آیا می خواهید دید ارگانیک وب سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید؟ یکی از کلیدهای ایجاد یک حضور آنلاین قوی تر، تولید محتوا است. اما ارائه ایدههای خوب برای نوشتن محتوا به طور منظم میتواند مشکل باشد، و اگر میخواهید نتایج را به حداکثر برسانید، نمیتوانید فقط هر چیزی را که به ذهنتان میرسد، بیرون بیاورید. در اینجا 8 نکته برای بهبود دید ارگانیک وب سایت شما در موتورهای جستجو با محتوا آورده شده است.
1. مطالبی را درباره اطلاعات مرتبط بنویسید
محتوایی که کلیدواژههای مهم در صنعت شما را هدف قرار میدهد عملکرد خوبی خواهد داشت، اما ممکن است متوجه شوید که محتوای مربوط به موضوعات غیرمستقیم، ترافیک باکیفیتی به ارمغان میآورد. برای مثال، اگر صاحب یک هتل در کابو سان لوکاس هستید، میتوانید درباره رویدادهایی که در کابو اتفاق میافتد، مقاله بنویسید. افرادی که در جستجوی اطلاعات در مورد رویدادهای Cabo هستند و روی محتوای شما در نتایج جستجو کلیک می کنند، در مورد هتل شما اطلاعات خواهند داشت.
2. به سوالات پاسخ دهید
هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی، دریابید که مردم چه سؤالاتی در مورد صنعت شما می پرسند و سپس مقالاتی بنویسید که به این سؤالات پاسخ دهند.
3. واژه نامه ایجاد کنید
واژه نامه ای که شامل تعاریف اصطلاحات صنعتی است می تواند افزودنی عالی برای وب سایت شما باشد. واژه نامه را در چندین صفحه مختلف وب سایت خود قرار دهید تا هر صفحه شانس بیشتری برای رتبه بندی مناسب در موتورهای جستجو برای عبارات هدف داشته باشد.
4. یک کاغذ سفید بنویسید
اگر در بخش B2B هستید، یک کاغذ سفید می تواند دید موتور جستجوی ارگانیک وب سایت شما را در عین افزایش تبدیل ها افزایش دهد. اوراق سفید همچنین به انتقال تخصص شما و کمک به مشتریان بالقوه در تصمیم گیری برای خرید کمک می کند. در بخش B2C، می توانید یک کتاب الکترونیکی یا گزارش رایگان بنویسید و تأثیر مشابهی خواهد داشت.
5. یک لیست 10 تای برتر بنویسید
یک یا دو لیست 10 تای برتر برای صنعت خود ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک دندانپزشک زیبایی هستید، می توانید لیستی از 10 مورد برتر مانند “10 روش دندانپزشکی زیبایی” بنویسید. یکی دیگر از راه های عالی برای جلب لینک ها و توجه، ایجاد یک لیست 10 نفره از رهبران صنعت خود است. افراد یا شرکت هایی که شما در لیست خود معرفی می کنید احتمالاً به مقاله شما پیوند می زنند و آن را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند.
6. مطالعات موردی را بنویسید
مطالعات موردی که نشان میدهد چگونه مشتریان از استفاده از محصولات یا خدمات شما سود بردهاند، نه تنها دید شما را در موتور جستجو بهبود میبخشد، بلکه ممکن است تبدیلها را نیز افزایش دهد!
7. درباره صنایعی که به آنها خدمت می کنید بنویسید
اکثر صاحبان مشاغل فقط اطلاعات کلی در مورد خدمات خود ارائه می دهند و برای بازارها و صنایع خاصی که خدمات ارائه می دهند محتوایی ایجاد نمی کنند. با این حال، بسیاری از مشتریان بالقوه شما در جستجوی اطلاعات مربوط به صنایع خاص خود هستند، بنابراین بهترین شرط شما این است که برای هر صنعتی که به آن خدمت می کنید محتوا ایجاد کنید. در نتیجه می توانید دید موتورهای جستجو و تبدیل ها را افزایش دهید.
8. راهنماها و دستورالعمل های محصول را ایجاد کنید
اگر محصولاتی را می فروشید، بسیاری از مشتریان بالقوه شما احتمالاً به دنبال دستورالعمل ها و دستورالعمل های برخی از محصولاتی هستند که می فروشید. اگر قوانین کپی رایت اجازه می دهد، یک پایگاه داده از کتابچه راهنمای محصول/دستورالعمل با لینک های دانلود در صفحات محصول خود ایجاد کنید. همچنین می توانید فیلم ها و برگه های دستورالعمل خود را برای محصولاتی که می فروشید ایجاد کنید و سپس آنها را در وب سایت خود به اشتراک بگذارید.