Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

چرا تصاویر برای یک وب سایت بسیار مهم هستند؟

داده های تصویری می توانند مزایای زیادی برای وب سایت شما داشته باشند. و هنگامی که به روشی درست گرفته شود، می تواند کسب و کار شما را تبلیغ، تبلیغ و بازاریابی کند. هنگامی که یک تصویر قدرتمند است، می تواند فردی را به اشتراک بگذارد، ترغیب کند، متقاعد کند و الهام بخشد تا با شما تجارت کند. یک تصویر خوب حتی می تواند داستانی را بیان کند. نه تنها تصاویر می توانند بازدیدکنندگان را جذب کنند، بلکه حتی گوگل نیز ارزش ایندکس شدن را دارد.

همه خواهان محتوا و وب سایت با تصویر b(i) هستند

یک وب‌سایت حرفه‌ای می‌تواند بازدیدکنندگان را جذب کند، حتی اگر آن‌ها بلافاصله تبدیل نشوند. و هنگامی که تصاویر و محتوا را به صورت استراتژیک قرار داده اید، افرادی را خواهید دید که آنها را برای بازدیدهای بعدی نشانه گذاری می کنند. ممکن است مردم تمام محتوای وب سایت شما را نخوانند، اما وقتی تصاویر خوب را می بینند، برای همیشه در ذهنشان می ماند. محتوای عالی با تصاویر فریبنده در نهایت بازده خوبی برای شما به همراه خواهد داشت.

اکنون که اهمیت تصاویر در وب سایت شما مشخص شده است، چگونه این کار را انجام خواهید داد؟ آیا می خواهید عکس های استوک یا تصاویر واقعی دریافت کنید؟ برخی از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند به سراغ عکس‌های استوک بروند زیرا معتقدند این کار باعث صرفه‌جویی در زمان و تلاش آنها می‌شود، اما آیا واقعاً پیام شرکت شما را منتقل می‌کند؟ مردم ممکن است تصاویر سهام را با تصور آسان، ارزان و سریع بخرند. درست است، آنها مزایای زیادی دارند، اما اکنون معایب استفاده از عکس های استوک در صفحه وب خود را بررسی کنید.

  • آنها معنای/پیام واقعی برند/شرکت شما را منتقل نمی کنند
  • در برندسازی کمکی نخواهد کرد
  • آنها به اندازه کافی معتبر به نظر نمی رسند
  • ممکن است تصویری را در وب سایت خود مشاهده کنید که در چندین وب سایت و بروشور دیگر استفاده شده است
  • آنها فضای دفتر شما را نمی دهند
  • آنها افراد واقعی شاغل در شرکت شما را نشان نمی دهند

در واقع، چه چیزی باعث شد مردم در وهله اول به سمت عکس های استوک بروند؟

در زمان های قدیم، گرفتن تصویر کاری خسته کننده بود. باید با دوربین فیلمبرداری عکس بگیرید و سپس منتظر بمانید تا تصاویر پردازش شوند. اگر مشکلی در تصاویر وجود دارد، باید عکس‌ها مجدداً عکس‌برداری شوند. این یک فرآیند خسته کننده و پر دردسر بود، نه در مورد زمان و پولی که باید برای آن صرف کنید. اما اکنون زمان تغییر کرده است و شما دوربین‌های با تکنولوژی پیشرفته برای عکس‌برداری و رایانه‌هایی برای کامل کردن آنها دارید. با این حال، در آن زمان وب سایت های فروش عکس های استوک آنلاین نیز معرفی شدند و این امر باعث شد مردم به سراغ ساده ترین روش برای گرفتن تصاویر بروند. و تعدادی عکس نیز به صورت رایگان ارائه شد. اما همه عکس‌هایی که آنلاین می‌گیرید ارزشش را ندارند. برخی بی روح هستند و برخی دیگر با هدف شما مطابقت ندارند.

چه چیزی باعث می شود که تصاویر در یک وب سایت بسیار مهم باشند؟

  1. اگر مقاله ای را بدون تصویر منتشر می کنید، کمک زیادی نمی کند، اما اگر تصویری را به همراه مقاله ضمیمه کنید، 94 درصد بازدید بیشتری خواهد داشت.
  2. اگر محصولی را منتشر می کنید، محصولات را در محیط طبیعی آن نشان دهید تا آن احساس واقعی را در تصاویر خود ایجاد کنید. شما نمی توانید عکس های سهام را در اینجا پست کنید.
  3. تصاویری که پست می‌کنید باید جزئیات زیادی در آنها داشته باشند. جزییات بیشتر بهتر است. مشتریان همیشه تحت تأثیر تصاویر دقیق قرار می گیرند زیرا جزئیات تصاویر را به آنها می دهد.
  4. مردم دامنه توجه کوتاهی دارند و از آنجایی که می توانند وب سایت شما را ترک کنند. بازدیدکنندگان شما باید تحت تاثیر تصاویر با کیفیت عالی قرار بگیرند
  5. مردم بیشتر به جای آنچه می خوانند، حافظه آنچه را که می بینند حفظ می کنند. فقط عکس های واقعی می توانند این اثر را منتقل کنند.
  6. تصاویر می توانند ویژگی های محصول شما را به شیوه ای چشمگیر توضیح دهند. مردم بیشتر احتمال دارد آن را به اشتراک بگذارند و آن را ویروسی کنند.

چرا همیشه بهتر است از عکس های واقعی استفاده کنیم؟

تصاویر نه تنها به خاطر آن یا برای جذاب و زیباتر کردن سایت شما ارسال می شوند، بلکه باید ارزش محصول یا خدمات شما را نشان دهند. وقتی از یک عکس استوک استفاده می کنید، نمی توانید آن احساس واقعیت را به اشتراک بگذارید. عکس ها باید در مورد افرادی باشد که به نوعی با کسب و کار شما مرتبط هستند. اگر می خواهید تصویر یک دفتر و کارمندان خود را که در ایستگاه های کاری خود کار می کنند نشان دهید، اگر بتوانید کارمندان واقعی را در محیط واقعی نشان دهید ایده آل خواهد بود. به این ترتیب عکس شما هرگز در وب سایت ها یا بروشورهای مختلف دیگر تکرار نمی شود. بزرگترین عیب در مورد عکس های استوک این است که هرگز نمی دانید چند بار یک عکس خاص در مکان های دیگر استفاده شده است. در استفاده از چنین تصاویری ممکن است اعتبار خود را از دست بدهید.

برای گرفتن عکس های واقعی ممکن است مجبور باشید یک عکاس استخدام کنید و یک روز کامل را برای عکاسی اختصاص دهید. اما ارزش تلاش را دارد چنین تصاویری می تواند نوعی واقعیت را به ارمغان بیاورد که کلمات نمی توانند. اگر روی عکس ها سرمایه گذاری کنید، این تنها به اعتبار شرکت شما می افزاید. نورپردازی، زوایای و اعمال «مدل‌های» شما همیشه واقعی است و صحنه‌ای نیست. اگر تصاویر واقعی نیستند و از یک وب سایت عکس سهام خریداری شده اند، ممکن است تصویر اشتباهی را در مورد شرکت خود منتقل کنید. البته، عکس‌ها نباید فقط مربوط به شرکت شما باشد، بلکه باید به خریدار اطلاع دهد که وقتی با شرکت شما ارتباط برقرار می‌کند، چه مزایایی به دست می‌آورد.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=2161

مطالب آموزشی روزهای گذشته