Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

چگونه با بازاریابی رسانه های اجتماعی اعتبار کسب و کار خود را افزایش دهیم

وب به طور فزاینده ای اجتماعی می شود، بنابراین ایجاد حضور در رسانه های اجتماعی برای افزایش اعتبار کسب و کارتان ضروری است. مزایای ایجاد یک حضور قوی در رسانه های اجتماعی شامل بهبود احساس بازدیدکنندگان در مورد وب سایت شما و کاهش میزان ریسکی است که هنگام تجارت با شما احساس می کنند.

هر کسی می‌تواند یک وبلاگ یا وب‌سایت راه‌اندازی کند و تجارت آنلاین انجام دهد. به همین دلیل است که بیش از هر زمان دیگری ایجاد اعتبار و اعتماد مهم است. اکنون که جستجو و شبکه های اجتماعی در حال درهم تنیده شدن هستند، مشارکت در رسانه های اجتماعی بسیار مهم است. در اینجا چند نکته برای افزایش ضریب اعتبار کسب و کار شما از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی آورده شده است.

اقتدار اجتماعی خود را افزایش دهید

اقتدار اجتماعی خود را با ارسال چندین بار در روز به روز رسانی رسانه های اجتماعی و تعامل با سایر کاربران به طور منظم افزایش دهید. هرچه اقتدار اجتماعی بیشتری داشته باشید، سایر کاربران بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد و سایت شما در نتایج موتورهای جستجو بالاتر ظاهر می شود.

شبکه با کاربران قدرتمند در جایگاه های مربوطه

هنگام استفاده از یک سایت شبکه اجتماعی مانند توییتر، با کاربران قدرتمند در جایگاه های مربوطه شبکه کنید. در رسانه‌های اجتماعی، این فقط به این نیست که چند نفر را می‌شناسید، بلکه در مورد افرادی است که می‌شناسید. تعامل با کاربران قدرتمند به افزایش اعتبار شما به عنوان یک مرجع در جایگاه شما کمک می کند.

به اشتراک گذاری را تشویق کنید

با افزودن گزینه‌های اشتراک‌گذاری در وب‌سایت خود و درخواست از خوانندگان برای به اشتراک گذاشتن محتوای شما در صورت علاقه یا مفید، کاربران رسانه‌های اجتماعی را تشویق کنید تا محتوای شما را به اشتراک بگذارند. هر چه محتوای شما بیشتر به اشتراک گذاشته شود، سایت شما معتبرتر در چشم کاربران ظاهر می شود.

شخصی باشید

برخلاف تصور رایج، رفتار «تجاری» در رسانه‌های اجتماعی اعتبار شما را افزایش نمی‌دهد. کسب و کارهایی که رسانه های اجتماعی را به شیوه ای شخصی پذیرفته اند، مانند استارباکس و دل، بیشترین موفقیت را با این رسانه داشته اند. مشتریان می خواهند با شرکت هایی تجارت کنند که نشان دهند انسان واقعی هستند. بنابراین، از ترکیب اطلاعات شخصی و اطلاعات کسب و کار در به‌روزرسانی‌های رسانه‌های اجتماعی خود نترسید – اجازه دهید مشتریانتان بتوانند شما واقعی را بشناسند.

در مورد محتوایی که از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید دقیق باشید

تعامل متقابل در رسانه‌های اجتماعی مهم است، اما نیازی به اشتراک‌گذاری محتوای متوسط ​​نداشته باشید، فقط به این دلیل که آن سازنده محتوای خاص همیشه مطالب شما را به اشتراک می‌گذارد. شهرت خود را به عنوان یک کاربر رسانه اجتماعی که به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا را به اشتراک می گذارد، بسازید. در غیر این صورت، مردم شروع به نادیده گرفتن شما خواهند کرد.

علاوه بر این، فقط محتوای خود را در سایت های رسانه های اجتماعی تبلیغ نکنید. با به اشتراک گذاشتن بهترین محتوا از سایر تولیدکنندگان محتوا در صنعت خود به صدایی قابل احترام در صنعت خود تبدیل شوید. به این ترتیب، مردم شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد از اطلاعات صنعت خواهند دید.

عجول نباش

هیچ چیزی بیشتر از استفاده از تاکتیک های فروش سخت به اعتبار شما لطمه نمی زند. مردم از رسانه های اجتماعی برای اجتماعی شدن استفاده می کنند، نه خرید محصولات یا خدمات. اجازه دهید فالوورهایتان قبل از اجرای تبلیغات، ابتدا شما را بشناسند.

ایجاد اعتبار از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی زمان می برد. برای ایجاد اعتبار و دستیابی به نتایج ارزشمند باید تمام موارد فوق را برای یک دوره طولانی مدت انجام دهید. درست مانند دنیای تجارت سنتی و آفلاین، نمی توانید انتظار داشته باشید که مردم فوراً به کسب و کار شما اعتماد کنند. ایجاد اعتماد و اعتبار فرآیندی تدریجی است، اما در دراز مدت ارزش آن را دارد.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=1824

مطالب آموزشی روزهای گذشته