صفحه اصلی / وبلاگ /
Multi style

Multi style

10 نکته مهم برای بهبود طراحی وب سایت

انتشار 2 سال گذشته

ساعت 10:38

9 نکته مهم برای بهبود طراحی وب سایت

آیا بازدید کنندگان می توانند در مدت 5 ثانیه از ورود به وب سایت خود ، تعیین کنند شرکت شما چه کاری انجام می دهد؟ آیا در صورت نیاز کاربران می توانند به راحتی به وبلاگ بروند؟ آیا طرح قیمت گذاری شما قابل درک است؟ آیا نرخ پرش فوق العاده بالایی دارید؟

یک وب سایت با برتری در جنبه های محدود مانند طراحی یا محتوا نمی تواند به سادگی موفق شود. باید طرحی داشته باشد که از تجربه کاربری وب سایت و به طور مناسب محتوای شما را تکمیل کند

1. برنامه داشته باشید

فقط طراحی وب سایت خود را شروع نکنید. برای اطمینان از اینکه وب سایت شما نیازهای بازدید کنندگان را برآورده می کند ، باید سفر خریدار خود را از اولین بازدید وی از وب سایت تا لحظه مشتری شدن ترسیم کنید.

آنها قرار است چه صفحاتی را مشاهده کنند ، چه محتوایی را بخوانند و چه پیشنهادی را برای تبدیل شدن به آن انتخاب کنند؟ درک این موضوع به شما کمک می کند سایتی طراحی کنید که از طریق کانال فروش پرورش منجر شود

2. موارد زیر را از وب سایت خود حذف کنید

برخی از عناصر موجود در وب سایت شما ارزش و پیامی را که می خواهید منتقل کنید کم می کند . انیمیشن های پیچیده ، محتوایی که بیش از حد طولانی است ، تصاویر بی نظیر وب سایت تنها چند عامل در لیست هستند.

با مخاطبی که فقط 8 ثانیه توجه دارد ، باید اولین برداشت را ایجاد کنید که به راحتی نکات اصلی را جلب کند. این کار باید با بخشهای کوتاه ، قدرتمند محتوا و عکسها و نمادهای قابل اجرا انجام شود که توسط هدرهای واضح تقسیم شده اند.

اگر این موارد را درست درک کرده اید ، آن را مرور کنید و مطمئن شوید که حاوی اصطلاحی یا مبهمی نیست . این مورد باعث آلودگی محتوای شما و سردرگمی کاربران می شود.

3. دکمه های اشتراک اجتماعی و پیگیری را وارد کنید

اگر وب سایت شما در حال حاضر فاقد دکمه های اشتراک اجتماعی است ، ممکن است بسیاری از بازدیدهای رسانه های اجتماعی را که از افرادی که قبلاً وبلاگ شما را می خوانند ایجاد کند ، از دست دهید!

اگر به نظر جدید می رسد ، دکمه های اشتراک اجتماعی دکمه های کوچکی هستند که در بالا یا پایین پست های وبلاگ قرار دارند. آنها حاوی آیکون های مختلف وب سایت رسانه های اجتماعی هستند و به شما امکان می دهند صفحه را مستقیماً در کانال رسانه های اجتماعی مورد نظر خود به اشتراک بگذارید.

این دکمه ها به عنوان ابزاری غیر فشار آور عمل می کنند که به اشتراک گذاری اجتماعی اشخاص خریدار شما را ترغیب می کند.

4- دعوت به عمل را اجرا کنید

آیا بازدیدکنندگان پس از ورود به سایت شما ، آیا آنها می دانند چه باید بکنند؟ اگر به آنها جهت خاصی ارائه ندهید ، آنها نمی دانند چه صفحاتی را باید مشاهده کنند یا اقداماتی را انجام دهند.

تماس برای عمل دکمه های یکی از عناصر بسیاری است که نشان می دهد قدم بعدی کاربر باید در یک صفحه برود. در حالی که بسیاری از ما این را می دانیم ، استفاده از آنها برای راهنمایی کاربران از طریق وب سایت شما آسان است.

برای تشخیص اینکه شما مقصر این امر هستید یا نه ، شروع به خواندن صفحات وب سایت خود کنید. آیا بیشتر صفحات ، حتی مقالات وبلاگ را فقط با یک فراخوان برای اقدام به نمایش آزمایشی / آزمایش / مشاوره پیدا می کنید؟ سپس ، زمان به روز رسانی است.

