Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

چرا استخدام توسعه دهندگان اختصاصی راه حل ایده آل برای کسب و کار شما است؟

استخدام بهترین توسعه‌دهندگان اختصاصی برای کسب‌وکارها و شرکت‌هایی که نیاز به توسعه اپلیکیشن‌های خود دارند، بسیار مهم است، اما در مورد استعدادها نمی‌توانند مصالحه کنند. این مشاغل همچنین مایلند مشکل یافتن، جذب و آموزش توسعه دهندگان خوب را حل کنند و از این طریق در نیروی انسانی و منابع صرفه جویی کنند. روش‌های مختلفی وجود دارد که از طریق آن شرکت شما می‌تواند توسعه‌دهندگان با استعداد را در اختیار بگیرد، زیرا شرکت‌های متعددی وجود دارند که این خدمات را برون سپاری می‌کنند. بیشتر کسب‌وکارها زمان لازم برای آموزش توسعه دهندگان را ندارند، بنابراین ترجیح می‌دهند این وظایف را به آژانس‌هایی که قبلاً تیم‌های با استعدادی برای کار بر روی انواع مختلف پروژه‌های توسعه اپلیکیشن دارند، برون سپاری کنند. درک مجموعه مهارت و تجربه مناسب مورد نیاز برای تیم توسعه دهنده بسیار مهم است زیرا شما باید به افرادی دسترسی داشته باشید که منحصراً برای شما کار می کنند. انواع مختلفی از توسعه دهندگان بسته به مجموعه مهارتی که دارند وجود دارد:

  • توسعه دهندگان جاوا
  • توسعه دهندگان Magneto
  • توسعه دهندگان جوملا
  • توسعه دهندگان ASP.NET
  • توسعه دهندگان وردپرس
  • توسعه دهندگان آیفون و آیپد
  • توسعه دهندگان Salesforce
  • توسعه دهندگان برنامه های اندروید
  • توسعه دهندگان برنامه های Windows Mobile

استخدام افراد مناسب از طریق فرآیندهای بررسی متعدد انجام می شود زیرا شرکت ها نمی توانند پس از شروع کار مصالحه کنند. هنگامی که به تیمی از توسعه دهندگان برای کسب و کار خود نیاز دارید، می توانید با یک آژانس فراساحلی تماس بگیرید که مایل است در منطقه زمانی شما با شما همکاری کند. بسته به شایستگی تیم دریایی و مهارت های توسعه دهندگان استخدام شده، فرآیند استخدام ممکن است در یک یا دو هفته به پایان برسد. هنگامی که مهارت های لازم را برای تیم توسعه دهنده خود بدست آورید، پروژه شروع می شود.

در اینجا مراحل مربوط به استخدام یک تیم خوب از توسعه دهندگان آمده است:

  1. شناسایی مهارت های مورد نیاز برای تیم توسعه دهنده؛ هر چه تیم متعهدتر و تحصیل کرده تر باشد، فرآیند استخدام بهتر خواهد بود. می توانید ساعات کاری ترجیحی، مدت زمان پروژه، تجربیات مورد نیاز، منطقه زمانی که ترجیح می دهید کار کنید و سایر الزامات را با آژانس در میان بگذارید.
  2. آژانس دریایی که تیم توسعه دهنده را در اختیار شما قرار می دهد، نیازهای شما را تجزیه و تحلیل می کند و گروهی از افراد ماهر را گرد هم می آورد که در نهایت برنامه های شما را توسعه می دهند. این همچنین فرآیندی است که در آن آژانس تکنیک های صرفه جویی در هزینه، گزینه های تخفیف و نهایی کردن شرایط قرارداد را مورد بحث قرار می دهد. رزومه نامزدهای فهرست نهایی برای شما ارسال می شود و در صورت نیاز می توانید تست های فنی را برای ارزیابی عملکرد آنها نیز انجام دهید.
  3. آژانس دریایی تمام منابع مورد نیاز برای برقراری ارتباط با تیم توسعه دهنده را در اختیار شما قرار می دهد. برای اطمینان از اینکه کار در مسیر درست پیش می رود، ارزیابی مستمری از پروژه انجام می شود.

