Donyar Web
صفحه اصلی / وبلاگ /

چگونه یک شرکت سئو بد را بشناسیم

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، یکی از موثرترین روش ها برای جذب ترافیک هدفمند به وب سایت شما و ایجاد سرنخ های بیشتر به صورت آنلاین است. در حالی که سئوی DIY یک امکان است، اکثر صاحبان مشاغل زمان لازم برای یادگیری پیچیدگی های سئو و اعمال آن در وب سایت های خود را ندارند، بنابراین کارشناسان را برای انجام کار استخدام می کنند.

اما با رشد سئو، تعداد شرکت‌های سئو بدی که وانمود می‌کنند می‌دانند چه می‌کنند و صاحبان مشاغل ناآگاه از هزاران دلار کلاهبرداری می‌کنند نیز افزایش یافته است. در اینجا نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد یک شرکت SEO باید شما را به سمت تپه ها بفرستد.

رتبه 1 را تضمین می کند

در حالی که یک شرکت SEO *ممکن است* بتواند رتبه 1 را برای کلمه کلیدی مورد نظر شما کسب کند، هیچ راهی وجود ندارد که بتواند آن را تضمین کند. شرکت های سئو می توانند بر رتبه بندی سئو تأثیر بگذارند، اما نمی توانند آنها را کنترل کنند. این در نهایت به خود موتورهای جستجو بستگی دارد.

قول می دهد نظرات زیادی در وبلاگ های مختلف ارسال کند

اظهار نظر وبلاگ، زمانی که به درستی انجام شود، می تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد و به شما کمک کند تا به سایت خود پیوند ایجاد کنید. کلمه کلیدی در اینجا “به درستی” است. برخی از شرکت‌های سئو به شما می‌گویند که قصد دارند دسته‌ای از نظرات را در وبلاگ‌ها ارسال کنند تا ترافیک بیشتری را به سایت شما برسانند، اما منظور واقعی آنها این است که وبلاگ‌ها را اسپم می‌کنند. و هرزنامه نظرات ترافیک را به وب سایت شما هدایت نمی کند – در پوشه های هرزنامه گیر می کند و احتمالاً شما را در ترشی قرار می دهد.

شما را از یک حساب جیمیل ناشناس می نویسد

اگر شخصی از یک شرکت سئو از یک حساب جیمیل ناشناس به شما ایمیل می‌زند و به شما می‌گوید که چقدر می‌تواند رتبه‌بندی موتور جستجوی وب‌سایت شما را بهبود بخشد، مراقب باشید. این یا به این معنی است که آنها وب سایت ندارند یا نمی خواهند شما وب سایت آنها را ببینید به دلیلی که مطمئناً نمی تواند خوب باشد.

از اصطلاحات بسیار زیاد استفاده می کند

وقتی با شرکت SEO صحبت می کنید، متوجه می شوید که آنها چه می گویند یا چیزی جز اصطلاحات تخصصی نمی شنوید؟ سئو پیچیده است، اما علم موشک نیست. با کمی فکر و تلاش، یک متخصص سئو باید بتواند مفاهیم سئو را به زبان ساده برای شما توضیح دهد تا بتوانید آنها را درک کنید. هر شرکت معتبر سئو از شما می خواهد که دقیقاً بفهمید که با وب سایت شما چه می کند.

هیچ مرجعی ندارد

از شرکت های سئو که نمی توانند هیچ مرجعی را در اختیار شما قرار دهند، خودداری کنید. صحبت با مشتریان قبلی ضروری است تا مشخص شود آیا یک شرکت سئوی خاص برای نیازهای شما مناسب است یا خیر.

فقط سئو در سایت انجام می شود

بهینه سازی در سایت یکی از جنبه های مهم سئو است، اما به تنهایی به وب سایت شما کمک نمی کند تا رتبه خوبی کسب کند. سئوی خارج از سایت، که به لینک سازی اشاره دارد، برای یک کمپین سئو موفق ضروری است. بنابراین، اگر یک شرکت سئو به شما گفت که لینک‌سازی غیراخلاقی است و آنها فقط بهینه‌سازی را در سایت انجام می‌دهند، چمدان‌های خود را ببندید و به جای دیگری نگاه کنید.

ادعا می کند که سایت شما را به هزاران فهرست راهنما ارسال می کنند

ارسال دایرکتوری هنوز یک استراتژی موثر برای ایجاد لینک است، اما تنها در صورتی که سایت خود را به فهرست‌های باکیفیت ارسال کنید که حاوی هرزنامه نیستند و توسط انسان‌ها ویرایش می‌شوند. همه چیز به کیفیت بستگی دارد، نه کمیت.

به یاد داشته باشید که قبل از خرید، تحقیقات زیادی در مورد صنعت سئو انجام دهید، تا دقیقا بدانید که در حال ورود به آن هستید. اگر تا زمانی که به دنبال ارائه‌دهنده خدمات هستید، اصول سئو را درک کرده باشید، به احتمال بسیار کمتری در دام حقه‌های یک شرکت بی‌وجدان خواهید بود و احتمال بیشتری وجود دارد که شرکتی بیابید که مهارت‌ها، صداقت و دانش لازم را برای کمک به شما داشته باشد. شما به رتبه های برتر وب سایت دست پیدا می کنید.

لینک کوتاه :
https://donyarweb.ir/?p=1864

مطالب آموزشی روزهای گذشته