Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

چگونه به ایمیل مارکتینگ پیوند ایجاد کنیم

ساختن بک لینک های با کیفیت که به وب سایت شما اشاره می کنند، یکی از مهم ترین عوامل در رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو است. لینک ها نه تنها رتبه شما را بالا می برند، بلکه ترافیک بیشتری را برای شما به ارمغان می آورند و به ایجاد برند شما کمک می کنند. چیزی که بسیاری از بازاریابان آنلاین نمی دانند این است که بازاریابی ایمیلی یک تکنیک بسیار موثر برای ایجاد لینک است.

ساخت لینک دشوار و زمان بر است زیرا به شما نیاز دارد تا با افرادی که تمایل به لینک دادن به محتوای شما دارند روابط برقرار کنید. بازاریابی ایمیلی لینک سازی را ساده می کند زیرا افرادی که در لیست ایمیل شما ثبت نام می کنند آشکارا به محتوای شما علاقه مند هستند و بنابراین احتمال بیشتری دارد که به آن لینک دهند. پیوندهایی که از مشترکین ایمیل خود دریافت می کنید احتمالاً از وب سایت های اصلی نیستند، اما به مرور زمان پیوندهای ثابتی را در اختیار شما قرار می دهند که به تدریج رتبه شما را بهبود می بخشد.

برخی از راه‌هایی که مشترکین ایمیل شما می‌توانند پیوندهایی را به محتوای شما به اشتراک بگذارند عبارتند از از طریق وب‌سایت‌ها، وبلاگ‌ها، انجمن‌ها، شبکه‌های اجتماعی، بخش‌های نظرات وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها، و سایت‌های اخبار اجتماعی. اگر یک کسب و کار B2B دارید، احتمالاً پیوندهای بالقوه کمتری در لیست مشترکان ایمیل خود نسبت به تجارت B2C خواهید داشت، زیرا برای اینکه بتوانند به محتوای شما پیوند دهند، مشترکان ایمیل باید توانایی انتشار در وب را داشته باشند. در اینجا چند نکته برای واداشتن مشترکین ایمیل به محتوای شما وجود دارد.

محتوای مفید و آموزنده ایجاد کنید

محتوای مفید، آموزنده و کاملی ایجاد کنید که مشترکین ایمیل شما بخواهند آن را به دیگران منتقل کنند. هرچه محتوای شما ارزشمندتر باشد، احتمال اینکه افراد آن را با جامعه خود به اشتراک بگذارند بیشتر است.

محتوای قابل جاسازی را به اشتراک بگذارید

محتوای قابل جاسازی مانند نشان ها، اینفوگرافیک ها و ابزارها را با لیست مشترکان ایمیل خود به اشتراک بگذارید. مزیت اشتراک گذاری محتوای قابل جاسازی این است که می توانید متن لنگر آن و صفحه سایت خود را که به آن اشاره می کند کنترل کنید، که برای سئو عالی است.

ارتباط با ایمیل را انجام دهید

به نام دامنه ایمیل های موجود در لیست خود نگاهی بیندازید. ایمیل های دارای دامنه ارائه دهندگان ایمیل مانند Gmail.com، Yahoo.com و Hotmail.com را نادیده بگیرید. به سایر دامنه ها توجه کنید. از طریق ایمیل با وب سایت هایی که دارای بالاترین مرجع دامنه هستند تماس بگیرید. از آنجایی که افراد آن سایت ها قبلاً در لیست ایمیل شما مشترک شده اند، احتمالاً دریافت لینک از آنها برای شما بسیار آسان تر خواهد بود.

با مشترکین ایمیل خود در رسانه های اجتماعی درگیر شوید

با استفاده از آدرس‌های ایمیل آنها، وبلاگ‌های مشترکین ایمیل، حساب‌های توییتر، حساب‌های فیس‌بوک و حساب‌های لینکدین خود را پیدا کنید تا بتوانید بیشتر با آنها ارتباط برقرار کنید. ممکن است مدتی طول بکشد، اما در نهایت، از آن افراد پیوندهایی دریافت خواهید کرد، زیرا آنها تصویر مثبتی از برند شما خواهند داشت و احساس می کنند که شما را “می شناسند”.

در ازای پیوند چیزی را هدیه دهید

یک ایمیل برای مشترکین خود ارسال کنید و به آنها اطلاع دهید که در صورت پیوند به شما، هدیه ای دریافت خواهند کرد. مواردی که تقریباً هیچ هزینه ای برای هدیه دادن ندارند، شامل گزارش ها و کتاب های الکترونیکی است. از طرف دیگر، می‌توانید از مردم بخواهید که گزارش یا کتاب الکترونیکی شما را بررسی کنند (و به آن پیوند دهند) در ازای یک نسخه رایگان.

از مردم بخواهید محتوای شما را به اشتراک بگذارند/گسترش دهند

مطمئن شوید که دکمه‌های اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی را به محتوای خود اضافه می‌کنید، تا مردم بیشتر آن را به اشتراک بگذارند/آن را پخش کنند. بهتر از این، صریحاً از خوانندگان خود بخواهید که محتوای شما را به اشتراک بگذارند. اغلب اوقات، یک فراخوان قوی برای اقدام می تواند تفاوت را ایجاد کند. با ارائه نشانی اینترنتی که می‌خواهید همراه با دعوت به اقدام به آن‌ها پیوند دهند، پیوند دادن به محتوای شما را برای افراد آسان‌تر کنید.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=1830

مطالب آموزشی روزهای گذشته