Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

چگونه گوشی های هوشمند دنیای تجارت را تغییر می دهند

انقلاب گوشی های هوشمند در حال تغییر روش کسب و کار ما است، بدون شک. و گوشی‌های هوشمند این امکان را برای مردم فراهم کرده‌اند که سریع‌تر به هم متصل شوند و در حال حاضر این پتانسیل را دارند که هر جنبه‌ای از تجارت و حتی زندگی شخصی را تقویت کنند. با تلفن های هوشمند، اکنون می توان سطوح جدیدی از اتصال را تشخیص داد و این به نوبه خود بهره وری و بازگشت سرمایه را افزایش داده است. هر چند سال یکبار تغییراتی در فناوری در سطح جهانی اتفاق می‌افتد، اما این انقلاب گوشی‌های هوشمند توانایی تغییر چشم‌انداز کسب‌وکار را در سطحی شدید دارد. کسب‌وکارهایی که با سطح گوشی‌های هوشمند سازگار شده‌اند منسوخ نمی‌شوند، اما آن‌هایی که این کار را نمی‌کنند. در اینجا نمونه‌ای از یک برنامه بازی موبایلی به نام “Draw Something” در یک بازه زمانی 9 روزه به یک میلیون بارگیری رسید، در حالی که فیس‌بوک 9 ماه طول کشید تا به مرز یک میلیون برسد. فیسبوک خود فاش کرده است که حدود 73 درصد از درآمد تبلیغاتی خود را از گوشی های هوشمند و تبلت ها دریافت کرده است.

چرا کسب‌وکارها باید روی گوشی‌های هوشمند تمرکز کنند تا به مشتریان خود دسترسی پیدا کنند

بر اساس مقاله ای که در The Time منتشر شده است، و تحقیقات انجام شده توسط Lookout Study

  • حدود 60 درصد از مردم حداقل هر ساعت یک بار گوشی خود را چک می کنند
  • 54 درصد از مردم هنگام بیدار شدن یا درست قبل از خواب تلفن خود را چک می کنند
  • 40 درصد از مردم هنگام حضور در توالت گوشی خود را چک می کنند
  • 30٪ در زمان غذا چک کنید
  • 9 درصد در مراسم مذهبی
  • 1 در 5 بلافاصله بعد از رابطه جنسی

با نگاهی به مطالعه، می توانید به این نتیجه برسید که اگر می خواهید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، این همان جایی است که می روید. – یک وب سایت سازگار با موبایل داشته باشید و از فناوری تلفن هوشمند برای تأثیرگذاری استفاده کنید.

سایر مزایای فناوری گوشی های هوشمند در تجارت

آزادی برنامه ریزی برای فعالیت های خود

تا زمانی که تلفن هوشمند، اتصال به اینترنت و سیگنال مناسب وجود داشته باشد، مشکلی در پیگیری یادداشت های خود ندارید. شما حتی می توانید در حین رفت و آمد در قطار کار خود را انجام دهید، برنامه خود را هنگام صرف صبحانه برنامه ریزی کنید و کارمندان خود را در هنگام تعطیلات پیگیری کنید. آن روزهای قدیمی که مجبور بودید برای انجام کارتان به دسکتاپ متصل شوید، گذشته است.

امکانات شبکه بهتر

به عنوان یک کارآفرین یا صاحب کسب و کار، باید از طریق شبکه های اجتماعی با مشتریان بالقوه خود در ارتباط باشید. با ظهور رسانه های اجتماعی، ارتباط مداوم با مردم ضروری شده است. اگر گوشی هوشمند دارید، می توانید تقریباً همیشه به آن متصل باشید. این به شما کمک می کند تا با آنها ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، می‌توانید از طریق لینکدین روی شراکت‌های تجاری خود کار کنید و با شرکا/همکاران بالقوه گفتگو کنید.

فرآیندهای ارتباطی بیش از هر زمان دیگری ساده شده است

با تلفن های همراه، می توانید با هر شخصی در هر نقطه از جهان تماس بگیرید، به شرطی که فرد دارای سیگنال باشد. با گوشی‌های هوشمند، می‌توانید از حالت‌های ارتباطی ارزان‌تر به‌طور فوری و مؤثرتر (حتی ارتباط چهره به چهره) استفاده کنید. وقتی با گوشی هوشمند خود آنلاین هستید، موانع جغرافیایی ناپدید می شوند.

در طول بازیابی فاجعه

می توانید از تلفن های هوشمند و شبکه های اجتماعی برای اجرای طرح های بازیابی بلایا استفاده کنید. اگر هر نوع مشکل/شکایتی با/در رابطه با هر مشتری وجود داشته است، می توانید بلافاصله آن را حل کنید، اعلان ارسال کنید و کانال های ارتباطی باز را فعال کنید تا وضعیت اضطراری به سرعت حل شود. این به بازگرداندن ایمان در بین مشتریان کمک می کند. اگر آنها بدانند که شما در دسترس هستید و مسئولیت رفع مشکلات را بر عهده می گیرند، هرگز به سراغ یک رقیب نمی روند.

کار از راه دور و برون سپاری

هنگامی که کار را به آژانس های واقع در کشورهای دیگر برون سپاری می کنید، تلفن هوشمند شما به شما کمک می کند تا معاملات و معاملات تجاری را پیگیری کنید. از طرف دیگر، اگر در کشور دیگری هستید و نیاز به ارسال یک فایل مهم در رایانه خود دارید، می توانید فقط کارمند خود را هدایت کنید. تا زمانی که اتصال اینترنتی پایدار داشته باشید، بسیار بهتر از تلفن های سنتی کار می کند.

از بین برنده استرس خوب

گوشی‌های هوشمند می‌توانند تعداد زیادی بازی را حمل کنند که می‌توانند استرس را از بین ببرند. اگرچه اینها مستقیماً برای فرآیندهای کسب و کار منفعتی ندارند، اما به عنوان کاهش دهنده استرس خوب عمل می کنند، زیرا بازی کردن آنها را از لبه خارج می کند و بهره وری را در دراز مدت افزایش می دهد. انجام یک بازی برای اکثر افراد استرس زا است.

شامل بسیاری از ویژگی های پیشرفته

گوشی های هوشمند دارای برنامه های قابل توجهی هستند که به شما کمک می کند فایل های مهم را به اشتراک بگذارید. برای مثال، می‌توانید به Google Drive دسترسی داشته باشید و فایل‌های خود را بدون اینکه منتظر بمانید تا به دفتر بیایید، ارسال کنید. ذخیره فایل های شما در فضای ابری نیز به بازیابی سریع آنها کمک می کند.
در اینجا برخی از بهترین برنامه‌های تجاری که می‌توانید در تلفن هوشمند خود نصب کنید تا به تداوم کسب و کار کمک کنید، آورده شده است

  • دسکتاپ راه دور مایکروسافت
  • Google Docs، Sheets و Slides
  • مایکروسافت آفیس برای تبلت ها
  • یک نکته
  • QuickBooks برای اندروید
  • ثبت نام مربع
  • مدیر هزینه
  • اسکایپ
  • تقویم گوگل

نتیجه

بنابراین، نمی‌توان انکار کرد که گوشی‌های هوشمند برای ماندن در اینجا هستند و زمانی که سیستم‌های دیگر از کار می‌افتند، مطمئن‌ترین تجهیزات ارتباطی هستند. حمل تلفن‌های هوشمند راحت‌تر از لپ‌تاپ‌ها و حتی تبلت‌ها است، بنابراین محبوب‌ترین حالت ارتباطی برای تاجران مسافرتی است. گوشی‌های هوشمند نقش مهمی در تداوم کسب‌وکار دارند، زیرا می‌توانید فایل‌های مهم را در گوشی خود ذخیره کنید و هر زمان که به آن‌ها نیاز داشتید، آنها را جستجو کنید. هنگامی که شرکت‌ها کارمندان خود را برای اهداف تجاری به خارج از کشور می‌فرستند، این تلفن‌های هوشمند به آنها کمک می‌کنند تا با آنها ارتباط دائمی داشته باشند، برنامه‌های تجاری را به آنها اطلاع دهند، یا برنامه‌های خود را تغییر دهند، آنها را پیگیری کنند و غیره.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=2345

مطالب آموزشی روزهای گذشته