Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

طراحی اپلیکیشن: چگونه یک طرح عالی ایجاد کنیم

آیا قصد طراحی اپلیکیشن را دارید؟ سپس یکی از عوامل مهم در توسعه اپلیکیشن، طراحی آن است. ظاهر و ذهن (معنا، محتوا) چیزی است که یک برنامه خوب و موفق در مورد آن است. طراحی عالی چیزی است که همه از یک برنامه انتظار دارند و توسعه دهندگان برنامه مشتاق هستند تا با معرفی طرح های عالی برای برنامه های خود مزیت رقابتی به ارمغان بیاورند. زیبایی ظاهری چیزی است که مردم را به هر چیزی جذب می کند. در مورد برنامه ها هم همینطور است. ممکن است یک برنامه فوق العاده و منحصر به فرد داشته باشید. چیزی که هنوز منتشر نشده است. برنامه شما حتی ممکن است محتوای جذابی داشته باشد که خواننده را به یک معتقد و طرفدار سرسخت تبدیل کند. اما، اگر محتوای خوب نداشته باشد، هدر خواهد رفت. در اینجا در این مقاله، ما قصد داریم روند طراحی یک اپلیکیشن عالی را مورد بحث قرار دهیم.

چه طرحی بیشتر برای شما جذاب بوده است

همه کاربران اپلیکیشن هستند و همه اپلیکیشن های مورد علاقه خود را دارند. همچنین ممکن است برنامه مورد علاقه خود را داشته باشید، برنامه ای که از استفاده از آن لذت می برید و چیزی که شاید توسط شما طراحی نشده باشد. برنامه ای که به عنوان مورد علاقه خود برچسب گذاری می کنید احتمالاً واضح، مختصر و دارای طرح رنگ عالی خواهد بود. بنابراین این همان کاری است که باید هنگام طراحی یک برنامه انجام دهید. باید سه عنصر اصلی ذکر شده در بالا را داشته باشد.
در اینجا برخی از کارهایی که با برنامه شما انجام نمی شود آورده شده است

قوانین کاری را که نباید با برنامه خود انجام دهید را به خاطر بسپارید:

آ. بدون رزولوشن پایین لطفا: هیچکس دوست ندارد برنامه ای با وضوح پایین ببیند. هنگامی که یک برنامه طراحی می کنید، مطمئن شوید که یک برنامه با وضوح بالا و متراکم پیکسل است. به طور معمول طراحان برنامه هایی با وضوح پایین ایجاد نمی کنند، اما اگر کسی وجود دارد، زمان تغییر فرا رسیده است.
ب کاربران شما انگشتان کوچکی ندارند، نواحی ضربه خورده را برای انگشتان بزرگسال طراحی کنید: این یک شکایت عادی در میان کاربران برنامه است که نمی‌توانند به نواحی داغ (که اغلب استفاده می‌شوند) ضربه بزنند، زیرا ناحیه «کلیک» خیلی زیاد است. کم اهمیت. این به این دلیل است که توسعه دهندگان برنامه باید تعدادی از قابلیت ها را در فضای کمی قرار دهند و تمایل دارند دکمه ها را بسیار کوچک کنند تا دکمه های بیشتری را فشار دهند. کاربران این موضوع را تایید نمی کنند و اگر شما چنین اپلیکیشنی را طراحی کنید، به عنوان اپلیکیشنی با طراحی عالی در نظر گرفته نمی شود.
ج طراحی که کاربران را در حدس زدن نگه می‌دارد: همه می‌دانند که بارگذاری یک برنامه زمان می‌برد، اما کاربران خود را مجبور نکنید حدس بزنند که واقعاً چقدر زمان می‌برد، زیرا این کار باعث خسته‌کننده شدن همه چیز می‌شود. یک نشانگر پیشرفت قرار دهید تا کاربران بدانند در نهایت چه زمانی بارگذاری می شود.

