Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

چرا مهم است که پیوندهای مقالات وبلاگ را در مکان های مختلف به اشتراک بگذارید

این روزها ایده ارسال مجدد محتوا پس از ارسال آن در یکی از آنها مورد توجه قرار گرفته است. حتی افرادی که به شدت با این امر مخالف بودند تسلیم این روند شده‌اند و روش‌هایی را اتخاذ کرده‌اند که محتوای یکسان را در چندین وب‌سایت در یک زمان بازنشر می‌دهند. برخی از افراد تغییرات ظریفی را در وب سایت ایجاد می کنند، برخی دیگر آن را همانطور که هست دوباره ارسال می کنند. این مقاله در مورد اینکه چرا افراد یک وبلاگ را (با یا بدون تغییر) در چندین پلت فرم و چندین شکل رسانه منتشر می کنند صحبت می کند.

درک طول عمر یک پست وبلاگ

هنگامی که شروع به استفاده از چندین پلتفرم برای ارسال وبلاگ خود می کنید، محتوا به سرعت در آنها پخش می شود. اگر پست از کیفیت خوب، جذاب، تفکربرانگیز و آموزنده برخوردار باشد، توسط بخش هدف مربوطه پذیرفته شده و خوانده می شود. اما طول عمر بسیار کوتاه است. از آنجایی که نمی توانید مطالب مشابه را برای مدت طولانی به اشتراک بگذارید. از این رو، طول عمر یک پست وبلاگ همیشه کوتاه خواهد بود. شما نمی توانید بگویید چند روز یا چند هفته است، اما با دسترسی افراد از طریق اشکال مختلف رسانه، تنها قابل درک است که طول عمر بسیار کوتاه باشد. از این رو، باید حداقل یک یا دو بار در هفته مطالب تازه و ایده های جدید را ارائه دهید. نگه داشتن بخش هدف در حلقه همیشه مهم است زیرا زمانی که علاقه خود را از دست بدهند دیگر برنخواهند گشت.

قبل از اینکه به اصل مقاله بپردازیم، اجازه دهید لینک های داخلی سئو 2015 را بررسی کنیم

همانطور که می دانید لینک سازی داخلی فرآیندی است که در آن صاحبان وبلاگ می خواهند پیوندهایی بین پست ها ایجاد کنند تا خوانایی را بهبود بخشند. نویسنده هر عبارت مرتبطی را در مقاله به محتوای مفید دیگری که خود در گذشته نوشته است ارسال می کند. این SEO پیوند داخلی است که به ربات ها کمک می کند تا مقاله شما را فهرست کنند. داشتن چند لینک داخلی یا بیشتر در وب سایت شما باید به سایت های معتبری منجر شود که خواننده را درگیر خود کند. اما این کار را زیاد نکنید زیرا ممکن است رتبه خود را در گوگل از دست بدهید.

چه چیزی می تواند وبلاگ شما را بکشد؟

علیرغم تلاشی که برای تبلیغ وبلاگ خود انجام می دهید، موارد خاصی وجود دارد که می تواند آن را از بین ببرد.
تیترهای گیج کننده
عدم ایجاد لینک های داخلی مرتبط برای ایجاد سئو
دیگران را برای عضویت در سازمان خود جذب نکنید
URL های شما آنقدر سخت هستند که موتورهای جستجو نمی توانند آنها را بخوانند
کپی کردن ایده های وبلاگ نویسان دیگر حتی اگر مربوط به مقاله شما باشد
عدم حفظ جریان منظم وبلاگ ها؛ حداقل هفته ای یکبار وبلاگ داشته باشید
تکه های بزرگ پاراگراف ها کسل کننده و کسل کننده به نظر می رسند
هیچ چیز جدیدی برای ارائه نیست، شما فقط در حال ادامه دادن هستید. مثل شراب کهنه در بطری نو
حضور بسیار ضعیف در شبکه های اجتماعی
برای دعوت به نظرات به اندازه کافی جالب نیست

