صفحه اصلی / وبلاگ /
Multi style

Multi style

درک نکردن چشم انداز رسانه های اجتماعی

انتشار 9 ماه گذشته

ساعت 19:08

8 تکنیک سئو کلاه سیاه که می تواند وب سایت شما را نابود کند

بسیاری از وب مسترها و سئوکاران بی وجدان وجود دارند که سعی می کنند موتورهای جستجو را فریب دهند تا به رتبه های بالاتری دست یابند. تاکتیک‌های سئوی مشکوک آنها، که به عنوان تکنیک‌های سئو کلاه سیاه شناخته می‌شوند، اغلب در کوتاه‌مدت مؤثر هستند، اما در نهایت وب‌سایت‌ها را جریمه یا ممنوع می‌کنند. در زیر 8 تکنیک رایج سئو کلاه سیاه وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید.

1. کلید واژه پر کردن

پر کردن کلمات کلیدی یکی از رایج ترین اشکال اسپم موتورهای جستجو است. این شامل قرار دادن کلمات جستجوی هدفمند در محتوای وب سایت شما چندین بار است. تکرار بیش از حد کلمات کلیدی نه تنها مورد توجه موتورهای جستجو قرار می گیرد، بلکه باعث می شود محتوای شما به طرز وحشتناکی خوانده شود. موفقیت سئوی شما در نهایت به توانایی شما در ارائه مداوم محتوای جذاب به مردم بستگی دارد و محتوای پر از کلمات کلیدی چیزی جز این است.

2. پنهان کاری

Cloaking تکنیکی است که شامل طراحی وب سایت شما به گونه ای است که موتورهای جستجو یک چیز را ببینند و بازدیدکنندگان چیز دیگری را ببینند. Cloaking را می توان با برنامه نویسی یا تغییر مسیر انجام داد. اگر یکی از رقبای شما متوجه شود که شما در حال پنهان کاری هستید، می توانید مطمئن باشید که سایت شما ممنوع خواهد شد.

3. صفحات درگاه

صفحات درگاهی صفحات وب هستند که برای ارسال هرزنامه به فهرست موتورهای جستجو ایجاد می شوند. صفحات Doorway برای رتبه بندی بالا برای عبارات کلیدی خاص بهینه شده اند. همانطور که از نام آن پیداست، یک صفحه درگاه به عنوان دریچه ای برای وب سایت اصلی شما عمل می کند. صفحات درگاهی معمولاً در محتوا کم هستند و ارزش کمی برای بازدیدکنندگان فراهم می کنند.

4. متن پنهان

متن پنهان متنی است که همرنگ پس زمینه باشد. امروزه موتورهای جستجو می توانند به راحتی آن را تشخیص دهند که متنی با پس زمینه یک وب سایت همرنگ باشد. برخی از وب مسترها سعی می کنند با ایجاد یک فایل تصویری همرنگ با متن و تنظیم آن به عنوان پس زمینه، از آن دوری کنند. با این حال، اگر رقیب متوجه شود که شما از متن مخفی استفاده می کنید و شما را گزارش دهد، وب سایت شما به سرعت ممنوع می شود.

5. خرید لینک

عمل خرید و فروش لینک برخلاف دستورالعمل های موتورهای جستجوی اصلی است، اما بسیاری از سئوکاران هنوز این کار را انجام می دهند. خرید لینک به عنوان یک راه سریع برای دستیابی به رتبه های بالاتر در موتورهای جستجو تلقی می شود زیرا هر چه سایت شما بک لینک بیشتری داشته باشد، رتبه بالاتری خواهد داشت. با این حال، این عمل توسط موتورهای جستجو مورد مخالفت قرار می گیرد، زیرا بسیاری از وب مسترها از آن برای دستکاری در رتبه بندی سایت های خود استفاده می کنند.

6. انباشتن عنوان

انباشتن عنوان، یا تمرین اضافه کردن چندین تگ عنوان به یک صفحه وب، می تواند به طور موقت ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد، اما اگر موتورهای جستجو متوجه آن شوند، جریمه یا ممنوع می شوید.

7. بهم پیوستن

اینترلینکینگ به ایجاد چندین وب سایت و سپس پیوند دادن آنها به یکدیگر به منظور ایجاد محبوبیت لینک آنها اشاره دارد. شناسایی پیوندهای درونی دشوار است، اما کاربران ممکن است متوجه شوند که چندین وب سایت مرتبط به هم رتبه های برتر را برای عبارات جستجوی هدف به دست آورند.

8. نخ ریسی مقاله

چرخش مقاله، تمرین استفاده از یک برنامه برای بازنویسی محتوای شما و ایجاد نسخه های متعدد از آن است. هر بار که مقاله‌ای را می‌چرخانید، تقریباً 90 درصد آن ثابت می‌ماند. بسیاری از وب مسترها محتوا را چرخانده و سپس آن را در فهرست های مقاله توزیع می کنند. این تاکتیک قبلاً روشی مؤثر برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو و افزایش ترافیک بود، اما اکثر سایت هایی که به این روش لینک می سازند، از زمان اجرای آپدیت گوگل پاندا جریمه شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید