صفحه اصلی / وبلاگ /
Multi style

Multi style

درک نکردن چشم انداز رسانه های اجتماعی

انتشار 9 ماه گذشته

ساعت 12:59

6 اشتباه بزرگ در سئو سایت های تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک یکی از بدترین صنایع در مورد سئو است زیرا شما در حال رقابت با بسیاری از مشاغل دیگر هستید که محصولات مشابه و همچنین شرکت های وابسته را ارائه می دهند. اما دریافت سطوح قابل توجهی از ترافیک موتورهای جستجو برای موفقیت تقریباً هر وب سایت تجارت الکترونیک حیاتی است، بنابراین SEO چیزی است که صاحبان مشاغل تجارت الکترونیک نمی توانند نادیده بگیرند. برای به حداکثر رساندن رتبه وب سایت تجارت الکترونیک خود و جلوگیری از جریمه از این 6 اشتباه سئو اجتناب کنید.

1. استفاده از توضیحات سازنده

بیشتر تجارت الکترونیک به جای نوشتن توضیحات خود از توضیحات تولیدکنندگان در مورد محصولات استفاده می کنند. وب سایت های تجارت الکترونیک اغلب ده ها، صدها یا حتی هزاران محصول مختلف را می فروشند، بنابراین قابل درک است که چرا آنها این کار را انجام می دهند. مشکل این است که بسیاری از وب‌سایت‌های تجارت الکترونیکی دیگر وجود دارند که دقیقاً از همان توضیحات سازنده استفاده می‌کنند، به این معنی که ممکن است در نهایت با جریمه محتوای تکراری ضربه بخورید. برای جلوگیری از این اتفاق، توضیحات اصلی محصول را برای همه محصولات خود بنویسید. یا اگر خیلی زیاد است، توضیحات منحصر به فرد محصول را برای محصولات پرفروش خود بنویسید.

2. زمان بارگذاری صفحه آهسته

از شر کدهای غیر ضروری در هر صفحه از سایت تجارت الکترونیک خود خلاص شوید تا صفحات در سریع ترین زمان ممکن بارگذاری شوند. موتورهای جستجو نگران ارائه یک تجربه کاربری عالی هستند، بنابراین احتمال کمتری دارد که به سایت‌های تجارت الکترونیکی که خیلی آهسته بارگذاری می‌شوند، رتبه‌بندی خوبی ارائه دهند.

3. یافتن مهم ترین و محبوب ترین صفحات را آسان نمی کند

اگر قبلاً می‌دانید که کدام صفحات یا محصولات در سایت شما محبوب‌ترین هستند، مطمئن شوید که آن صفحات با دو کلیک از صفحه اصلی، نقشه سایت و سایر صفحات مهم شما فاصله دارند. اگر پیدا کردن محبوب ترین صفحات شما خیلی سخت باشد، مشتریان در آن جا نمی مانند.

4. عدم تمرکز بر بهترین کلمات کلیدی

تعیین کنید کدام صفحات سایت شما بهترین نرخ تبدیل را دارند و کدام کلمات کلیدی بیشترین ترافیک را ارائه می دهند و سپس روی آن قسمت ها در کمپین سئوی خود تمرکز کنید. زمان و پول خود را برای کلمات کلیدی که ترافیک زیادی را برای شما به ارمغان می آورند، تلف نکنید، اگر فروش زیادی نیز برای شما به همراه نداشته باشند. از اندازه گیری نتایج کمپین سئو بر اساس میزان ترافیکی که به دست می آورید خودداری کنید. در عوض، روی جذب ترافیکی تمرکز کنید که به نتایجی می رسد.

5. عدم توجه به شرکت های  از یک برنامه وابسته خوب سود ببرند. با این وجود، مهم است که با افراد وابسته خود به طور مؤثر ارتباط برقرار کنید و به آنها بگویید چه کاری می توانند انجام دهند و چه کاری نمی توانند انجام دهند. به عنوان مثال، اگر نتایج موتور جستجوی سایت شما برای عبارات نام تجاری شما ضعیف است، به شرکت های وابسته اجازه ندهید نام برند شما را در کمپین های سئوی خود هدف قرار دهند. در غیر این صورت، رقابت در سئوی ارگانیک ناخواسته برای خود ایجاد می‌کنید و در نهایت برای فروش‌هایی که می‌توانستند مستقیماً به شما برسد، هزینه می‌پردازید.

6. ایجاد تغییرات در سطح سایت بدون اینکه ابتدا آنها را آزمایش کنید

معمولاً، صاحبان مشاغل تجارت الکترونیک در مورد آخرین روندهای سئو می شنوند و سپس بدون انجام هیچ آزمایشی، تغییرات در سطح سایت را اجرا می کنند. این اغلب منجر به استفاده نادرست از تاکتیک های SEO و کاهش دید موتورهای جستجو می شود. اگر می‌خواهید سئوی وب‌سایت خود را بهبود ببخشید، ابتدا تاکتیک‌های جدیدی را در گروه کوچکی از صفحات پیاده‌سازی کنید و سپس نتایج را قبل از ایجاد تغییرات در سطح سایت اندازه‌گیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید