صفحه اصلی / وبلاگ /
10 راه برای دریافت بیشتر پوشش مطبوعاتی

افراد زیادی هستند که ادعا می کنند پوشش مطبوعاتی بی ارزش است و منجر به فروش بیشتر نمی شود، اما در بیشتر موارد اشتباه می کنند و فقط به این دلیل می گویند که مزایای پوشش مطبوعاتی را برای خود تجربه نکرده اند.

برجسته شدن در رسانه ها مزایای بی شماری را برای کسب و کارها به همراه دارد زیرا اثبات اجتماعی، لینک ها، ترافیک وب سایت و اعتبار را ارائه می دهد. همچنین می تواند منجر به تبلیغات، مشتریان و مشارکت بیشتر شود. بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا 10 راه وجود دارد که می توانید پوشش مطبوعاتی بیشتری برای شرکت خود داشته باشید و وب سایت خود را تبلیغ کنید.

1. تعیین کنید USP شما چیست

اگر می خواهید توجه رسانه ها را به خود جلب کنید، باید مشخص کنید که چه چیزی شما را متمایز می کند و از آن به نفع خود استفاده کنید. پیشنهاد فروش منحصر به فرد شما یا USP چیزی است که شما را متمایز می کند و شما را از رقبایتان بهتر می کند، بنابراین زمانی که می خواهید توجه مطبوعات را به خود جلب کنید، باید روی آن تمرکز کنید.

2. ایجاد روابط با خبرنگاران کلیدی

آیا می خواهید در داستان های مربوط به صنعت خود نقل قول دریافت کنید؟ سپس با خبرنگاران ارتباط برقرار کنید. وقتی خبرنگاری که دنبال می‌کنید مطلب خوبی می‌نویسد، یک یادداشت تبریک سریع درباره آن برای او بفرستید. اطمینان حاصل کنید که عنوان ایمیل شما جذاب است، بنابراین در صندوق ورودی شلوغ برجسته شود. اگر پاسخی دریافت کردید، با ارسال افکار خود در هر زمان که اخبار فوری در صنعت شما اتفاق افتاد، رابطه را زنده نگه دارید. او فقط ممکن است در داستان بعدی خود از شما نقل قول کند!

3. از چیزهای داغ در صنعت خود مطلع باشید

این به شماره 2 مربوط می شود زیرا برای ارائه نقل قول های هوشمندانه و به موقع در مورد آنچه در صنعت شما اتفاق می افتد، باید بدانید چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

4. چیزهای غیرمعمول و غیرمنتظره بگویید

خبرنگاران دوست دارند از افرادی که چیزهای غیرمعمول و غیرمنتظره ای می گویند در داستان های خود نقل قول کنند، زیرا باعث سرگرمی می شود، بنابراین از دور شدن از هنجار نترسید، تا زمانی که هر چیزی که می گویید به شهرت شما لطمه نزند یا به نتیجه شما آسیب نرساند.

5. در پاسخ های لینکدین فعال باشید

با ارائه پاسخ‌های محکم به سؤالات افراد مرتبط با صنعت شما در پاسخ‌های لینکدین، می‌توانید خود را به عنوان یک متخصص معرفی کنید و شانس تماس خبرنگاران با شما را افزایش دهید.

6. تحقیقات بازار انجام دهید

تحقیقات بازار در مورد روندهای صنعت خود انجام دهید و سپس در مورد جالب ترین یافته های خود مقاله بنویسید. روزنامه نگاران دوست دارند به تحقیقات بازار جامد مراجعه کنند.

7. نمایه نویسندگی Google خود را تنظیم کنید

آیا تا به حال متوجه شده اید که چگونه نتایج Google گاهی اوقات شامل عکسی از نویسنده می شود و اطلاعاتی در مورد حساب Google+ نویسنده ارائه می دهد؟ خوب، این یک ویژگی جدید است که گوگل اخیراً به نام Google authorship عرضه کرده است. با تنظیم نمایه نویسندگی گوگل خود، می توانید اعتبار خود را افزایش دهید، در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) برجسته شوید و کلیک های بیشتری را جذب کنید.

8. فالوورهای خود را در شبکه های اجتماعی افزایش دهید

با پیوستن به گفتگوها و به اشتراک گذاری محتوای عالی، کمی زمان صرف افزایش دنبال کنندگان خود در شبکه های اجتماعی کنید. روزنامه‌نگارانی که در مورد یک موضوع به یک مرجع نیاز دارند، احتمالاً به اندازه دنبال‌کنندگان شما نگاه می‌کنند تا سطح تخصص شما را بسنجند.

9. به دنبال فرصت های وبلاگ نویسی مهمان باشید

وبلاگ نویسی مهمان در صنعت شما نه تنها به شما کمک می کند دیده شوید و اقتدار خود را ایجاد کنید، بلکه به شما امکان می دهد تا به وب سایت خود پیوند ایجاد کنید و توجه خبرنگاران را به خود جلب کنید.

10. علائم اثبات اجتماعی را در وب سایت خود نشان دهید

دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی که تعداد توییت‌ها، لایک‌ها و اشتراک‌گذاری‌هایی که محتوای شما به دست آورده است را نمایش می‌دهند، خوب هستند زیرا اعتماد بازدیدکنندگان را به وب‌سایت شما افزایش می‌دهند و شما را به عنوان یک منبع معتبر برای خبرنگاران نشان می‌دهند.

توجه : اطلاعات شما در دنیار وب محفوظ می ماند