Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

چگونه ترافیک وبلاگ تجاری خود را افزایش دهیم

ساختن یک وبلاگ تجاری ساده است، اما ساختن یک وبلاگ تجاری موفق که یک جریان ثابت از سرنخ ها را برای شما به ارمغان می آورد، داستان دیگری است. چه صاحب کسب‌وکار کوچکی باشید که وبلاگ شرکت خود را اداره می‌کند یا یک کارمند داخلی که به مدیریت وبلاگ کارفرمای شما کمک می‌کند، این نکات ممکن است به شما کمک کند تا وبلاگ کسب‌وکار شما را از ناشناخته به معروف اینترنتی تبدیل کنید.
در جوامعی که مخاطبان هدف شما در آن حضور دارند شرکت کنید

شبکه‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی، انجمن‌ها و وبلاگ‌ها را کاوش کنید تا مشخص کنید مخاطبان هدف شما کجا جمع می‌شوند. در همه آن سایت ها حساب ایجاد کنید و شروع به شرکت کنید. برای مدتی عضو خوبی در جامعه باشید بدون اینکه سعی کنید اجناس خود را از بین ببرید. در نهایت، به دلیل کمک های ارزشمند شما به جامعه، مردم مشتاق بازدید از سایت شما و کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما خواهند بود.

محتوای وبلاگ خود را برای سئو مناسب کنید

هر روز بیش از سه میلیارد جستجو در گوگل انجام می شود، بنابراین احمقانه است که با بهینه سازی پست های وبلاگ خود برای موتورهای جستجو، ذره ای از این ترافیک به سایت شما وارد نشود. بر خلاف تصور عمومی، سئو بر کیفیت یا خلاقیت محتوای شما تأثیری ندارد. وقتی به درستی انجام شود، سئو عملاً قابل توجه نیست. با تاکتیک‌های ساده سئو داخلی و تکنیک‌های لینک‌سازی، می‌توانید سطح ترافیک را افزایش دهید

و محتوای خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید.

مخاطبانی را هدف قرار دهید که احتمال بیشتری برای اشتراک گذاری محتوای شما دارند

افرادی که در رسانه‌های اجتماعی بسیار فعال هستند و/یا وبلاگ‌های مخصوص به خود را دارند، عموماً تمایل بیشتری به اشتراک‌گذاری محتوا دارند، بنابراین محتوایی ایجاد کنید که مشتاق انتشار آن باشند. با هدف قرار دادن گروه‌هایی از افرادی که احتمالاً محتوای شما را به اشتراک می‌گذارند، می‌توانید مخاطبان و دسترسی خود را افزایش دهید.

برای شبکه های اجتماعی اصلی ثبت نام کنید

اگر قبلاً عضو شبکه‌های اجتماعی اصلی مانند توییتر، فیس‌بوک، لینکدین و +Google نیستید، همین حالا ثبت‌نام کنید. نمایه های خود را به طور کامل پر کنید، افرادی که در صنعت شما هستند را دنبال کنید، محتوای خود را به طور منظم به اشتراک بگذارید، و سوالات قابل تاملی بپرسید که فالوورهای شما را درگیر کند. اگر به طور مداوم محتوای مرتبط و با کیفیت بالا را به اشتراک بگذارید و با مردم به شیوه ای مثبت تعامل داشته باشید، اعتماد و اعتبار ایجاد خواهید کرد.

به پست های خود و دیگران پیوند دهید

با پیوند دادن به پست‌های قدیمی‌تر در وبلاگ خود، به هدیه دادن ترافیک به آنها در پست‌های جدیدتر ادامه دهید. علاوه بر این، برای جلب توجه آنها و ایجاد ارتباط با آنها، به محتوای سایر وبلاگ نویسان در پست های وبلاگ خود پیوند دهید. حتی اگر آنچه را که می بینند دوست داشته باشند، ممکن است در آینده به محتوای شما لینک دهند.

مقالات مهمان بنویسید

برای سایت های دیگر با لینک هایی به سایت خود مقاله بنویسید تا بتوانید برند و شهرت خود را در صنعت خود بسازید. همچنین می توانید برای جذب ترافیک بیشتر و ایجاد روابط با سایر سازندگان محتوا، مشارکت مهمان در سایت خود را بپذیرید.

در سایت های پرسش و پاسخ شرکت کنید

شرکت در سایت های پرسش و پاسخ مانند Quora و Yahoo! با پاسخ دادن به سوالات مرتبط با صنعت شما پاسخ دهید. لینک بازگشت به سایت خود را در پاسخ های خود قرار دهید. تا زمانی که پاسخ‌های مفید و عمیق به سؤالات افراد ارائه دهید و پیوند مرتبطی ارائه دهید، احتمالاً هیچ‌کس شما را به ارسال هرزنامه یا حذف لینک متهم نخواهد کرد.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=1818

مطالب آموزشی روزهای گذشته