Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

چگونه یک منبع بی پایان از ایده های موضوع وبلاگ نویسی مهمان ایجاد کنیم

ما بارها در مورد اهمیت وبلاگ نویسی مهمان صحبت کرده ایم. وبلاگ نویسی مهمان نه تنها راهی عالی برای ایجاد برند شماست، بلکه روشی عالی برای ایجاد لینک های با کیفیت و هدایت ترافیک هدفمند به وب سایت شما است. اما بسیاری از صاحبان مشاغل تقریباً آنقدر که باید وبلاگ نویسی مهمان انجام نمی دهند و اغلب به این دلیل است که وقت ندارند یا نمی دانند چه چیزی بنویسند.

بسیاری از افرادی که تازه وارد دنیای وبلاگ نویسی مهمان شده اند، اشتباه می کنند و مقاله هایی می نویسند که بیشتر شبیه تبلیغات هستند تا محتوای مفید و آموزنده. اگر می خواهید یک وبلاگ نویس مهمان موفق باشید، نوشتن محتوایی که اطلاعات مفیدی را ارائه می دهد و خوانندگان وبلاگ میزبان را در اختیار شما قرار می دهد ضروری است.

در آرشیو تحقیق کنید

با کاوش در آرشیو وبلاگ های میزبانی که هدف آنها قرار گرفته اید و احساسی نسبت به سبک و موضوعاتی که پوشش می دهند، به خوبی بشناسید. همچنین می‌توانید صفحات «سؤالات متداول» آنها را بررسی کنید تا مشخص کنید خوانندگان معمولاً چه سؤالاتی می‌پرسند. شاید مقاله مهمان شما بتواند برداشت جالبی از اطلاعات موجود در سوالات متداول ارائه دهد.

همچنین می‌توانید مقالات دیگر را در سایت آن‌ها گسترش دهید و داستان شخصی خود را اضافه کنید تا موضوع را بیشتر پیش ببرید. برای نوشتن یک مقاله مهمان موفق، نیازی به گفتن هیچ چیز مهمی ندارید!

بخش نظرات را کاوش کنید و واکنش رسانه های اجتماعی را بسنجید

با خواندن نظرات پست‌های قدیمی‌تر یک وبلاگ میزبان، ایده‌هایی برای موضوعات جدید برای نوشتن پیدا کنید. برخی از افراد ممکن است سوالاتی بپرسند که در پست پاسخ داده نشده است یا نکات روشنگرانه ای را در بخش نظرات ارائه دهند، که خوراک عالی برای پست های وبلاگ است. به مقالاتی که بیشترین اشتراک‌گذاری، توییت و غیره را داشته‌اند نگاه کنید تا بفهمید چه نوع محتوایی در گذشته به خوبی انجام شده است. مطالبی را در مورد موضوعات مشابه بنویسید تا شانس پذیرش مقالات شما و استقبال خوب مخاطبان سایت را افزایش دهید.

برون سپاری رایتینگ

اگر نویسنده خوبی نیستید، نیازی به نگرانی نیست. می توانید نوشتن را برون سپاری کنید! برخلاف تصور رایج، اگر نوشتن را برون سپاری کنید، در نهایت با زباله های وحشتناک و پر از کلمات کلیدی از سرزمینی دور روبرو نخواهید شد. در ایالات متحده، کانادا و سایر کشورهایی که انگلیسی زبان اول است، تعداد زیادی نویسنده با استعداد و مقرون به صرفه برای انتخاب وجود دارد. وب‌سایت‌های شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌های پیشنهادی و آگهی‌های آنلاین مکان‌های خوبی برای یافتن نویسندگان محتوای باکیفیت هستند که می‌توانند به شما در نوشتن مقالات مهمان کمک کنند. اگر وقت ندارید سایت های مناقصه را جستجو کنید و نمونه های نوشتن را بررسی کنید، با یک شرکت SEO که خدمات نوشتن ارائه می دهد همکاری کنید.

استفاده مجدد از محتوای قدیمی

آیا یکی از مقالات خود را در یک سایت معتبر منتشر کردید؟ تبریک می گویم! این فوق‌العاده است، اما با پایان کار فاصله زیادی دارد. برای بهره مندی از مزایای ماندگار وبلاگ نویسی مهمان، باید مقالاتی را در سایت های معتبر متعدد تأیید کنید.

خوشبختانه، هر بار که می خواهید محتوای مهمان را به یک سایت جدید ارسال کنید، نیازی به نوشتن یا پرداخت هزینه برای نوشتن مقاله از ابتدا نیست. می توانید به راحتی محتوای قدیمی را تغییر کاربری داده و آن را به وبلاگ دیگری ارسال کنید. یا بهتر از آن، می‌توانید موضوعات فرعی مقاله‌ای را که قبلاً نوشته‌اید بررسی کنید تا محتوای کاملاً جدیدی ایجاد کنید که محتوای قبلی شما را گسترش دهد.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=1801

مطالب آموزشی روزهای گذشته