Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

چرا نوشتن بسیار مهم است

“فقط هر روز از زندگی خود را بنویسید. به شدت بخوانید. بعد ببین چی میشه اکثر دوستان من که این رژیم را می گیرند، مشاغل بسیار خوبی دارند.»

-ری بردبری، WD

هیچ چیز جذاب تر از یک محتوای خوب نیست. محتوای خوب، گل سرسبدی است که «کشتی تجاری» را در مسیر درست هدایت می کند. هیچ میانبری برای محتوای خوب وجود ندارد زیرا کار سختی خالص است. انتشار اخبار در مورد کسب و کار شما بهترین راه برای آگاه کردن مردم در مورد آن است. محتوای خوب چیزی است که افراد را به سمت وب سایت شما سوق می دهد و آنها را در آنجا حفظ می کند. مشکل اصلی این است که مردم را وادار کنید مقالات شما را بخوانند و آنها را وادار کنید برای مطالب بیشتر برگردند. به عنوان یک نویسنده، باید بدانید که دو راه برای نوشتن مقاله وجود دارد – روش جذاب و روش کاملا خسته کننده. اگر می خواهید مردم به وب سایت شما بازگردند، اولی را انتخاب کنید. با این حال، نوشتن یک مقاله جالب و جذاب آسان نیست، زیرا باید آنها را تا انتها مطالعه کنید.

محتوای عالی چیزی است که افراد را به وب سایت شما جذب می کند. موتورهای جستجو وظیفه هدایت افراد به وب سایت ها را دارند، اما تنها در صورتی می توانند این کار را انجام دهند که کلمات کلیدی، عنوان و سایر عبارات مهم در مقاله گنجانده شده باشد. عنکبوت های موتورهای جستجو می توانند کلمات را در یک مقاله خاص شناسایی کرده و آنها را با توجه به درخواست وارد شده توسط بازدید کننده ارائه دهند. هرچه بازدیدهای وب سایت شما بیشتر باشد، شانس بیشتری برای نمایش در صفحات نتایج موتورهای جستجو دارد. استخدام یک نویسنده خوب بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود که محتوا به خوبی نوشته شده و برای موتور جستجو مناسب است. اغلب کارآفرینان و صاحبان مشاغل وقت کافی برای نوشتن مقالات، خبرنامه ها یا وبلاگ های خود را ندارند. بنابراین آنها مشاغل نویسندگی را به افرادی که دارای گواهینامه یا تجربه در هنر نویسندگی هستند برون سپاری می کنند.

اهمیت نوشتن خوب در هنگام اداره یک تجارت

در حالی که نوشتن محتوا را می توان به یک آژانس داخلی یا برون سپاری به یک آژانس نویسندگی واگذار کرد، کارآفرینان باید مهارت های نوشتاری کافی برای انتقال اطلاعات به کارمندان و شرکای خود داشته باشند. در یک روز کاری معمولی، روسا باید ایمیل های زیادی بنویسند یا دستورالعمل های کتبی ارائه کنند. درست است که رئیس می تواند یک منشی با مهارت های نوشتاری خوب استخدام کند، اما داشتن مهارت های خودش همیشه او را در یک مزیت قرار می دهد. به طور مشابه، آژانس‌های تبلیغاتی و سئو ممکن است محتوایی از جمله مجلات، بروشورها، ارائه‌های فروش و حتی محتوای وب‌سایت را برای بررسی به او بیاورند. بدون مهارت های خود، چگونه می تواند انتظار داشته باشد که پیشنهادات یا تغییراتی در محتوا ارائه دهد.

