Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

چگونه می توان پیوند بین کارمندان و شرکت را تقویت کرد

با کارمندان خود خوب رفتار کنید و آنها نیز با شرکت شما خوب رفتار خواهند کرد!
هر چه پیوندی که بتوانید با کارمندان خود حفظ کنید، قوی‌تر است، پیوند آنها با شرکت و مشتریان شما قوی‌تر خواهد بود. داشتن پیوند قوی با کارمندان به این معنی نیست که به آنها یک باشگاه ورزشی، یک میز پینگ پنگ و غذای رایگان بدهید. فراتر از همه اینها است. ایجاد یک فضای مثبت، محل کار را به مکانی شاد تبدیل می کند و در عوض از بهره وری بیشتر و وفاداری کارکنان خود لذت خواهید برد.
در اینجا چند راه ساده وجود دارد که از طریق آنها می توانید پیوند خود را با کارمندان خود تقویت کنید

تقویت پیوند را می توان در هر جایی انجام داد – می تواند زمانی باشد که با آنها در میدان هستید، در محل کار یا جایی که فعالیت های اوقات فراغت را با آنها ترتیب داده اید. اجازه دهید برخی از آنها را در اینجا بررسی کنیم:

برای جشن گرفتن نقاط عطف، دور هم جمع شدنی را برنامه ریزی کنید

در جشن های گردهمایی که در آن می توانید نقاط عطف به دست آمده توسط کارمندان خود را جشن بگیرید. یا روزی را اختصاص دهید که در آن بتوانید به همه کارکنان خود که در یک ماه خاص به موفقیت هایی دست یافته اند، قدردانی و تبریک بگویید. این چیزی را به کارمندان می دهد که مشتاقانه منتظر آن باشند و بسیار انگیزشی است.

زمان استراحت از طریق گردش

همه بازی و بدون کار، جک را به یک پسر کسل تبدیل می کند! چه کودک باشد و چه بزرگسال، همین موضوع در محل کار نیز صدق می کند، حتی اگر در یک فرکانس نباشد. شما باید هر ماه زمانی را به عنوان زمان استراحت کنار بگذارید. این می تواند یک مهمانی سرگرم کننده ماهانه یا یک گردش دو بار در یک ماه یا بیشتر باشد. گردش می تواند به یک استراحتگاه نزدیک باشد که در آن شما و تیمتان می توانید یک روز استراحت کنید، صحبت کنید، استراحت کنید و یک یا دو نوشیدنی بنوشید. شاید بتوانید فرهنگ متفاوتی را برای هر گردش امتحان کنید و غذاهای مختلف را نیز امتحان کنید. این باعث ایجاد پیوند با کارمندان شما می شود، و چیزی که آنها مشتاقانه منتظر آن خواهند بود. تا آنجا که ممکن است گردش را منحصر به فرد و متفاوت کنید. شما می توانید فعالیت ها، موسیقی و حتی خانواده را یک یا دو بار در سال ترکیب کنید. حتی می توانید چند ساعت را برای شناختن کارفرمایان خود در خارج از محل کارشان اختصاص دهید. به طور خلاصه، به عنوان یک رئیس عمل نکنید و مانند یک رهبر عمل کنید.

همه دوست دارند زمان کمی برای بازی داشته باشند

در زمان بازی با کارمندان خود افراط کنید و می توانید ببینید که تا چه حد در تقویت پیوندی که با کارمندان خود دارید پیش می رود. هر هفته یا هر دو هفته، می‌توانید در پارکی در آن نزدیکی جمع شوید و چمن‌زار و بازی‌های رومیزی انجام دهید.

شام های خانوادگی

حتی اگر هیچ نقطه عطفی را جشن نمی گیرید، هر 6 ماه یک بار با کارمندان خود شام خانوادگی برنامه ریزی کنید. کارمندان و خانواده هایشان را خارج از محل کارشان بشناسید. هر چند وقت یکبار می توانید رویدادهایی مانند مسابقات کارائوکه و آواز را برنامه ریزی کنید که در آن فرزندان کارمندان بتوانند استعدادهای خود را به نمایش بگذارند.