نکاتی در مورد استخدام توسعه دهندگان اختصاصی

اگرچه استخدام توسعه‌دهندگان برای کسب‌وکارها خوب است، اما زمان و هزینه‌ای که برای کارکنان آزمایشی صرف می‌شود، منابع آنها را در مقیاس بزرگ تخلیه می‌کند. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند از چنین موقعیت هایی جلوگیری کنید:

ابتدا با پروژه های کوچک امتحان کنید

همیشه می توانید آنها را برای یک پروژه کوتاه مدت قبل از تحویل قرارداد بلند مدت آزمایش کنید. توسعه دهندگانی که پروژه های کوچکی به آنها داده می شود برای جلب اعتماد شما سخت کار می کنند، بنابراین می توانید انتظار کار با کیفیت بالایی داشته باشید. و هنگامی که از آنها راضی بودید، آنها نمی خواهند شما را رها کنند زیرا رقابت سخت است.

چقدر خوب ارتباط برقرار می کنند

تیم توسعه دهندگان باید کانال های ارتباطی ثابتی را با شما در طول پروژه باز کنند. آنها باید مایل باشند که در منطقه زمانی شما کار کنند و پشتیبانی به موقع در طول پروژه و بعد از آن ارائه دهند. آنها باید بتوانند حداقل در عرض 24 ساعت به سؤالات شما پاسخ دهند.

استفاده از بهترین نرم افزارهای موجود در بازار

اگر اهل توسعه نیستید، احتمالاً هیچ ایده ای از آخرین نرم افزارهای موجود در بازار ندارید، اما توسعه دهندگان از NoteTabPro، WS_FTP Pro، Dreamweaver، PaintShop Pro یا Dreamweaver آگاهی خواهند داشت. به همین ترتیب، انتخاب توسعه دهندگانی که دانش زبانشان جدیدترین و مفیدترین باشد، مزیتی برای شرکت شما خواهد بود. جاوا، C/C++، C#، Visual Basic و Objective-C / Cocoa برخی از زبان‌های در حال توسعه هستند که تقاضای زیادی دارند.

فقط توسعه دهندگان A-player را در دست بگیرید

اگر نیاز دارید تجارت خود را گسترش دهید یا تیم خود را افزایش دهید، استخدام توسعه دهندگان با استعداد با مجموعه مهارت های عالی ضروری است. و این به معنای پرداخت بالاترین دلار به آنها است. اگر یک تیم خارج از ساحل استخدام کنید، به بازیکنان A دسترسی خواهید داشت و در همان زمان، بدون فشار بر منابع خود، دسترسی خواهید داشت.

بررسی امنیت شرکت

قبل از استخدام تیم فراساحلی خود، توصیه هایی را دنبال کنید، زیرا داده های مهم در مورد کسب و کار خود را به آنها می سپارید. آژانس برون سپاری باید امنیت و محرمانه بودن آن را در حین انتقال اسناد شما تضمین کند. تیم هرگز نباید اطلاعات شما را با رقبای شما به اشتراک بگذارد، بنابراین امضای NDA بسیار مهم است.

استخدام توسعه دهندگان از یک شرکت برون سپاری

  1. استخدام توسعه دهندگان اختصاصی از یک آژانس برون سپاری تعدادی از مشکلات را حل می کند:
    شما ممکن است تنها چند پروژه در سال داشته باشید. استخدام یک تیم دائمی از توسعه دهندگان (پس از یک فرآیند استخدام دقیق) امکان پذیر نیست زیرا آنها باید بیش از نیمی از زمان را بنشینند و انگشت شست خود را بچرخانند.
  2. شما باید یک بخش جداگانه را برای توسعه دهندگان اختصاص دهید، به این معنی که باید فضای اضافی در محل دفتر خود برای اسکان تیم داشته باشید.
  3. شما باید حقوق منظم، بیمه، برنامه های بازنشستگی و سایر مشوق ها را بپردازید. تمام مزایای دریافت شده توسط کارکنان عادی.
  4. زمان، پول و سایر منابع را برای آموزش آنها صرف کنید
    استخدام تیمی از توسعه دهندگان که می توانند بسته های سفارشی را بر اساس نیازهای شما ارائه دهند ایده آل خواهد بود زیرا می توانید مهارت های مورد نیاز، مدت زمان پروژه و میزان پشتیبانی مورد نیاز را انتخاب کنید.
لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=2377

مطالب آموزشی روزهای گذشته