در شرایط اقتصادی امروز، تعداد فزایندهای از صاحبان کسبوکار بودجههای بازاریابی کمتری برای کار دارند. علاوه بر این، تبلیغات چاپی در بستر مرگ است، بنابراین بسیاری برای تبلیغ محصولات و خدمات خود به وب روی می آورند. در اینجا 8 نکته قوی برای ایجاد سرنخ بیشتر به صورت آنلاین با بودجه محدود آورده شده است.
1. فیلم بسازید
موتورهای جستجوی اصلی عاشق ویدیو هستند و به دلیل رقابت کمتر، رتبه بندی ویدیوها بسیار آسان تر است. ویدیوهای جذاب و یک کانال YouTube با پیوندهایی به وب سایت خود ایجاد کنید تا ترافیک هدفمند بیشتری را به سایت خود ایجاد کنید.
2. فهرست خود را بسازید
در محافل بازاریابی اینترنتی، قدرت داشتن یک “فهرست” به خوبی شناخته شده است. بازاریابی ایمیلی یک تکنیک بازاریابی آنلاین بسیار موثر است زیرا افرادی که در ایمیل های شما مشترک می شوند به مرور زمان به مشتریان شما تبدیل می شوند. برای به حداکثر رساندن اثربخشی کمپین های بازاریابی ایمیلی خود، به طور مداوم ارزش زیادی در ایمیل های خود ارائه دهید تا مشترکین شما مشتاقانه منتظر دریافت ایمیل از شما باشند.
3. وب سایت خود را به دایرکتوری ها ارسال کنید
اطمینان حاصل کنید که سایت شما در همه فهرست های تجاری مرتبط ذکر شده است. نه تنها فهرست کردن سایت شما در فهرست های تجاری به شما کمک می کند تا بک لینک های ارزشمندی برای سایت خود ایجاد کنید که رتبه آن را بهبود می بخشد، بلکه به شما امکان می دهد تا ترافیک هدفمندی را به وب سایت خود هدایت کنید.
4. یک صفحه فرود هدفمند ایجاد کنید
هنگامی که یک کمپین تبلیغاتی آنلاین راه اندازی می کنید، ترافیک تبلیغات را به صفحه اصلی خود هدایت نکنید – یک صفحه فرود هدفمند ایجاد کنید که به مردم یادآوری کند که چرا در وهله اول روی تبلیغ شما کلیک کرده اند. صفحه فرود شما باید به وعده تبلیغ شما عمل کند و پیام رسانی و برندسازی مشابهی داشته باشد. برای به حداکثر رساندن نرخ تبدیل صفحه فرود خود می توانید تست تقسیم را انجام دهید.
5. در رسانه های اجتماعی فعال شوید
فعالیت رسانههای اجتماعی با رتبهبندی بالاتر موتورهای جستجو مرتبط است، بنابراین مطمئن شوید که در وب اجتماعی حضور دارید. رسانه های اجتماعی همچنین شما را قادر می سازد تا با مشتریان خود تعامل داشته باشید و پیشنهادات و تخفیف های تبلیغاتی را برای آنها ارسال کنید. همچنین میتوانید با به اشتراکگذاری مداوم محتوا و اخبار با کیفیت بالا، سایتهای رسانههای اجتماعی خود را به عنوان منبعی برای کسب اطلاعات در صنعت خود قرار دهید.
6. اسناد و نمایش های اسلاید را به اشتراک بگذارید
اگر کاغذهای سفید، گزارشها و ارائههای پاورپوینت برای تبلیغ کسبوکار خود ایجاد میکنید، آنها را در سایتهایی مانند Scribd و SlideShare به اشتراک بگذارید تا مطمئن شوید که در موتورهای جستجو رتبه خوبی دارند. در پایان گزارش ها و ارائه های خود پیوندهایی به سایت خود ارائه دهید، تا افرادی که با محتوای شما درگیر هستند به وب سایت شما هدایت شوند.
7. سایت خود را با محتوای باکیفیت به روز کنید
موتورهای جستجو وبسایتهای تازه و بهروز را دوست دارند، بنابراین مطمئن شوید که جریان ثابتی از محتوای با کیفیت بالا را به بازدیدکنندگان سایت خود ارائه میدهید. انواع محتوایی که می توانید به سایت خود اضافه کنید شامل فیلم ها، پادکست ها و پست های وبلاگ می شود. اگر برای ایجاد محتوا به طور منظم وقت ندارید، یک متخصص محتوای آنلاین را استخدام کنید تا به شما کمک کند.
8. انتشارات مطبوعاتی دوستدار SEO بنویسید
انتشارات مطبوعاتی مناسب سئو را بنویسید و توزیع کنید که برای کلمات کلیدی هدف شما بهینه شده است. انتشارات مطبوعاتی ترافیک هدفمندی را به وب سایت شما هدایت می کند و دید موتور جستجوی شما را بهبود می بخشد.