آنچه نویسندگان باید از آن آگاه باشند

بزرگترین بدبختی یک نویسنده این است که او اغلب سند نهایی را برای مشتری ارسال می کند، اما متوجه می شود که یک اشتباه دستوری/املایی احمقانه به دلیل نظارت وجود داشته است. این برای نویسنده ای که می خواهد در نوشتن کمال داشته باشد بسیار آزاردهنده است. مشتری که اشتباهات را قبل از اینکه نویسنده فرصتی برای تصحیح داشته باشد متوجه شود، دومین کابوس بزرگ او خواهد بود. یک اشتباه تایپی احمقانه برای محدود کردن فرصت های حرفه ای یک نویسنده کافی است. بنابراین بهترین راه برای رهایی از این رویداد کابوس‌آمیز، اثبات خواندن و اثبات دوبار خواندن است تا زمانی که نویسنده مطمئن شود که هیچ خطایی وجود ندارد. به‌عنوان یک نویسنده، ممکن است به دلیل سایر تکالیف‌های در دست توسعه، زمان‌بر بودن آن را نیز در نظر بگیرید، اما ارائه کیفیت مهم است. این تعداد تکالیفی که دارید مهم نیست، بلکه تعداد مقالات با کیفیتی است که ارائه کرده اید مهم است. یک مقاله را حداقل سه ساعت پس از نوشتن بخوانید و روز بعد دوباره آن را بخوانید. شما از تعداد اشتباهات احمقانه در آن شگفت زده خواهید شد.

«آن را پایین بیاور. شانس بگیرید. ممکن است بد باشد، اما این تنها راهی است که می توانید هر کاری واقعاً خوب انجام دهید.

-ویلیام فاکنر

خواندن اثبات زمانی که عجله دارید

نویسندگان حرفه ای ممکن است در طول مسیر چند شغل نویسندگی پیدا کنند، اما نویسندگان عالی همیشه مشغول دنبال کردن ضرب الاجل و تلاش سخت برای حفظ کیفیت کار خود هستند.

در اینجا نکات خاصی وجود دارد که می توانید برای تصحیح سریع از آنها استفاده کنید:

سعی کنید متن خود را برعکس بخوانید

معمولاً نویسندگان آثار خود را همانطور که می نویسند – از بالا به پایین می خوانند. اکنون، آن را برعکس امتحان کنید – از پایین به بالا. این یک راه جدید برای یافتن خطاها خواهد بود. در واقع، بسیاری از نویسندگان ادعا کرده اند که این تکنیک برای آنها کارآمد بوده است.

سعی کنید فونت متن خود را تغییر دهید

اگر هنگام بزرگنمایی فونت یا تغییر نوع فونت پیدا کردن خطاها برای شما آسان تر است، حتماً این کار را انجام دهید. مشکل مغز این است که بر اساس اندازه و نوع فونت تنظیم می شود، که به طور خودکار اشتباهات را در حین خواندن تصحیح می کند. بنابراین وقتی نوع فونت را تغییر می دهید، مغز شما سعی می کند قبل از خواندن کلمات، آن را ثبت کند. به این ترتیب می توانید اشتباهات را نیز پیدا کنید.

خواندن متن با صدای بلند

خواندن با صدای بلند به شما کمک می کند تا خطاهای نقطه گذاری را پیدا کنید. همچنین به شما کمک می‌کند جمله‌ای ناخوشایند، استفاده مکرر از برخی کلمات و جملاتی که به درستی اجرا نمی‌شوند را پیدا کنید.

چند نکته برای نوشتن عنوان عالی:

  • تیتر را جلب توجه کنید
  • کنجکاوی و علاقه را در پاراگراف اول تحریک کنید
  • فقط محتوایی بنویسید که ارزش آن برای خواننده باشد
  • سبک مکالمه ساده و ساده آنها را علاقه مند می کند

نتیجه

هیچ میانبری برای موفقیت وجود ندارد. یک وب سایت عالی برای موفقیت هر کسب و کاری بسیار مهم است. محتوای خوب چیزی است که یک وب سایت را زنده می کند. برای داشتن محتوای خوب، باید یک وبلاگ داشته باشید. یک وبلاگ خوب می تواند جامعه ای از خوانندگان را جذب کند که مشترک آن شوند، مشروط بر اینکه دانش ارزشمندی از آن کسب کنند.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=2391

مطالب آموزشی روزهای گذشته