به اشتراک گذاری پست های وبلاگ بیش از هر چیز مهم است
بنابراین، در بلند مدت و کوتاه، به این دلیل است که شما باید پست‌ها را در پلتفرم‌های مختلف منتشر کنید

هر چه کلمه بیشتر منتشر شود ترافیک بهتری دارد

اگر بتوانید پست خود را در سایتی منتشر کنید که رتبه خوبی دارد و بازدید زیادی داشته باشد، به شرط داشتن محتوای مرتبط و با کیفیت، پست شما نیز احتمالاً بازدید خواهد داشت. اگر استراتژی سئوی شما خوب باشد، در سال های آینده بازدیدهای بیشتری را جذب خواهد کرد. بنابراین – شما ترافیک بیشتری دریافت می کنید و این ایده اصلی است.
به هر کسی، در هر مکانی دسترسی داشته باشید… دیگر مشکل منطقه زمانی وجود ندارد

با اینترنت، مرزهای بین کشورها در ارتباط با ارتباطات حذف شده است. بنابراین وقتی محتوا را پست می‌کنید، می‌توانید هر از چند گاهی آن را دوباره توییت کنید تا چندین منطقه زمانی را مشاهده کنید.

مشارکت مثبت ایجاد کنید

مردم می توانند وبلاگ شما را تبلیغ کنند یا بکشند. بنابراین باید از منابع موجود بهترین استفاده را برای ایجاد حس «لینکراتی» داشته باشید. هنگامی که در چندین سایت وبلاگ می نویسید، می توانید همزمان با چندین نفر ارتباط برقرار کنید و از این طریق می توانید به آنها نیز پاداش دهید. این به برندسازی نیز کمک می کند.

فالوورهای جدید بگیرید

این به همان سادگی است. هنگامی که پست های وبلاگ خود را در چندین وب سایت منتشر می کنید، دنبال کنندگان جدیدی دریافت می کنید. اکنون، هر از چند گاهی آن را با محتوای تازه اجرا کنید، و در نهایت یک دنبال کننده ثابت خواهید داشت. محتوای خوب خوانندگان خوبی نیز خواهد داشت و حتی پس از ماه‌ها انتشار نیز مرتبط خواهد بود.

موتورهای جستجو همیشه به صورت الگوریتمی پاداش می دهند

وب سایت هایی هستند که لینک های با کیفیت پایین تولید می کنند و وب سایت هایی هستند که لینک های با کیفیت را تبلیغ می کنند. هنگامی که بتوانید لینک های با کیفیت ایجاد کنید، توسط موتورهای جستجو پاداش داده می شود. همه موارد دیگر به عنوان هرزنامه علامت گذاری می شوند. بنابراین وقتی به منابع خود پیوند می‌دهید، مطمئن شوید که هم خوانندگان و هم موتورهای جستجو آن را دوست خواهند داشت. در ترازوی «کیفیت در مقابل هرزنامه»، می‌دانید کجا قرار دارید.

تلاش های متقابل تبلیغاتی

هنگامی که در وبلاگ های دیگر پست می کنید، می توانید در مورد وبلاگ های نوشته شده توسط دیگران نظر دهید یا حتی می توانید به آنها لینک دهید. می توانید از سایر وبلاگ نویسان بخواهید که به عنوان لطف از شما در پست خود نام ببرند. این به عنوان “تلاش های تبلیغاتی متقابل توسط سایر وبلاگ نویسان” نامیده می شود. و نتیجه – رتبه بالای موتور جستجو، ترافیک وبلاگ بهتر و مشترکین بیشتر.

نشانه گذاری اجتماعی

هنگامی که در چندین وب سایت منتشر می کنید، می توانید آنها را در سایت های نشانک اجتماعی مانند StumpleUpon، Delcious و Digg منتشر کنید. این به شما کمک می کند تا در معرض دید بیشتری قرار بگیرید. درست است که این روند مانند گذشته موفق نیست، اما مطمئناً چیزی است که تا حدی کار می کند. از این رو، در آخر گنجانده شده است.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=2289

مطالب آموزشی روزهای گذشته