1. اشکال ارگانیک / انتزاعی
ترکیب اشکال ارگانیک ، مانند خطوط منحنی یا شکل های آمیب مانند ، می تواند راهی آسان برای دستیابی به این تعادل باشد. شکل های انتزاعی نرمی را ترسیم می کنند که از لبه های تیز و سخت استقبال و آرامش بیشتری دارد
360Learning از خطوط موجدار ارگانیک برای از بین بردن پس زمینه بخشهای مختلف در صفحه خود استفاده می کند ، با بهره گیری از کانونی جهت گیری خط ، توجه کاربر را به عناصر اصلی مانند یک دکمه مهم جلب می کند.
آنها همچنین از خطوط نرم استفاده می کنند که باعث ایجاد کشش جهت دار می شود (به زبان ساده: چشم از خط یا جهتی که یک خط را نشان می دهد پیروی می کند) تا تمرکز کاربر را به بخشهای بعدی بکشاند و در محتوا گام خود را بپیماید.
2. تصویری سفارشی
عکس سفارشی عناصر سبک عکاسی را بالا می برند. این شامل تکنیک های مختلفی مانند پوشاندن عکس به شکل های منحصر به فرد ، لایه بندی با عناصر دیگر مانند بافت ، آیکون ، شکل و حتی تصاویر دیگر ، یا اضافه کردن رنگ های مارک به عنوان پوشش یا عناصر شکل دیگر و تکرار این در سایت شما به عنوان کانونی است تصاویر بصری ، تصاویر قهرمان یا هر مکان دیگری که ممکن است از تصاویر پشتیبانی کننده استفاده کنید.
3. نمایش دیداری
اگر وب سایتی در دسترس همه کاربران نباشد ، به درستی وظیفه خود را انجام نمی دهد.
دسترسی فقط محافظت از پشت و پناه خود در برابر پرونده های حقوقی نیست ،
اگر توجه زیادی به قابلیت دسترسی خود ندارید ، از منظر کسب و کار به این معنی است که خود را از بخش گسترده ای از مشتریان می بندید. به عنوان مثال افرادی با اختلال بینایی را در نظر بگیرید. همین افراد هم میتوانند از شما خرید کنند
انطباق اغلب چیزی است که در پشت صحنه اتفاق می افتد و به طور معمول از جلو مشاهده نمی شود ، اما برخی از موارد چک لیست وجود دارد که می توانید از ابتدا جستجو کنید ، اطمینان حاصل کنید که متن شما به اندازه کافی بزرگ است و کنتراست کافی دارد
4. تم های دارک یا تاریک
اگر این کار به درستی انجام شود ، چشم پوشی از نمایشی که ایجاد می کند قابل انکار نیست.
تم تاریک می تواند در تنظیم لحن صفحه خاصی از محصول ارزشمند باشد.حتی اگر یک صفحه با سبک حالت تاریک داشته باشید ، می تواند با جدایی از بقیه سایت خود ، زمینه را برای چیز جدیدی که می خواهید روی پایه قرار دهید تنظیم کنید.
حالت تاریک یا صفحات یا سایت های با مضمون تاریک فوراً ظاهری حرفه ای و فنی را ایجاد می کنند. فقط به صفحه اپل برای آیفون 12 جدید نگاه کنید.
برای نمایش زنده وبسایت اپل برروی این لینک کلیک کنید
در این مثال ، اپل ظاهری خیره کننده و چشمگیر ایجاد می کند که آیفون 12 جدید را بت پرست می کند. استفاده آنها از متن سفید و عناصر روشن در پس زمینه تاریک ، جذابیت ایجاد می کند و محصول را تقریباً مرموز نشان می دهد. گویی احتیاج به اعتیاد به مواد مخدر بیشتر در مورد خطوط جدید آنها است ، درست است ؟!
حالت تاریک مزایای دیگری نیز دارد. حالت تاریک شرایط خواندن را برای شرایط کم نور راحت تر می کند (فکر کنید کاربرانی که دیر وقت بیدار هستند و روغن نیمه شب را می سوزانند) و حتی می تواند در برخی از صفحه های نمایش مانند OLED / AMOLED باعث صرفه جویی در مصرف باتری شود.
5. انیمیشن های کوچک / تعاملات
انیمیشن های کوچک یا تعاملات حرکات کوچکی از عناصر موجود در یک صفحه هستند (مانند جلوه های شناور) که می توانند تعاملی باشند یا با روش های دیگر ایجاد شوند. آنها تجربه کاربر شما را افزایش می دهند و بازدید کنندگان وب سایت را از طریق بازدید کاربر هدایت می کنند و در نهایت اقدام می کنند.
6. قلم های قوی
قلم های پررنگ یا قوی (به خصوص وقتی با محتوای کوتاه و مستقیم جفت شوند) سلسله مراتب را ارتقا می بخشند (بخوانید: ترتیبی که می خواهیم کاربران چیزها را ببینند).
وزن قلم های پررنگ ، به ویژه در سبک های هدر ، حتی چاشنی با چسب ترین افراد را نیز به خود جلب می کند.
قلم های سنگین به طور خودکار مناطق با کنتراست بالا را ایجاد می کنند که در سطح پایه خود ، اگر کمی چشمان خود را جمع کنید ، فقط اشکالی از رنگ تیره هستند. این به شما کمک می کند تا با حداقل تلاش بازدید کاربر خود را برای خواندن یا مشاهده عناصر سایت خود به ترتیب تعیین شده برای آنها هدایت کنید (به طور معمول ابتدا عنوان را انتخاب کنید).
7. رنگهای پررنگ
بسیاری از سایت های تجاری از رنگ آمیزی قوی پرهیز می کنند و عمدتا خنثی و شاید آبی ، سبز یا نارنجی را انتخاب می کنند زیرا این رنگ ها به احساساتی مانند اعتماد ، اطمینان و کیفیت مربوط می شوند.
با این حال ، ایجاد بازیگران رنگی با مارک منحصر به فرد خود می تواند به ایجاد شناخت قوی از برند کمک کند و به شما کمک کند تا از دریای آبی تجاری برجسته شوید.
بازی با رنگ به شما امکان می دهد از مزیت کاوش روانشناسی رنگ و ایجاد پاسخ احساسی مناسب برای مارک و محصول خود استفاده کنید ، مانند اینکه به کاربران بگویید ماجراجو هستید ، یا شدید یا حتی فقط احساس سرما می کنید.
هیچ وب سایتی همیشه سبز نیست
به عنوان یک طراح وب ، من به طور مداوم در حال تحقیق هستم (بخوانید: نگاهی به آنچه اینترنت جمعی انجام می دهد) و خیلی چیزها ثابت نمی مانند. این چیز بدی نیست همه چیز تغییر می کند ، تغییر در طراحی ، تغییر استراتژی وب ، زیرا انسان پیچیده است.
ما با نحوه استفاده سریع از اینترنت ، رشد ، تکامل و تغییر رفتارها و تعاملات خود را تغییر می دهیم و تنها راه برای ادامه این کار این است که مطمئن شوید سایت شما نیز همین کار را انجام می دهد. ساده ترین راه برای جلب مشتری به سمت رقبا ، غفلت از وب سایت خود است.
به یاد داشته باشید ، سایت شما توسعه یافته تیم فروش شما است و شاید یکی از مهمترین قسمت ها (با عرض پوزش از تکرار فروش) زیرا همیشه برای شما مفید است.