صفحه اصلی / وبلاگ /
Multi style

Multi style

انتشار 9 ماه گذشته

ساعت 18:04

5 برنامه چت جالب برای وب سایت ها

خدمات مشتری بخشی جدایی ناپذیر از هر کسب و کاری است. اگر قادر به ارائه خدمات خوب به مشتریان/بازدیدکنندگان خود نباشید، آنها به احتمال زیاد به کار خود ادامه خواهند داد. بهترین راه برای ارائه بهترین خدمات به آنها از طریق برنامه های چت است.

برنامه های چت به صاحبان وب سایت کمک می کند تا مستقیماً با بازدیدکنندگان خود ارتباط برقرار کرده و فروش را افزایش دهند. از آنجایی که این کار در زمان واقعی انجام می شود، مشتریان می توانند از کمک به موقع بهره مند شوند و در مقابل، از دریافت کمک و تضمین معامله خوبی خوشحال می شوند.

قبل از مرور ۵ مورد از محبوب‌ترین برنامه‌های چت در بازار، بیایید بررسی کنیم که چرا خدمات چت بسیار بهتر از سایر گزینه‌های ارتباطی با مشتری است:

الف) خدمات تلفن سنتی ممکن است در صف قرار گیرند

مشکل خدمات تلفن سنتی این است که ممکن است صدها تماس همزمان وجود داشته باشد. کسب‌وکارها اغلب رسیدگی فیزیکی به همه تماس‌ها را دشوار می‌دانند، زیرا به تیم‌های بزرگی از افراد نیاز دارند، و این می‌تواند منابع زیادی را تخلیه کند.

یک سرویس چت این مشکل را برطرف می کند زیرا مشتری می تواند تقریباً بلافاصله پاسخ سؤال خود را دریافت کند.

ب) دسترسی آسان از هر نقطه

مشتریان شما در سراسر جهان پراکنده خواهند شد. و زمان بندی نیز ارائه خدمات خوب و به موقع را دشوار می کند.

از طریق چت زنده، می‌توانید در هر زمانی از روز پشتیبانی ارائه دهید، و اگر بعد از ساعات کاری باشد، می‌توانید قول دهید که ظرف چند ساعت پاسخ دهید یا ربات چت می‌تواند مسئولیت را بر عهده بگیرد.

ج) عدم نیاز به مدیریت عملیات مرکز تماس

شما باید مدیران مرکز تماس را حفظ کنید تا سوالات و تردیدهای مشتری را برطرف کنید. این به معنای حفظ مقدار کافی ابزار و سایر زیرساخت ها است.

با پشتیبانی چت، لازم نیست نگران حفظ زیرساخت فیزیکی برای ارائه پشتیبانی باشید.

اکنون 5 برنامه چت عالی که به تغییر وب سایت شما کمک می کنند را بررسی کنید:

1. Helloify

Helloify یک برنامه کاربردی کمکی پیچیده و در عین حال ساده برای راه اندازی است که برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان شما را به یک کیک تبدیل می کند.

این کمک می کند تا بازدیدکنندگان شما را به خریداران بالقوه تبدیل کنید. فقط خط کد مورد نیاز را اضافه کنید و برنامه در وب سایت شما نصب خواهد شد. وقتی مشتری پیامی ارسال می کند، می توانید فوراً با آن شخص چت کنید و هر مشکلی که ممکن است داشته باشد را برطرف کنید.

مشتریان شما نیز آن را دوست خواهند داشت زیرا دارای یک رابط کاربری سریع و کارآمد، با فناوری و طراحی شگفت انگیز است. داده هایی که با مشتریان به اشتراک می گذارید محافظت می شود و می توانید از طریق برنامه دسکتاپ یا از طریق برنامه تلفن همراه با آنها در ارتباط باشید.

می‌توانید برنامه را با هر پلتفرم CMS ادغام کنید و دسترسی به مشتریان خود را بدون توجه به پلتفرمی که انتخاب می‌کنید، برای شما آسان می‌کند. این برنامه به شما امکان می دهد یک حساب تجاری داشته باشید، که در آن می توانید اعضای بیشتری اضافه کنید، بنابراین می توانید تیمی داشته باشید که به مشتریان خود رسیدگی می کند.

پس از دوره آزمایشی اولیه 14 روزه، می توانید برنامه 9 دلاری در ماه را برای ادامه استفاده از خدمات انتخاب کنید.

