محتوا ممکن است در فضای آنلاین پادشاه باشد، اما حتی پادشاه بدون یک تیتر قدرتمند ناتوان است. به هر حال، اگر تیترهای شما کلیک جذب نکنند، محتوا خوانده نمی شود. و اگر محتوا خوانده نشود، وب سایت شما منجر و فروش نخواهد شد.
افراد زیادی ممکن است عناوین شما را در شبکه های اجتماعی یا در نتایج جستجو ببینند، اما اگر کلیک نکنند فرقی نمی کند. در اینجا 7 نکته برای نوشتن تیترهای مقاومت ناپذیر که توجه افراد را به خود جلب می کند، آورده شده است.
1. به راهرو مجله در فروشگاه مواد غذایی بروید
به مقدار زیادی الهام از سرفصل نیاز دارید؟ سپس به دنبال راهرو مجله در فروشگاه مواد غذایی محلی خود نباشید. اگر تا به حال در یک فروشگاه مواد غذایی در صف منتظر مانده اید، احتمالاً می دانید که خرید یکی از مجلات روی قفسه کنار شما چقدر می تواند وسوسه انگیز باشد. از مجذوب کردن شما برای خواندن آخرین سفرهای جنیفر آنیستون یا نحوه دستیابی به شکم شش تکه ای که همیشه آرزویش را داشتید، مقاومت در برابر تیترهای مجلات سخت است. مجلات زنانه، مجلات مردانه و به طور خاص روزنامه ها منبع بزرگی برای الهام گرفتن از تیترها هستند.
2. از سرفصل های شماره گذاری شده استفاده کنید
پست های لیست، مانند این، رایج هستند زیرا کار می کنند. افرادی که محتوای قابل هضم آنلاین و پست های فهرست را دوست دارند به راحتی قابل بلعیدن هستند. سرفصلهای «7 راه برای…» و «5 دلیل برای اینکه…» بیش از حد مورد استفاده قرار میگیرند و مورد سوء استفاده قرار میگیرند، بنابراین هر چند وقت یکبار آنها را امتحان کنید. دوستان اجازه ندهید دوستان از عناوین شماره دار سوء استفاده کنند.
3. فایده را برجسته کنید
اگر سرفصل مزیت خواندن آن محتوا را برجسته کند، مردم وسوسه می شوند که روی یک مقاله کلیک کنند. به “چه چیزی در آن برای من است؟” پاسخ دهید. سوال در یک عنوان، بنابراین مردم دقیقاً بدانند که از خواندن مقاله شما چه چیزی به دست خواهند آورد. در اینجا یک مثال آورده شده است: “دریابید که چگونه چربی مزاحم شکم را یک بار برای همیشه از بین ببرید”
4. یک سوال تحریک آمیز بپرسید
با پرسیدن سوالات تحریک آمیز در سرفصل های خود کنجکاوی ایجاد کنید. به عنوان مثال، یک عنوان خوب مبتنی بر سوال این است: “آیا این اشتباهات رایج را در تجارت خود مرتکب می شوید؟”
5. واضح و مختصر باشید
سرفصلهای هوشمندانه و عجیب ممکن است جالب باشد، اما سعی کنید خوانندگان خود را گیج نکنید. از سرفصلهای واضح و مختصر که به راحتی قابل درک هستند، استفاده کنید.
6. از عنوان “چگونه” استفاده کنید
سرفصلهای «چگونه» مؤثر هستند، زیرا بسیاری از مردم تمایل به بهبود خود و زندگیشان دارند. برای بهترین نتایج، فایده یا نتیجه نهایی پیروی از توصیههایی را که در مقاله ارائه میدهید برجسته کنید. به عنوان مثال، به جای نوشتن عنوانی مانند «چگونه یک کسب و کار پیک راه اندازی کنیم»، بنویسید: «چگونه با راه اندازی کسب و کار پیک خود، رئیس خود شوید».
7. Hot Trends را ذکر کنید
مردم دوست دارند در حال حاضر با آنچه در اینجا در حال وقوع است هماهنگ باشند، بنابراین از نوشتن در مورد روندهای داغ در صنعت خود و ذکر کلمات کلیدی مورد نظر مرتبط با روند در عناوین خود تردید نکنید. به عنوان مثال، شما عناوین زیادی در مورد شبکه اجتماعی Pinterest در محافل بازاریابی آنلاین خواهید دید، زیرا محبوبیت آن در حال حاضر با جهش در حال افزایش است.