Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

چگونه با فیلم ها لینک بسازیم

فرض کنید یک ویدیوی شگفت انگیز برای تبلیغ وب سایت خود ایجاد کرده اید. احتمالاً دارید فکر می کنید “حالا چی؟” مهم نیست که ویدیوی شما چقدر نفس گیر است، اگر تنها کاری که انجام می دهید این باشد که آن را در یوتیوب آپلود کنید و منتظر باشید تا اتفاقی بیفتد، به شما در ساختن برند، تولید سرنخ و افزایش دید موتور جستجوی شرکتتان کمکی نمی کند. برای اطمینان از اینکه توسط افراد مناسب دیده و شنیده می شود، بازاریابی موثر ویدیوهایی که منتشر می کنید ضروری است.

چرا ویدیو؟

انتشار ویدئوها برای سئوی سایت شما عالی است زیرا کیفیت صفحه، ارتباط و نمونه های کلمات کلیدی را افزایش می دهد. همچنین ویدیوها مدت زمانی را که کاربران در سایت شما می گذرانند افزایش می دهد که این یکی دیگر از شاخص های کیفیت صفحه در چشم موتورهای جستجو است. همچنین اگر سایت شما حاوی ویدیو باشد، احتمال لینک دادن به سایت شما بیشتر است. علاوه بر این، تصاویر کوچک ویدیو به سایت شما کمک می کند تا در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) برجسته شود و نرخ کلیک را بهبود بخشد.
مطمئن شوید که محتوای اطراف با جستارهایی که شما هدف قرار می دهید مرتبط است

اگر بخواهید برای پرس و جوهای مرتبط رتبه بندی کنید، صرف قرار دادن یک ویدیو در یک پست وبلاگ کافی نیست. گوگل و سایر موتورهای جستجو نمی توانند کدهای جاسازی شده را رمزگشایی کنند، بنابراین ویدیوهای خود را با متن و تصاویری که برای جستارهای مورد نظر شما بهینه شده اند، احاطه کنید. می توانید ویدیو را به صورت کتبی خلاصه کنید یا در مورد نحوه تولید ویدیو صحبت کنید. همچنین می‌توانید به ویدیوهای مرتبط دیگر پیوند دهید و پست خود را به منبعی غنی و قابل پیوند تبدیل کنید که مردم به مرور زمان به آن ارجاع خواهند داد. همچنین ایده خوبی است که همراه با هر ویدیویی که پست می‌کنید، متن کاملی را اضافه کنید تا بتوانید محتوای بیشتری به صفحه اضافه کنید و به کاربرانی که به هر دلیلی نمی‌توانند ویدیوهای شما را تماشا کنند، کمک کنید.

سئوی درون صفحه را فراموش نکنید

عنوان ویدیوهای شما باید جذاب باشد، بنابراین مردم بیشتر آنها را تماشا کرده و به آنها پیوند می دهند. همچنین باید مطمئن شوید که عناوین و نام فایل‌های ویدیوهایتان حاوی کلمات کلیدی هدف باشد، تا زمانی که کیفیت عنوان‌ها را به خطر نیندازند. اگر از یک سرویس میزبانی ویدیو مانند YouTube استفاده می کنید، برچسب های غنی از کلمات کلیدی را نیز به ویدیوی خود اضافه کنید. یوتیوب حتی ابزار تحقیق کلمات کلیدی خود را دارد که می توانید از آن برای تعیین کلمات کلیدی مرتبط که علاقه مندان به ویدیو جستجو می کنند استفاده کنید.

یک نقشه سایت ویدیویی ایجاد کنید

یک نقشه سایت ویدیویی ایجاد کنید تا مطمئن شوید که موتورهای جستجو می توانند تمام ویدیوهای شما را بخزند و فهرست کنند. نقشه‌های سایت ویدیویی مشابه نقشه‌های سایت معمولی هستند، زیرا به URL هر ویدیو اشاره می‌کنند و ویژگی‌های اضافی هر ویدیو مانند مدت زمان آن را فهرست می‌کنند.
نقشه‌های سایت ویدیویی همچنین افزودن تصاویر کوچک ویدیوهای شما به SERP را برای Google آسان‌تر می‌کنند. می توانید به راهنمای نقشه سایت گوگل ویدیو مراجعه کنید یا از افزونه وردپرس برای ساده سازی فرآیند ایجاد نقشه سایت ویدیویی استفاده کنید.

اشتراک گذاری ویدیوهای خود را آسان کنید

آیکون های رسانه های اجتماعی را به پست های ویدیویی خود اضافه کنید تا اشتراک گذاری آنها آسان تر باشد. اگر از وردپرس استفاده می کنید، افزونه هایی مانند Shareaholic و Digg Digg به شدت توصیه می شود. اگر نیازی به اضافه کردن دکمه برای بسیاری از شبکه‌های اجتماعی مختلف احساس نمی‌کنید، فقط می‌توانید کدهایی را از هر شبکه اجتماعی که می‌خواهید اضافه کنید، بگیرید.

شروع یک سریال

اگر ویدیویی ایجاد می‌کنید که مورد استقبال ویژه‌ای قرار گرفته است، یک سری ویدیوهای مرتبط را توسعه دهید. مجموعه‌های ویدیویی افراد را تشویق می‌کند که به سایت شما بازگردند و به کاوش در محتوای شما ادامه دهند.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=1793

مطالب آموزشی روزهای گذشته