«چه چیزی در بشقاب من است» را بررسی کنید

هر هفته، کل تیم می‌توانند ملاقات کنند و یادداشت‌هایی را درباره آنچه در هفته گذشته انجام داده‌اند مقایسه کنند، و دیگران می‌توانند ورودی‌ها و پیشنهادات خود را برای اطمینان از تکمیل به موقع پروژه ارائه دهند. این مدیریت خرد نیست، بلکه یک جلسه دوستانه است که در آن مثبت اندیشی نقش مهمی ایفا می کند.

“من بارمن این هفته هستم”

یک مهمانی کوکتل با کارمندان خود برنامه ریزی کنید و فراموش کنید که رئیس هستید. هر هفته، شما یا یکی از کارمندان تیمتان می توانید به عنوان بارمن عمل کنید و همه می توانند یک یا دو نوشیدنی را با هم بنوشند. همچنین می توانید درباره رویدادهای جاری شرکت، دستاوردها و اهداف صحبت کنید. برای شناخت بهتر کارمندان خود فضایی معمولی ایجاد کنید. آنها حتی ممکن است حقایق و ارقامی را به شما بگویند که از گفتن آنها در محل کار تردید دارند.

ماراتن دوچرخه سواری را برنامه ریزی کنید

یک حومه شهر عالی را انتخاب کنید و برای یک هدف اجتماعی خوب به ماراتن های دوچرخه سواری بروید. این نه تنها به ایجاد پیوند بین شما و کارمندانتان کمک می کند، بلکه در ازای آن کاری برای جامعه خود نیز انجام می دهید. فعالیتی که قطعا برای سلامتی شما مفید است.
زمانی که در محل کار با آنها هستید، می توانید پیوند خود را تقویت کنید. در اینجا نحوه انجام آنها آورده شده است

آن خطوط ارتباطی را باز نگه دارید

اغلب اوقات، عامل بازدارنده رابطه اشتباه است یا اصلاً ارتباطی با کارمندان شما وجود ندارد. بنابراین یک محیط کاری ایجاد کنید که در آن کارمندان شما بتوانند آشکارا با شما صحبت کنند. در صورت امکان، می‌توانید خطوط چت آنلاین را با کارمندان خود باز کنید، زیرا گاهی اوقات، افراد دوست دارند موارد خاصی را از طریق چت به جای حضوری در میان بگذارند.

احترام گذاشتن ترفندی است که آنها را در دست می گیرد

به همه احترام بگذارید؛ خواه زیردستان شما در محل کار باشد یا کودکی که در جاده می بینید، همه احترام می گذارند. وقتی با مردم محترمانه رفتار می کنید، در ازای آن، آن را دریافت می کنید. به کارمندان خود احترام بگذارید و پیوندی را که با آنها دارید تقویت کنید. اگر با یکی از آنها مشکل دارید، آنها را در مقابل دیگران سرزنش نکنید. او را به دفتر خود صدا بزنید و با مهربانی صحبت کنید.

به اشتراک گذاشتن درآمد زمانی که شما سود برداشت کنید

می‌دانید که تا حدودی کار دستی کارمندتان است که بازده سرمایه‌گذاری بیشتری را برای شما به ارمغان آورده است. پس آیا فکر نمی کنید آنها نیز مستحق سهمی از سود هستند؟ اگر احساس می‌کنید زمان افزایش حقوق فرا نرسیده است، همیشه می‌توانید وقتی یک چک حقوقی سنگین از مشتری دریافت می‌کنید به آنها پاداش بدهید. پول همیشه انگیزه ای برای انجام کار است. وقتی از این طریق به آنها انگیزه می دهید، فقط به آنها انگیزه می دهید که صادقانه و صادقانه کار کنند.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=2188

مطالب آموزشی روزهای گذشته