Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

توسعه دهندگان لاراول: چگونه برنامه های واقعا خوب را پیدا کنیم!

لاراول که در سال 2017 منتشر شد، به یکی از بهترین برنامه های PHP منبع باز تبدیل شده است، زیرا می تواند به راحتی API های پیچیده را برای برنامه های وب ساده مدیریت کند، مجموعه ای عالی از کتابخانه ها و چارچوب ها برای کمک به ساخت وب سایت های باورنکردنی در میان بسیاری از ویژگی های دیگر ارائه می شود. داشتن یک تیم لاراول خوب در پروژه خود با دانش کدهای ساختاریافته و زیبا، شما را چندین درجه بالاتر از رقبا خواهد برد.

دلایلی که چرا باید لاراول را به عنوان چارچوب PHP خود انتخاب کنید

PHP تعدادی فریمورک ارائه می دهد که به شما کمک می کند برنامه های کارآمد و شگفت انگیز بسازید. Laravel، Symfony، Zend، Symfony، CakePHP از جمله آنها هستند. لاراول همه کاره است و دارای چندین ویژگی جالب است که روند توسعه را تسریع می کند و وب سایت های عالی با عملکرد و مقیاس پذیری قابل ستایش ایجاد می کند. لاراول دارای یک اکوسیستم شگفت‌انگیز، ابزارها و بسته‌های پیشرفته است که می‌توانید بنا به نیاز خود از آنها استفاده کنید. در اینجا چند ابزار عالی لاراول وجود دارد که بدون آنها نمی توانید انجام دهید:

پاسپورت لاراول – یک سرور بومی برای کمک به ساخت برنامه ها
Laravel Echo – یک کتابخانه JS بسیار مفید
Laravel Scout – به شما کمک می کند مدل هایی را به برنامه های خود اضافه کنید
Laravel Cashier – رابطی برای خدمات صورتحساب

1. تکنیک مجوز لاراول بسیار شدید است

ساختن یک وب سایت با استفاده از لاراول تضمین می کند که هیچ گونه اقدام غیرمجاز انجام نخواهد شد. این ویژگی لاراول تضمین می کند که تنها کسی که دسترسی به آن تضمین شده است، وارد خواهد شد. تکنیک احراز هویت و مجوز تضمین می کند که فردی که ادعای یک هویت خاص را دارد، مطمئناً همان شخص است.
2. لاراول دارای کتابخانه های شی گرا است

کتابخانه های شی گرا و کتابخانه های از پیش نصب شده لاراول به توسعه دهندگان کمک می کند و آنها را قادر می سازد با سرعت بسیار بیشتری نسبت به سایر فریم ورک ها کدنویسی کنند.

3. امنیت بسیار شگفت انگیز است

حفظ حریم خصوصی داده ها چیزی است که هر شرکتی برای برنامه های خود تلاش می کند تا به آن دست یابد. با لاراول، این هدف محقق می شود زیرا هیچ درخواست متقابل سایتی وجود ندارد و این به بهبود امنیت کمک می کند. رمزهای عبور با استفاده از هشتگ های Bcrypt و Argon2 ایمن می شوند و هرگز به صورت متن ساده ذخیره نمی شوند. لاراول همچنین دارای یک سیستم احراز هویت قوی و داخلی است که این کار را برای توسعه دهنده آسان می کند.

4. استفاده از دستورات Artisan

Artisan، رابط خط مشترک لاراول، یکی از ویژگی های بسیار مهم لاراول است زیرا می تواند به خودکارسازی چندین کار کمک کند. این خطوط فرمان را می توان در خود برنامه استفاده کرد و توسعه دهندگان همچنین می توانند دستورات Artisan خود را ایجاد کنند.

5. توسعه آزمایش محور را آسان می کند

نوشتن تست های واحد برای برنامه های PHP آسان است زیرا لاراول از PHPUnit خارج از جعبه پشتیبانی می کند.

6. ادغام آسان

لاراول به راحتی با نرم افزارهای دیگر ادغام می شود، حتی اگر آنها در چارچوب ها یا زبان های دیگر نوشته شده باشند. لاراول دارای پاسپورت است، کتابخانه ای برای احراز هویت کامل OAuth2.

7. شبکه های اجتماعی را با لاراول ادغام کنید

Socialite کتابخانه ای است که به شما کمک می کند تا از روش های موجود برای احراز هویت کاربران رسانه های اجتماعی خود با سایر خدمات به راحتی استفاده کنید. بنابراین کاربران مجبور نیستند چندین نام کاربری را تایپ کنند و حساب های مختلف ایجاد کنند، اما می توانند به راحتی یک سرویس ورود به سیستم را حفظ کنند.

لاراول مطمئناً بدیهی ترین انتخاب در میان بسیاری از شرکت ها، از جمله استارتاپ ها به ویژه در بخش تجارت الکترونیک است، زیرا به دلیل ادغام بدون دردسر درگاه های پرداخت، می باشد. وقتی یک توسعه‌دهنده لاراول را استخدام می‌کنید، شخصی را به دست می‌آورید که هم کدنویس و هم مدیر است، زیرا او می‌تواند با رویکردی کاربردی‌تر، مؤثرتر و پایه‌دارتر از توسعه‌دهندگان دیگر این کار را انجام دهد.
چگونه توسعه دهندگان لاراول واقعا خوب را پیدا می کنید؟

نکات ذکر شده در بالا تنها گوشه ای از مزایای لاراول است. لاراول عملکردهای پیچیده را انتزاع می کند و توابع و روش هایی را برای پیاده سازی آسان ارائه می دهد.

با این حال، هزاران توسعه دهنده لاراول در جامعه توسعه دهندگان وجود دارد.

