Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

چگونه ویدئوهای آنلاین می توانند به بهبود دید یک شرکت فناوری اطلاعات کمک کنند

شخصی گفت ویدیوهای آنلاین بیش از هر چیز دیگری مسافت پیموده شده را برای شما به ارمغان می آورد. وقتی به این بیانیه عمیق نگاه می کنید، کاملاً درست است. زیرا، ویدیوها می توانند نقش مهمی در ایجاد دید برای شرکت فناوری اطلاعات شما داشته باشند. ویدئوها می توانند سرنخ بیشتر، ترافیک بیشتر و در نهایت تبدیل و فروش بیشتر ایجاد کنند. با توجه به این روند، ورودی ویدئو از شرکت ها واقعا بالا بوده است. اگر اکنون بیش از 60٪ باشد، انتظار می رود در چند سال آینده به بیش از 80٪ برسد، بنابراین آماده کردن آن ویدیوها واقعاً بسیار مهم است.

دید چیست؟

دید شرایطی است که در آن افراد دیگر می توانند شرکت شما و محصولات و خدماتی که می فروشید را ببینند و بشنوند، صرف نظر از اینکه در کجا واقع شده اند. بسته به نحوه بازاریابی و کانالی که برای بازاریابی استفاده می کنید، نتایج حاصل می شود. هرچه دید بیشتر باشد، شانس افراد برای دیدن و شنیدن درباره شرکت شما بیشتر است. داشتن یک برند آنلاین قوی بهترین راه برای تبدیل به فروش است. دید آنلاین را می توان از طریق روش های مختلف به دست آورد – محتوای خوب، کمپین های تبلیغاتی، استراتژی های بازاریابی، کارگردانان آنلاین و ویدیوهای آنلاین. همه این عوامل با هم بازی می کنند تا شرکت شما را برای بازدیدکنندگان “قابل یافتن” کند.

در زیر نکاتی در مورد اینکه چگونه ویدیوهای آنلاین می توانند دید شرکت شما را بهبود بخشند، ذکر شده است.

بهترین استفاده را از YouTube داشته باشید

یوتیوب “کاربردی ترین” کانال ویدیویی است که نتایج واقعی را برای شما به ارمغان می آورد. این چیزی است که شما را از رقبای خود جلوتر می‌اندازد و مطمئناً اگر کانال YouTube خود را با محتوای مرتبط به‌روز کنید، نمی‌توانند شما را شکست دهند. اگر مردم می توانند برای یادگیری نحوه بستن کراوات یا درست کردن پنکیک به YouTube مراجعه کنند، قطعاً می توانید از YouTube برای تبلیغ کسب و کار خود به طور منظم استفاده کنید. به منظور بهترین استفاده از یوتیوب، قوانینی وجود دارد که باید رعایت شوند، اما این موضوع کاملاً دیگری است و اگر وارد آن شویم ممکن است از موضوع منحرف شویم، بنابراین آنچه شما واقعاً باید روی آن تمرکز کنید ایجاد و بهینه سازی YouTube است. کانال و توضیحات ویدیو را با کلمات کلیدی مرتبط القا کنید.

ایجاد لینک از ویدیوهای یوتیوب

هنگامی که ویدیوهای آنلاین را در کانال YouTube تبلیغ می کنید، یکی دیگر از مزیت های اضافه شده به اشتراک گذاری پیوندهای وب سایت های خود را دارید. این روشی است که بیشتر مردم بازدیدکنندگان خود را دریافت می کنند. آنها را به وب سایت خود متصل کنید و فرآیند تبدیل را شروع کنید. پس از ایجاد پیوندها، می توانید ویدیو و محتوا را در کانال های رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کنید. این امر دید شما را چندین برابر بیشتر می کند.
شهرت برند

برای افزایش دید آنلاین، باید شهرت برند خود را نیز ایجاد کنید. وقتی مردم لوگو یا محصول شما را می بینند، باید فورا آن را به شرکتی که به آن اعتماد دارند مرتبط کنند، زیرا این امر قطعا به دیده شدن برند شما کمک می کند. بنابراین همه ویدیوهایی که منتشر می کنید باید همان لوگوی فعلی را داشته باشند زیرا لوگو چیزی است که آنها شروع به ارتباط کسب و کار شما با آن می کنند.

سئوی سایت خود را بهبود بخشید

راه دیگر برای بهبود دید آنلاین این است که به طور جدی روی سئو سایت خود کار کنید. اگر با بهبود سئو آشنایی ندارید، از یک متخصص سئو استفاده کنید زیرا این کار باید به صورت حرفه ای انجام شود.

مطابق با تلاش های برندسازی شما

در حین صحبت در مورد ویدیوها، همچنین لازم به ذکر است که هنگام کار مجدد بر روی تلاش های برندسازی خود، باید در تمام کانال های آنلاینی که استفاده می کنید در مورد آن ثابت باشید. برندسازی مداوم به شناخت برند شما در میان بسیاری دیگر کمک می کند و تقویت می کند. این به این دلیل است که یک شرکت ممکن است از کانال های دیگری برای ارتباط با مشتریان خود، شبکه سازی، به اشتراک گذاری اسناد و غیره استفاده کند. سازگاری باعث دیده شدن آنلاین می شود.

محتوای ویدیو باید درست باشد.

فرض کنید شرکت خود را از طریق این ویدیوها تبلیغ می کنید، ضروری است که این اطلاعات جدید را به شیوه ای جالب و جذاب ارسال کنید. آنها باید سرگرم کننده، تعاملی و البته چیزی باشند که بازدیدکنندگان شما می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. در چند تصویر اول باید جنبه جلب توجه وجود داشته باشد زیرا مردم پس از 8 ثانیه پخش ویدیو تمایل خود را از دست می دهند.

دید برای مشتریان بالقوه

اگر به دنبال شراکت از شرکت‌های خارج از کشور هستید، تیم کشور دیگر باید چندین بار به شرکت مراجعه کند، با افراد کلیدی ملاقات کند، جنبه‌های قانونی را در نظر بگیرد، جوانب مثبت و منفی را قبل از تصمیم‌گیری در مورد مشارکت رسمی بسنجید. ممکن است لازم باشد از شرکت خود و فعالیت‌های مرتبط با آن ویدیویی تهیه کنید، تا بتوانند بدون اینکه مدام به آن بیایند، نظر بدهند. این باعث صرفه جویی در وقت و کرایه هواپیما می شود. با ویدیوهای آنلاین، می‌توانید با تیم خارج از کشور، پیشرفت پروژه را به‌روزرسانی کنید و ورودی‌های آن‌ها را بدون تأخیر جمع‌آوری کنید. البته به شرطی که اتصال اینترنتی خوبی داشته باشید.

نتیجه

مشاغل در هر شکل و اندازه می توانند از ویدیوها برای ارتقای دید استفاده کنند. YouTube، Metacafe، Vimeo از محبوب‌ترین کانال‌هایی هستند که توسط آن‌ها برای افزایش ترافیک استفاده می‌شوند. از آنجایی که این کانال ها محبوب هستند، شکی نیست که دید آنلاین شما چندین درجه بالاتر می رود. بنابراین، ویدیوها نه تنها می توانند دسترسی را افزایش دهند، بلکه می توانند اعتبار برند شما را نیز ایجاد کنند.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=2228

مطالب آموزشی روزهای گذشته