه مجنتو مشورت کنید و نیازهای خود را با آنها در میان بگذارید.

هنگامی که توسعه دهنده یا آژانس Magento را انتخاب کردید، درها را به روی امکانات بی شماری برای سفارشی کردن فروشگاه الکترونیکی خود با ویژگی ها و عملکردهای هیجان انگیز باز کرده اید.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=2128

مطالب آموزشی روزهای گذشته