یک توسعه دهنده لاراول به شما کمک می کند تا وب سایت های پویا و برنامه های وب بسیار واکنش گرا ایجاد کنید. البته باید توسعه دهنده ای را استخدام کنید که به طور خاص در چارچوب لاراول مهارت داشته باشد، اما این همه ماجرا نیست. مهارت های دیگری نیز وجود دارد.

1. مهارت های توسعه وب

توسعه‌دهنده لاراول باید در CSS، HTML، Javascript و دیگر فناوری‌های اساسی وب مهارت داشته باشد. آنها همچنین باید در مدیریت MVC، API، RESTful یا SOAP، OOP و غیره متخصص باشند. همچنین باید در مدیریت فریم ورک هایی مانند Scrum، Waterfall و Agile ماهر باشند. دانش سرورهای ابری و ابزارهای مدیریت سرور نیز مزیت بزرگی است.

2. دانش OOP و MVC

یک توسعه‌دهنده لاراول باید اشیا، ویژگی‌ها، متدها، کلاس‌ها و غیره را درک کند، زیرا تمام تکنیک‌ها شی گرا هستند. از آنجایی که فریم ورک در حالت شی گرا است، داشتن این مهارت بسیار مهم است.

3. مهارت های مدیریت پایگاه داده

برنامه نویس باید در مدیریت پایگاه داده متخصص باشد. این بدان معناست که فرد باید بتواند تمام داده ها را از وب سایت شرکت سازماندهی کند و امکان اشتراک گذاری آسان در سراسر سازمان را فراهم کند. داشتن یک پایگاه داده سازماندهی شده درک عملکرد شرکت شما را به روشی بسیار بهتر آسان تر می کند و بینش هایی را در مورد اینکه چگونه می توان این کار را بهبود بخشید، ارائه می دهد. Oracle 12c، Microsoft SQL، MySQL تنها برخی از سیستم های مدیریت پایگاه داده رایج هستند.

جدا از این، ناگفته نماند که…

توسعه دهنده باید مهارت های ارتباطی عالی، چه کتبی و چه شفاهی داشته باشد، زیرا تنها فردی با این مهارت ها می تواند رویاهای شرکت را ترجمه کند.

توسعه دهنده باید مهارت های رهبری عالی داشته باشد زیرا ممکن است در هر زمانی تیمی از توسعه دهندگان را رهبری کند و آگاهی، چابکی، همدلی، شجاعت، احترام تنها تعدادی از ویژگی های مورد نیاز است.

توسعه دهنده باید تا حد امکان خلاق باشد تا راه حل های خلاقانه ارائه دهد.

باید بتواند در یک تیم کار کند و با گوش دادن و ارائه بینش در صورت امکان، یک بازیکن خوب تیمی باشد.

اکنون، کجا می توان توسعه دهندگان لاراول بسیار خوب را پیدا کرد

سایت های کاریابی آنلاین

سایت‌های شغلی آنلاین مانند Clutch، Upwork، PeopleperHour، GitHub Jobs، Simply Hired، Glassdoor و غیره وجود دارند که می‌توانید در آنها جستجو کنید و توسعه‌دهندگان بسیار ماهر و با استعداد را پیدا کنید. این وب‌سایت‌ها فرآیندهای تحریک خود را دارند، اما شما باید خودتان آن را فعال کنید تا ببینید آیا با نیازهای شما مطابقت دارند یا خیر. اگر بودجه کمی دارید، می توانید به راحتی توسعه دهندگان لاراول را با نرخ های معقول پیدا کنید.
انجمن ها

چندین انجمن وجود دارد که توسعه‌دهندگان در آن معاشرت می‌کنند. می‌توانید در انجمن‌ها شرکت کنید تا توسعه‌دهندگانی را بشناسید که آخرین روندها و تکنیک‌ها را دنبال می‌کنند و میزان دانش آنها را دنبال می‌کنند.

کانال های رسانه های اجتماعی

این یک پلت فرم عالی برای استفاده از توسعه دهندگان احتمالی برای تیم شما است. بسیاری از توسعه‌دهندگان را می‌توان به صورت آنلاین پیدا کرد، اگرچه توسعه‌دهندگان خوب آنقدر شلوغ هستند که نمی‌توانند چت کنند، مگر اینکه در مورد تجارت باشند. با این حال، آنها اغلب پیام‌های رسانه‌های اجتماعی خود را بررسی می‌کنند، و شما حتی می‌توانید نمونه کارهای شغلی آنها (لینکدین) را بررسی کنید، تأییدیه‌های آنها و توصیه‌های مشتریان را بررسی کنید.

چه زمانی لاراول را نسبت به دیگران انتخاب کنیم

نکاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم دلایل واضحی برای انتخاب لاراول هستند. این فریم ورک دارای یک تیم پشتیبانی جامعه فوق‌العاده مفید است، بنابراین اگر توسعه‌دهنده در جایی گیر کرده باشد، غلبه بر این اشکال را آسان‌تر خواهد کرد. از آنجایی که لاراول مبتنی بر معماری MVC است، وضوح و عملکرد برنامه ها را بهبود می بخشد. این چارچوب در واقع بسیار امیدوارکننده است و قطعا به رشد تجارت آنلاین شما کمک می کند.

نتیجه :

نکات ذکر شده در بالا را در نظر بگیرید و می توانید توسعه دهندگان لاراول عالی را به تیم خود اضافه کنید. نمونه کارها آنها را مطالعه کنید، مهارت های آنها را مطالعه کنید و با آنها مصاحبه کنید تا بدانید که آیا آنها برای پروژه شما مناسب هستند یا خیر.

لینک های جالب:

مزایا و معایب زبان برنامه نویسی ++C

مزایا و معایب فریم ورک Zend PHP

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=1958

مطالب آموزشی روزهای گذشته