5. از تصاویر مناسب استفاده کنید

قرار نیست هر تصویری متناسب با نوع پیامی باشد که می خواهید به مخاطب خود نشان دهید.

خوشبختانه ، شما عکس های زیادی در اینترنت برای انتخاب دارید ( حتی برخی از آنها رایگان هستند ). اما هنوز هم ، علت اینکه بسیاری از ما تصمیم گرفتیم وب سایت خود را با عکس های بسیار شلوغ آزار دهیم.

فقط به این دلیل که یک وب سایت سهام دارای تصویر است ، به این معنی نیست که واقعی به نظر می رسد و اعتماد شما را جلب می کند. در حالت ایده آل ، شما می خواهید از عکس هایی استفاده کنید که تصاویر افراد واقعی را نشان می دهد که در شرکت شما و دفتر کار می کنند.

6. پیمایش

هنگام طراحی وب سایت ، پیمایش مهم است ، در واقع نقشه ای است که مکانهای اصلی بازدیدکنندگان را نمایش می دهد.

هیچ چیز بدتر از سایتی با رابط ناوبری نامنظم یا گیج کننده نیست. هنگام بهبود پیمایش وب سایت ، مهم است که اطمینان حاصل کنید که بازدید کنندگان می توانند به راحتی آنچه را که می خواهند پیدا کنند.

برخی از ویژگی های نوار ناب شامل محتوای ساده ، سلسله مراتب ناوبری و طراحی واکنشگرا است ، بنابراین تجربه در تلفن همراه به شدت تغییر نمی کند.

اگر کاربران نتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند ، دلیلی برای ماندن در سایت شما ندارند. در عوض ، آنها مطمئناً گزاف گویی کرده و رقیبی را پیدا می کنند که تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد.

7- از فضای سفید نترسید

فضای سفید یک عنصر ضروری در طراحی است که به شما کمک می کند صفحه را بشکنید و خوانایی آن را افزایش دهید.

“فضای منفی” نیز خوانده می شود ، فضای سفید به مناطقی در اطراف عناصر صفحه خالی و فاقد مطالب یا موارد بصری اطلاق می شود.

اگرچه فضای اضافی به نظر می رسد ، اما در واقع مسئولیت خوانایی و اولویت بندی محتوا را بر عهده دارد. همچنین نقش مهمی در روند طراحی و موقعیت یابی عناصر طراحی وب سایت دارد.

اگر می دانید برخی از صفحات فاقد فضای سفید هستند ، صفحه را مرور کرده و عناصر یا محتوایی را که برای هدف صفحه ضروری نیست ، حذف کنید. سپس ، اطمینان حاصل کنید که این محتوا به درستی گروه بندی شده است تا کاربران بتوانند مکان مربوط به صفحه را تشخیص دهند.

8. بهینه سازی موبایل

اگر نمی دانید ، 80٪ از کاربران اینترنت دارای تلفن هوشمند هستند و “گوگل می گوید 61٪ از کاربران بعید است به یک سایت موبایلی بازگردند که در دسترسی به آنها مشکلی داشته باشد و 40٪ به جای آن از سایت رقبا بازدید می کنند”

طراحی سایت شما متناسب با نیازها و خواسته های بازدیدکنندگان ضروری است. شاید بخواهید از خود بپرسید ، چرا کسی از طریق تلفن همراه به سایت من دسترسی پیدا می کند؟ آنها به دنبال چه چیزهایی می گشتند؟

اگر وب سایت های شما از بهینه سازی تلفن همراه خود عقب مانده اند ، برخی از این وب سایت های عالی تلفن همراه را بررسی کنید تا بفهمید که چگونه تجربه یکپارچه تلفن همراه را برای کاربران خود ایجاد کرده اند.

9. لینک های از کار افتاده را شناسایی کنید

بسته به اندازه وب سایت یا مدت زمان حضور آن ، ممکن است در واقع چند صفحه یا پیوند به اینجا و آنجا داشته باشید که کار نمی کنند. علاوه بر همه اینها ، بازدید کنندگان حتی به شما اطلاع نمی دهند.

وقت بگذارید و ارزیابی کنید که آیا سایت شما صفحاتی را خراب کرده است یا خیر. ممکن است از دیدن صفحات فرود با عملکرد بالا که هنوز منتشر نشده اند یا صفحات وب سایت که به طور نامناسبی به هم پیوند دارند ، تعجب کنید.

برای شروع می توانید برخی از ابزارها را برای استفاده در اینجا و اینجا پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید