صفحه اصلی / وبلاگ /
Multi style

Multi style

درک نکردن چشم انداز رسانه های اجتماعی

انتشار 9 ماه گذشته

ساعت 13:11

13 نکته برای ساده کردن تحقیقات کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی یک فرآیند ساده است، با این حال بسیاری از افراد آن را بیش از حد پیچیده می کنند و برای یافتن کلمات کلیدی مناسب برای هدف در وب سایت خود زمان بسیار بیشتری از زمان لازم را صرف می کنند. در اینجا 13 نکته وجود دارد که به ساده سازی فرآیند تحقیق کلمات کلیدی کمک می کند.

1. از تکیه بر منطق خود دست بردارید

یکی از رایج ترین مشکلات تحقیق کلمات کلیدی، تمایل افراد به تکیه بر منطق خود و حدس زدن کلمات کلیدی به جای کاوش در تمام داده های موجود است.

2. به تفاوت بین کلام گفتاری و نوشتاری توجه کنید

به جای هدف قرار دادن عبارات توصیفی مشابه با رقبای خود، به کلمات کلیدی که مشتریان شما هنگام صحبت با شما استفاده می کنند فکر کنید.

3. کلمات کلیدی مربوط به فصول خاص را کاوش کنید

اگر برای صنعت شما مناسب است، کلمات کلیدی مرتبط با فصول خاص را در نظر بگیرید.

4. کلمات اختصاری را کاوش کنید

به دنبال کلمات اختصاری رایج در صنعت خود بگردید تا به داده های ناشناخته ای دسترسی پیدا کنید که احتمالاً رقبای شما نادیده گرفته می شوند.

5. به جست و جوگران آنچه به دنبال آن هستند بدهید

به جای اینکه اهداف خود را در اولویت قرار دهید، زمانی که جستجوگرها برای کلمات کلیدی خاص جستجو می کنند، محتوای ارزشمندی را که به دنبال آن هستند را در اختیار جستجوگران قرار دهید.

6. مشخص کنید که مشتریان شما واقعاً چه می خواهند

بیشتر مردم بر روی خود کلمات کلیدی تمرکز می کنند، اما بهتر است با تعیین اینکه کاربران چه کلمات کلیدی را جستجو می کنند، بلکه با تعیین هدفی که در پس آن کلمات کلیدی وجود دارد، به تصویر بزرگ نگاه کنید.

7. روی کلمات کلیدی کمتر رقابتی تمرکز کنید

تا زمانی که بودجه بازاریابی هنگفتی نداشته باشید، احتمالاً نمی‌توانید برای کلمات کلیدی بسیار رقابتی مانند «کارت‌های اعتباری»، «رهن مسکن» یا «بیمه خودرو» رتبه‌بندی کنید. در عوض، روی کلمات کلیدی کمتر رقابتی، مانند کلمات کلیدی مرتبط با موقعیت جغرافیایی خود تمرکز کنید.

8. به انجام تحقیقات کلمات کلیدی ادامه دهید

در بازاریابی آنلاین، تغییر اجتناب ناپذیر است. حتی پس از راه‌اندازی سایت خود، باید به صورت دوره‌ای تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که محتوای شما با روندهای فعلی صنعت شما مطابقت دارد.

9. از داده های رسانه های اجتماعی استفاده کنید

رسانه‌های اجتماعی و سئو در حال درهم تنیده شدن هستند، بنابراین مهم است که داده‌های رسانه‌های اجتماعی را هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای سایت خود در نظر بگیرید. از سایت هایی مانند Social Mention و Topsy برای نظارت بر استفاده از کلمات کلیدی در رسانه های اجتماعی و تعیین محبوب ترین آنها استفاده کنید.

10. از اصطلاحات تخصصی صنعتی اجتناب کنید

هدف از تحقیق کلمات کلیدی ایجاد ترافیک از بازدیدکنندگانی است که به محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند. اما فقط به این دلیل که آنها به پیشنهادات شما علاقه مند هستند به این معنی نیست که آنها تمام اصطلاحات صنعت شما را درک می کنند! از اصطلاحات تخصصی صنعتی و اصطلاحات فنی زیاده روی نکنید زیرا ممکن است مخاطبان هدف شما آنها را درک نکنند.

11. از رقبای خود کپی نکنید

کلمات کلیدی مشابهی که رقبای شما استفاده می کنند را هدف قرار ندهید – این احتمال وجود دارد که آنها حتی از بهترین ها استفاده نکنند! در اطراف جستجو کنید تا کلمات کلیدی با ترافیک بالا و رقابت کم را که رقبای شما نادیده می گیرند پیدا کنید.

12. از ویژگی پیشنهاد خودکار گوگل استفاده کنید

در گذشته استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی برای یافتن کلمات کلیدی مورد نظر ضروری بود. امروزه فقط می توانید کلماتی را در نوار جستجوی گوگل تایپ کنید تا کلمات کلیدی مورد جستجوی افراد را پیدا کنید.

13. رتبه صفحه، بک لینک ها و سن دامنه صفحات رقیب را بررسی کنید

رتبه صفحه گوگل و کیفیت و کمیت بک لینک ها عواملی هستند که نشان دهنده اهمیت یک وب سایت هستند. علاوه بر این، هر چه سن دامنه سایت بالاتر باشد، اعتبار آن بیشتر می شود. اگر همه صفحاتی که در صفحه اول نتایج برای یک کلمه کلیدی هدف رتبه بندی می شوند دارای رتبه صفحه بالا، تعداد زیادی لینک با کیفیت بالا و سن دامنه بالا هستند، ممکن است بخواهید به دنبال کلمات کلیدی کمتر رقابتی برای هدف قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید