Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

چرا باید مقالات وبلاگ را پیوند دهیم و کجا انجام دهیم؟

هر کسب و کاری این واقعیت را درک می کند که باید یک وب سایت داشته باشد و وب سایت باید ترافیک خوبی داشته باشد. اما تعداد کمی از آنها متوجه نمی شوند که محتوای خوب نقش مهمی در جذب مردم و تبدیل مشتری دارد. در زمان های قدیم، صاحبان کسب و کار الکترونیکی وب سایت های خود را با محتوای بد پر می کردند و فکر می کردند استفاده از کلمات کلیدی برای جذب رتبه صفحه گوگل کافی است. متأسفانه برای آنها وقتی گوگل همه چیز را در دست گرفت، محتوای بد از بین رفت و فقط وب سایت هایی با محتوای خوب در رتبه بندی صفحات گوگل قرار گرفتند. سپس عجله برای محتوای خوب شروع شد و مردم شروع به جمع آوری نویسندگان محتوای حرفه ای کردند و وب سایت های خود را با محتوای با کیفیت پر کردند. آنها فکر می کردند که این برای آنها کافی است تا ترافیک بیشتر و مشتریان بیشتری برای آنها به ارمغان بیاورد. اما این طوری نیست. شما باید مقالات وبلاگ خود را پیوند دهید تا افراد بیشتری در مورد وب سایت شما بشنوند.

پس چرا باید وبلاگ خوبی در وب سایت خود داشته باشید

شما می توانید با یک وبلاگ عالی ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید. این باعث بهبود سئو می شود و افرادی که تبدیل به وب سایت شما می شوند وارد وب سایت شما می شوند و در نتیجه فروش شما را افزایش می دهند.

اکنون که شکی در مورد اینکه چرا باید در وب سایت خود وبلاگ داشته باشید، ندارید، باید از چندین مزیت آن نیز آگاه باشید:

جذب ترافیک به وب سایت شما

هدف نهایی از ایجاد یک وب سایت و حفظ یک وبلاگ، داشتن ترافیک است. مطمئناً، افرادی هستند که آدرس وب سایت شما را می شناسند و اگر می خواهند اطلاعاتی در مورد کسب و کار شما بدانند، ممکن است آن را تایپ کرده و وارد کنند. اما در مورد افرادی که از وب سایت شما اطلاعی ندارند چه می شود. چگونه آنها را در این مورد آموزش خواهید داد؟ می توانید بازاریابی ایمیلی را امتحان کنید، اما این کار خسته کننده و گران است! همچنین می توانید با قرار دادن تبلیغات در مکان های استراتژیک در وب سایت دیگران، هزینه ترافیک را پرداخت کنید. اما این نیز گران خواهد بود. بهترین راه برای انجام این کار با هزینه کم این است که یک وبلاگ شخصی خود را حفظ کنید. از طریق وبلاگ نویسی، می توانید نام خوبی برای خود در تمام وب سایت های رسانه های اجتماعی نیز به دست آورید.
وبلاگ ها می توانند ترافیک را به سرنخ تبدیل کنند

اکنون که وبلاگ و ترافیک خوبی دارید، وظیفه بعدی شما تبدیل آن به سرنخ است. هر پست وبلاگی که ارسال می‌کنید و در وب‌سایت خود وارد می‌کنید، فرصتی برای به دست آوردن سرنخ‌های بیشتر است، بنابراین مطمئن شوید که در انتهای مقاله دعوت به اقدام وجود دارد. این تاکتیک دعوت به اقدام آنها را به صفحه فرود می برد که در آنجا می توانند فرمی را پر کنند و اطلاعات یا درخواست خود را در مورد کسب و کار شما ارسال کنند.

داشتن وبلاگ مانند داشتن یک اقتدار است

هنگامی که مقالات منظمی را در مورد موضوعات مختلف منتشر می کنید، مطمئن شوید که اصلی و منحصر به فرد است. سپس شما به عنوان یک مرجع در نظر گرفته می شوید و مشترکین منظمی خواهید داشت که به طور منظم از وب سایت شما بازدید می کنند تا آنچه را که ارسال کرده اید بخوانند. مشتریان احتمالی شما ممکن است سوالات بی پاسخ زیادی داشته باشند و اگر در پست وبلاگ شما به آنها پاسخ داده شود، شما قابل اعتماد در نظر گرفته می شوید.
اطمینان حاصل کنید که محتوای شما در وب سایت های با کیفیت به اشتراک گذاشته شده است

سخت نیست که وب سایت ها را به مقالات خود پیوند دهید. اما هیچ فایده ای ندارد که وب سایت خود را به وب سایت شخص ثالثی که می بینید پیوند دهید. مطمئن شوید که در وب‌سایت‌های معتبر و وب‌سایت‌هایی که در رتبه‌بندی صفحه Google .

«پایه خوانندگان» را افزایش دهید لینکدین ، فیس بوک و گوگل پلاس . هنگامی که مقاله ای را در وبلاگ خود آماده کردید، روش های ارسال آن در رسانه های اجتماعی بسته به پلتفرمی که آن را انجام می دهید متفاوت خواهد بود. این روش برای دسکتاپ و موبایل متفاوت است. اگر این کار را از طریق یک برنامه فیس بوک انجام می دهید، می توانید مستقیماً از خود برنامه به پست خود پیوند دهید. یک دکمه اشتراک گذاری وجود دارد که از طریق آن می توانید روی گزینه “کپی پیوند” ضربه بزنید. این به شما کمک می کند به پست پیوند دهید و در کلیپ بورد نمایش داده شود. یا می توانید نسخه دسکتاپ فیس بوک خود را فراخوانی کنید و سپس آن را به روش قدیمی به اشتراک بگذارید.

Quora همچنین منبع خوبی برای بازاریابی مقالات وبلاگ است. گفته می شود که Quora به تنهایی بیش از 1.5 میلیون بازدید کننده در ماه دارد. می توانید در Quora ثبت نام کنید و آن را با کانال های رسانه های اجتماعی خود وصل کنید. به غیر از ارسال محتوا و یافتن افرادی برای ارتباط با آنها، می توانید موضوعات مورد علاقه خود را نیز از طریق Quora دنبال کنید. هنگامی که به طور مداوم محتوای با کیفیت را ارسال می کنید، دنبال کنندگان و مشترکین خواهید داشت.

وقتی مقاله‌هایی را در سایت‌های با اعتبار کمتر پست می‌کنید، ممکن است نتوانید کسب‌وکاری از آن‌ها ایجاد کنید. درست است، آنها ممکن است به شما ترافیک بدهند، سرنخ های واجد شرایط بخرند – بسیار بسیار نادر.

بهبود SEO شما

هر وب سایتی به دنبال بهبود سئوی خود است، بنابراین مطمئن شوید که:

از تکرار مطالب خودداری کنید

وبلاگ هایی با ایده های اصلی و شایسته همیشه مورد قدردانی قرار می گیرند، در حالی که از وبلاگ هایی با محتوای تکراری یا کپی شده همیشه اجتناب می شود.

یک استراتژی محتوای قوی داشته باشید

تصمیم بگیرید که چه زمانی می خواهید محتوا را در وب سایت خود ارسال کنید و مطمئن شوید که کیفیت همیشه قوی باقی می ماند

ارسال تصاویر با کیفیت

تصاویر با کیفیت بالا باعث افزایش ترافیک وب سایت و بهبود سئو می شوند

فراموش نکنید که یک لینک به صفحه محصولات خود داشته باشید

هدف اصلی هر وب سایت و وبلاگ اطلاع رسانی و آموزش مردم در مورد محصولاتی است که می فروشید، بنابراین هرگز فراموش نکنید که هنگام ارسال مقاله به صفحه محصولات خود پیوند دهید؟ در وهله اول هدف از داشتن وبلاگ را خنثی می کند.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=2210

مطالب آموزشی روزهای گذشته