اکنون در اینجا ایده هایی برای ساخت برنامه های عالی وجود دارد

یک طراحی هدفمند را بگنجانید

قبل از اینکه فرآیند واقعی توسعه یک برنامه را شروع کنید، مطمئن شوید که نیازهای کاربران خود را می شناسید و برنامه را متناسب با جریان کاری آنها طراحی کنید. درست است که فضای صفحه نمایش کمتری دارید و ممکن است نتوانید همه نیازهای کاربران خود را در نظر بگیرید، اما بیشتر آنها را در نظر بگیرید. بازخورد و زمان پاسخ را در نظر بگیرید تا زمانی که کارها انجام شد به آنها هشدار داده شود.

درک کاربران می تواند به سه روش اساسی انجام شود

ایجاد پرسونا به شما کمک می کند تا تعیین کنید کاربر شما در یک برنامه به دنبال چه چیزی است. این به شما کمک می کند تا رفتار آنها را از قبل پیش بینی کنید
هنگام طراحی یک برنامه، سناریوهای کاربر را در این پرسوناها بگنجانید، زیرا به شما کمک می کند رابط کاربری متناسب با نیازهای کاربران خود طراحی کنید.
نقشه‌های تجربه طراحی کنید تا بتوانید راه‌های متفاوتی را تعیین کنید که کاربران شما در اولین باری که از آن استفاده می‌کنند، برنامه شما را درک می‌کنند. این به شما کمک می کند تا احساسات آنها را پیش بینی کنید و حس برنامه را مطابق با آن طراحی کنید.

بر اساس این تاکتیک ها، می توانید اپلیکیشن خود را با موفقیت طراحی کنید.

چگونه در مورد ابداع یک نمونه اولیه بر روی کاغذ

قبل از اینکه به کار واقعی متعهد شوید، چطور می‌خواهید طراحی و تحقیق را همزمان با یکدیگر انجام دهید. از یک مقاله برای ایجاد یک نمونه اولیه از جریان های کاربر بر اساس تحقیقاتی که در مورد علاقه کاربر انجام داده اید استفاده کنید. هنگامی که نمونه اولیه روی کاغذ آماده می شود، به شما کمک می کند جریان بین محتوای ابداع شده در برنامه خود و اقدامات پس از آن را درک کنید. رویکرد نوشتن در واقع کمک زیادی به ایجاد برنامه های بهتر می کند. همچنین به شما کمک می کند تا در مورد تعداد کل صفحات به نتیجه برسید.

دقیقاً یک کپی نیست، اما یک آشنا ایجاد کنید

آشنایی باعث تحقیر می شود، درست است، اما نه همیشه. برای یک کاربر معمولی برنامه، ممکن است با عملکرد برنامه های مختلف آشنا باشد. اگر برنامه ای با الگوهای رابط کاربری رایج طراحی کنید، قطعاً با آنها کلیک می کنید. آنها با این برنامه احساس “در خانه” خواهند کرد. آنها مجبور نیستند وقت خود را تلف کنند و سعی کنند احساسی در مورد برنامه شما داشته باشند. حرکات و انیمیشن ها دو حوزه اصلی هستند که می توانید این کار را انجام دهید.

در حین بازدید از Yelp ، خواهید دید که چرا این برنامه بسیار محبوب است. این برنامه یک طراحی تعاملی بصری تلفن همراه دارد که استفاده از آن برای همه آسان است. می بینید که برنامه هیچ نوع رابط کاربری خاص یا کمیابی ندارد. در واقع، رابط کاربری بسیار رایجی دارد که شاید بزرگترین دلیل موفقیت آن باشد.

بسته شدن

احتمالاً از زمان نوجوانی چندین بار این کلمات را شنیده اید – “تمیز کن”، “بدون درهم ریختگی”. خوب، این بار بحث اتاق شما نیست، بلکه برنامه شماست. در واقع، این اصل اساسی طراحی اپلیکیشن است. حجم کاری که کاربر باید انجام دهد را کاهش دهید و طراحی نامرتبی داشته باشید. برنامه شما موفقیت آمیز خواهد بود.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=2247

مطالب آموزشی روزهای گذشته