2. کاربر پسند

Userlike یک ابزار چت با امتیاز بالا است که رایگان و در نسخه پولی نیز ارائه می شود. اگر مال شما یک استارت آپ است، می توانید به راحتی نسخه رایگان Userlike را انتخاب کنید و آن را با یک عامل، یک ویجت تک چت تنظیم کنید و چت های نامحدودی را روی آن انجام دهید. برنامه مکالمه ای را با شما شروع می کند و سپس به یک شخص واقعی متصل می شود.

اینجوری کار میکند:

بازدید کننده وارد وب سایت می شود.
ربات اطلاعاتی را که وارد کرده یا ذخیره کرده اید جمع آوری می کند و برای یکی از اعضای تیم ارسال می کند.
عضو تیم سوار می شود و به گفتگو با بازدید کننده ادامه می دهد.

یکی از بهترین ویژگی‌های این برنامه چت این است که می‌توانید آن را به گونه‌ای تنظیم کنید که با وب‌سایت خود مطابقت داشته باشد، بنابراین به خوبی درون آن قرار می‌گیرد و می‌تواند برای برند شما طراحی شود. این برنامه همچنین به مشتری این آزادی را می دهد که با هر یک از اعضای تیم که ترجیح می دهد چت کند.

این به شما امکان می‌دهد با یکپارچه‌سازی چت هوشمند، رفتار چت را مطابق با اهداف تجاری تنظیم کنید. به محض ورود مشتری به وب سایت، یک باتلر گپ وارد می شود و خود را معرفی می کند و از مشتری مشکل آزاردهنده را می پرسد و سپس اطلاعات را به تیم پشتیبانی چت انسانی منتقل می کند.

3. اولارک

اولارک با توجه به شعار خود قصد دارد تجارت شما را انسانی کند. این نرم افزار را می توان مطابق با نیازهای کسب و کار شما سفارشی کرد، بنابراین می توانید پیام های خودکار را نیز ارسال کنید.

می‌توانید برنامه را مطابق با وب‌سایت تجاری خود پیکربندی کنید، متن اضافه کنید و زبان را تغییر دهید. این بینش به تعداد مشتریانی که در یک زمان خاص از روز از وب سایت شما بازدید می کنند، می دهد، بنابراین می دانید شلوغ ترین زمان چه زمانی است.

بدون در نظر گرفتن حجم چت، می توانید هر تعداد مکالمه را با یک طرح پولی از Olark انجام دهید.

4. اینترکام

اینترکام به غیر از صرفاً چت کردن با بازدیدکنندگان وب سایت، تعدادی وظایف را انجام می دهد، از جمله تعامل با مشتریان، جذب و تبدیل سرنخ ها، حفظ مشتریان، پشتیبانی از آنها و کمک به پشتیبانی سلف سرویس. سه نقش اصلی در Intercom عبارتند از: Lead Acquisition، Customer Engagement و Customer Support. این سه نقش به افزایش فروش کمک می کند زیرا می توانید در زمان مناسب برای افراد مناسب پیام ارسال کنید.

اینترکام ارزان نیست، ویژگی چت زنده از 53 دلار در ماه برای ابزارهای اصلی شروع می شود، و برای مجموعه کامل ابزارها باید 155 دلار در ماه بپردازید.

5. LivePerson

LivePerson از ابزارهایی از نرم افزار تماس صوتی ساده گرفته تا سرویس پیام رسانی موبایلی تشکیل شده است. این به عنوان نوعی پلت فرم مراقبت از مشتری در بالاترین سطح عمل می کند و هر ذره اطلاعات مهم در مورد مشتری را جمع آوری می کند و به تبدیل بازدید از وب سایت ها به فروش بالقوه کمک می کند.

این پلتفرم با تعدادی از CRM ها و برنامه های کاربردی وب مانند Zendesk، SugarCRM و SalesForce یکپارچه شده است. جزئیات تحلیلی در مورد چت، مدت زمان چت، سطح رضایت مشتری و غیره را ارسال می کند.

افکار بسته

کیفیت چت نقش مهمی در تسریع اهداف تجاری شما دارد. مشتریان خوشحال در مورد شرکت شما به خوبی صحبت می کنند و این خبر را منتشر می کنند. این منجر به وفاداری و مشتریان بیشتر می شود. اهمیت یک نرم افزار چت با اجرای یک فروشگاه تجارت الکترونیک چند برابر می شود. مشتریان هنگام خرید آنلاین از راهنمایی دریافت می کنند خوشحال می شوند زیرا به آنها کمک می کند تا درباره مشخصات محصول و محصولات رقیب بیشتر بدانند.

دیدگاهتان را بنویسید