صفحه اصلی / وبلاگ /
Multi style

Multi style

درک نکردن چشم انداز رسانه های اجتماعی

انتشار 9 ماه گذشته

ساعت 11:16

7 تاکتیک ایجاد پیوند برای اجتناب

بسیاری از وب مسترها به لطف به روز رسانی پنگوئن، در هفته های اخیر شاهد کاهش چشمگیر ترافیک و رتبه بندی بوده اند. اکثر سایت‌هایی که توسط این به‌روزرسانی ضربه خوردند، پروفایل‌های لینک‌سازی تهاجمی داشتند که با متن لنگر غیرطبیعی و لینک‌هایی از سایت‌های با کیفیت پایین مشخص می‌شد. به جای جریمه شدن، بک لینک این سایت ها بی ارزش شد که منجر به افت ترافیک و رتبه بندی شد. اگر می‌خواهید از بروز این اتفاق برای سایت خود جلوگیری کنید یا قطعات را انتخاب کنید و پس از به‌روزرسانی پنگوئن، دید موتور جستجوی سایت خود را دوباره برقرار کنید، از این 7 تاکتیک ایجاد لینک مشکوک اجتناب کنید.

1. بازاریابی مقاله

بازاریابی مقاله راهی آسان برای ایجاد لینک و افزایش رتبه بود، اما بیشتر سایت های بازاریابی مقاله توسط گوگل و سایر موتورهای جستجوی اصلی بی ارزش شده اند، زیرا محتوای با کیفیت پایینی دارند. به تلاش یا خلاقیت کمی نیاز دارد تا مقالات نامرغوب پذیرفته شده توسط سایت های بازاریابی مقاله را چکش کنید.

2. پست های وبلاگ مهمان ضعیف

وبلاگ نویسی مهمان یک تاکتیک موثر و موثر برای ایجاد پیوند کلاه سفید است که در چند سال گذشته بسیار محبوب شده است، اما تعداد فزاینده ای از افراد از این تکنیک سوء استفاده می کنند. برخی از وبلاگ های بسیار کم کیفیت وجود دارند که پست های وبلاگ مهمان را با لینک های بیش از حد می پذیرند. اگر نمایه لینک سایت شما پر از لینک های پست مهمان از سایت های بی کیفیت است، انتظار نداشته باشید که موتورهای جستجو راضی باشند. اگر می خواهید تلاش های وبلاگ نویسی مهمان شما به ثمر بنشیند، روی نوشتن پست های وبلاگ با کیفیت بالا برای وب سایت های معتبر تمرکز کنید.

3. پیوندهای گسترده سایت

اگر نمایه پیوند شما دارای نسبت بالایی از پیوندهای پاورقی در سراسر سایت با متن لنگر کلمه کلیدی است، احتمالاً در طول به روز رسانی پنگوئن خشم گوگل را احساس کرده اید. استفاده بیش از حد از پیوندهای فوتر در سراسر سایت توسط گوگل یک نه تلقی می شود، بنابراین به هر قیمتی از آن اجتناب کنید.

4. بیانیه های مطبوعاتی با کیفیت پایین

هرزنامه‌نویسان نشریه‌های مطبوعاتی مملو از بک لینک‌ها را از طریق سایت‌های رایگان و با کیفیت پایین منتشر می‌کنند، زیرا هیچ دستورالعمل ویرایشی یا هزینه‌ای برای نگرانی وجود ندارد. اگر می‌خواهید دید خوبی در موتورهای جستجو داشته باشید و از بی ارزش شدن بک لینک‌های خود جلوگیری کنید، از انتشار بیانیه‌های مطبوعاتی به این شیوه خودداری کنید. به سایت‌های اعلامیه مطبوعاتی پولی که فقط بیانیه‌های مطبوعاتی با کیفیت بالا منتشر می‌کنند، بچسبید. علاوه بر این، فقط به خاطر به دست آوردن بک لینک، انتشارات مطبوعاتی را منتشر نکنید. زمانی که واقعاً چیزی خبرساز برای اعلام دارید، بیانیه های مطبوعاتی را منتشر کنید.

5. دایرکتوری ها

دایرکتوری های بدون استاندارد (و به ما اعتماد کنید، تعداد زیادی از آنها وجود دارد) هیچ ارزشی ارائه نمی دهند. تنها پیوندهای دایرکتوری ارزشمند از دایرکتوری های تجاری محلی معتبر، مانند Yelp، و دایرکتوری های صنعتی که حجم قابل توجهی از ترافیک دریافت می کنند، می آیند.

6. لینک های انجمن

پیوندهای انجمن به طور کلی به عنوان هرزنامه در نظر گرفته می شوند زیرا اکثر انجمن ها به اندازه کافی تعدیل نمی شوند و توسط هرزنامه ها غلبه می کنند. دریافت لینک های انجمن به طور کلی اتلاف وقت است، مگر اینکه شما واقعاً به یک کاربر فعال انجمن تبدیل شوید که مشارکت های ارزشمندی ارائه می دهد.

7. سایت های نشانه گذاری اجتماعی

بسیاری از سایت‌های نشانه‌گذاری اجتماعی متروکه پر از پیوندهای هرزنامه هستند که هیچ ارزشی ندارند. افزودن لینک‌های خود به سایت‌های نشانک‌گذاری اجتماعی که هیچ ترافیک یا توجهی ندارند، اتلاف وقت مطلق است. جلب توجه رسانه های اجتماعی در سئو اهمیت فزاینده ای پیدا می کند، اما موتورهای جستجو می توانند فعالیت های جعلی رسانه های اجتماعی را از یک مایل دورتر تشخیص دهند.

دیدگاهتان را بنویسید