صفحه اصلی / وبلاگ /
چگونه فروشگاه های آنلاین مقیاس پذیر و سریع بسازیم

آیا به دنبال ساخت یک برنامه تجارت الکترونیک سریع و مقیاس پذیر هستید که تجربه یکپارچه را برای مشتریان شما فراهم کند؟ هدف نهایی هر سایتی ارائه تجربه ای مثال زدنی به مشتریان است، زیرا مشتریان خوشحال کسب و کار را به خانواده و دوستان خود ارجاع می دهند و بنابراین، گروه کوچک مشتریان شما رشد می کنند تا زمانی که طرفداران زیادی داشته باشید.

همه اینها خوب است، اما همچنین مهم است که یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید که بتواند با افزایش ترافیک و موج های فصلی مقابله کند. شما باید یک استراتژی مناسب داشته باشید که شکست در آن منجر به موارد زیر می شود:

افزایش نرخ پرش به دلیل چیدمان گیج کننده
امنیت بد یا هک هایی که ممکن است باعث انتشار اخبار بد و از دست دادن اعتماد مشتری شود
ناتوانی در پذیرش یا پذیرش پرداخت به دلیل عدم رعایت
قطعی و اختلالاتی که ممکن است باعث شود مشتری بدون تکمیل فروش از سایت خارج شود

عوامل دیگری که باید در نظر گرفته شوند

هنگامی که در تجارت آنلاین هستید و بیشتر درآمد شما از مشتریانی است که آنلاین خرید می کنند، باید در انتخاب بهترین پلت فرم فروشگاه تجارت الکترونیک بسیار مراقب باشید. همچنین مهم است که گزینه های خود را برای زیرساخت های تجارت الکترونیک مرور کنید. گزینه ها عبارتند از:
در فرض

تیم فناوری اطلاعات شما مسئول زیرساخت ها خواهد بود و آنها باید متوجه جهش ها شوند و زیرساخت ها را در صورت لزوم و در صورت لزوم گسترش دهند. با این حال، مسئولیت کل تجارت الکترونیک یک بار مشخص است.

ابر

Cloud می تواند زیرساخت های عظیم و مقیاس پذیر را مدیریت کند و از طریق محیط بسیار قابل تنظیم خود می تواند مشکلات سخت افزاری و مدیریتی را کاهش دهد. بسته به بودجه و نیازهای امنیتی، می‌توانید ابر خصوصی یا عمومی را انتخاب کنید.

ترکیبی

هیبرید وضعیتی است که در آن هر دو فضای داخلی و ابری برای دستیابی به بالاترین سطح کارایی ترکیب می شوند. این مانند استفاده از بهترین های هر دو جهان است. خرده‌فروش می‌تواند چیزهای مهم را نزدیک سینه‌اش نگه دارد، در حالی که ایمیل، تحویل محتوا و عوامل مشترک را می‌توان به ابر سپرد.

ارائه قابلیت های موبایل

شکی نیست که فروشگاه آنلاین شما باید از طریق دستگاه های تلفن همراه نیز قابل دسترسی باشد، زیرا اکثر مردم به آنجا مراجعه می کنند. ترکیب عملکردهای خاص تلفن همراه مانند هدف‌گیری جغرافیایی، تشخیص حرکت، ادغام GPS، کلیک برای تماس و موارد دیگر بسیار مهم است.

با این حال، هنگام تهیه محتوا برای وب سایت تلفن همراه، باید مجموعه کاملی از قوانین کاربردی در مورد راحتی، قرار دادن دکمه ها و تصاویر و غیره را مرور کنید. هدف این است که یک تجربه کاربری پیشرفته ایجاد کنیم، و چیزها را به هم نریزیم زیرا دسترسی مردم باید از طریق افزونه های اجتماعی و سبد خرید آسان باشد. با این حال، مشکل زمانی به وجود می آید که شرکت ها استراتژی های کاملا متفاوتی را برای پلتفرم های موبایل و دسکتاپ خود ایجاد می کنند. این اغلب منجر به تجارب ناخوشایند و ناراضی می شود زیرا ادغام یکپارچه این دو از بین می رود. بنابراین، هنگام ایجاد یک برنامه وب مقیاس پذیر، به یاد داشته باشید که یکپارچگی روان در هر دو پلتفرم ارائه دهید.
انتخاب بهترین پلت فرم یک راه حل مقیاس پذیر تجارت الکترونیک

اکنون کمی بیشتر به بحث در مورد پلتفرم های مختلف برای ساخت فروشگاه های آنلاین مقیاس پذیر خواهیم پرداخت. وقتی آماده گسترش واقعی تجارت الکترونیک هستید، این چیزی است که باید از آن آگاه باشید.

Shopify

پلت فرم تجارت الکترونیک کاملا میزبانی شده و مبتنی بر وب مورد علاقه توسعه دهندگان است زیرا استفاده از آن بسیار آسان است، در محدوده بودجه اکثر شرکت ها قرار دارد، دارای مجموعه ای از ویژگی های جامد است و خدمات مشتریان 24/7 را ارائه می دهد. در ابتدا، این شرکت توسط Tobias Lütke، Daniel Weinand و Scott Lake به عنوان پلتفرمی برای فروش اسنوبردهای خود در سال 2006 راه اندازی شد. از آن زمان، این شرکت آنقدر بزرگ شد که اکنون میزبان بیش از 400000 فروشگاه از سراسر جهان است. برخی از شرکت‌هایی که از Shopify برای نیازهای فروشگاه آنلاین خود استفاده می‌کنند، The Ghostly Store، Death Wish Coffee، Good as Gold، Popcorn، BioLite، Pop Chart Lab و Madsen هستند.

مغناطیس

غول های بزرگ مانند برگر کینگ، فورد، نایک، المپوس و زومیز از طریق Magneto نیرو می گیرند و دارای 250000 فروشگاه تجارت الکترونیک در سراسر جهان هستند. از آنجایی که Magneto یک راه حل خود میزبان است، باید بر اساس نیازهای خود بهترین سرور را پیدا کنید. یکی دیگر از مزایای Magneto رایگان بودن آن است، اما برای میزبانی هزینه خواهید داشت. اگر به ویژگی‌هایی مانند ابزارهای مدیریت عالی، طیف وسیعی از گزینه‌های مرور محصول، ویژگی‌های تحلیلی منحصربه‌فرد و طیف گسترده‌ای از تبلیغات بازاریابی مانند خبرنامه‌های داخلی، نظرسنجی، نظرسنجی و کوپن نیاز دارید، Magneto گزینه خوبی است. و نکته برجسته اینجاست – Magneto تسویه حساب یک صفحه ای را ارائه می دهد، و این همه تفاوت بین یک سبد خرید رها شده و فروش کامل را ایجاد می کند.

Zoey Commerce

در مورد دریافت قابلیت استفاده از Shopify و عملکرد Magneto همه و نه یکی؟ این همان چیزی است که Zoey Commerce در مورد آن است و به عنوان شریک عالی برای ایجاد فروشگاه آنلاین شما عمل می کند. در حالی که Shopify برای خرده فروشانی که پلتفرم فروش بدون کد را ترجیح می دهند عالی است، Magneto انتخاب خوبی برای کسانی است که به پلتفرمی با قابلیت های بی پایان مانند عملکرد و سفارشی سازی نیاز دارند. Uri Foox Zoey را در سال 2014 به عنوان راه حل SaaS منتشر کرد و اگرچه از Magneto ساخته شده بود، اما کاملاً متفاوت و جدا از آن است. تنها مشکل Zoey این است که قیمت آن کمی تند است.

تجارت ولگردی و قانونی شکنی

شان شوفیلد، یک برنامه نویس در سال 2007، Spree را ساخت و برندهای بزرگی مانند Bonobos، Chipotle و Casper در حال حاضر از این پلت فرم استفاده می کنند. قابل اعتماد، آسان است و یک تجربه ساختمانی بدون درز را به خرده فروشان می دهد. Spree عمدتاً با Shopify تفاوت دارد به این معنا که شما را ملزم می کند فضای شخصی خود را در سرور وب داشته باشید، کاملاً برخلاف Shopify که سبد خرید SaaS را تبلیغ می کند. و این یک نرم افزار متن باز است، بنابراین استفاده از آن رایگان است. اگر توسعه دهنده شما مهارت های زیر را دارد – استفاده از Spree یک تکه کیک خواهد بود. یونیکس/لینوکس، SQL، HTML/CSS و Ruby on Rails. مستندات Spree ساده است و با اجازه دادن به ادغام با برنامه ROR موجود، به توسعه دهنده اهرم بیشتری می دهد.

بستن افکار

برای اینکه بدانید کدام یک از پلتفرم‌ها با نیازهای شما مطابقت دارد، توصیه می‌شود از طریق آزمایشی از پلتفرم‌هایی که به آن‌ها علاقه دارید استفاده کنید. این بینش بیشتری را به شما ارائه می‌دهد، زیرا در نهایت همه چیز به آنچه نیاز دارید خلاصه می‌شود، چه بتوانید از پس هزینه‌های خود برآیید. طراح گران قیمت، و اینکه چه نوع گاری را برای راه اندازی و نگهداری نیاز دارید.

توجه : اطلاعات شما در دنیار وب محفوظ می ماند